mnm123 skrev:Hørt et rygte om Martin Albrechsen søger klub på sjælland, da hans familie har hjemve, såhvis han smutter så skal vi helt sikkert ha en forstærkning der. Ham hollænderen i Fck ville helt sikkert være en mulighed hvis vi kan være med økonomisk.
Hvis han er god så havde FCK vel taget ham, økonomisk er FCK vel lidt bedre funderet
Måske de bare lige sigter den tand eller to højere end vi kan satse på?
Derfor kunne han vel godt være en fin spiller for os
Jeg har dog ikke noget specielt kendskab til ham, andet end at han da må have et eller andet siden FCK trods alt har haft ham til prøvetræning, og han tilsyneladende har gjort det fornuftigt i Celtic
FCMReal skrev:Jamen han kunne heller ikke spille sig på Norwich hold, og ja fordi man får rødt så er man vel ikke dømt ude, et eller andet skulle han jo bevise for Millwall, som så kunne forlænge med ham.
Men så hører det også med til historien, at Norwich rykkede op, og at der nok ikke har været mange chancer til Askou. Breddespillere fra toppen af Championship/bunden af Premier League kan så rigeligt være forstærkninger for en klub som FCM.
Albrechtsen kom fra Derby - ham er jeg da ganske godt tilfreds med.
Vil være meget logisk at se Jens Berthel tilbage i FCM, samme årgang som Kristian Bak, og havde vist også Glen som træner i ungdomsårene. Så vidt jeg husker var Jens Berthel langhåret dengang, men han er blevet noget tyndhåret siden da
Man kunne vel også frygte lidt at det var farvel til Martin A. ?
Dog synes jeg godt man kunne bruge Askou mand sammen med dem vi har, så kan Martin A spiller back, mens Bak og Askou spiller midtstoppere, og self Julle i venstre. Det er en ganske fornuftigt forsvar som jeg ser det.
Ipsa vil i såfaldt være første reserve både i centralt forsvar og på backen.
Dondinho skrev:Man kunne vel også frygte lidt at det var farvel til Martin A. ?
Dog synes jeg godt man kunne bruge Askou mand sammen med dem vi har, så kan Martin A spiller back, mens Bak og Askou spiller midtstoppere, og self Julle i venstre. Det er en ganske fornuftigt forsvar som jeg ser det.
Sviachencko bliver vel også klar hen på efteråret, så ville Ipsa bliver 2 valg i midterforsvaret.
Sviachencko er en del af start-1, når han er klar. Det så vi i starten af foråret. Der ville Askou og ham så skulle konkurrere.
Dondinho skrev:
Det kunne godt være en mulighed med Martin fast på backen, men er han god nok til at skulle klare det offensive i en hel sæson?