FC Nordsjælland - FC Midtjylland
Re: FC Nordsjælland - FC Midtjylland
hvis der er nogen der vil have et streaming link så send mig lige en PM.
In Bak we trust
Kan kun gennem links'ne på myp2p.eu finde Lyngby-OB kampen. En der har et andet link?
der kan desvære ikke være flere på streamet allerede fyldt op.LuffenDK skrev:hvis der er nogen der vil have et streaming link så send mig lige en PM.
In Bak we trust
Kampen bliver vist på Viasat Xtra 1, hvis det da hjælper nogen...
Udmærket start på kampen, dog med FCN som de toneangivende og de bedste aktioner.
Udmærket start på kampen, dog med FCN som de toneangivende og de bedste aktioner.
Hej LuffenDK,
Få nu bare smidt det link - det er falsk reklame at man skal skrive til dig - ikke få svar - for efterfølgende at læse her at "streamen" er fyldt op...
Dårlig stil!!!!
/Kim
Få nu bare smidt det link - det er falsk reklame at man skal skrive til dig - ikke få svar - for efterfølgende at læse her at "streamen" er fyldt op...
Dårlig stil!!!!
/Kim
Undskyld hvis jeg ikke fik skrevet til dig.. Reklame for hvad edentlig? jeg fik næsten 20 beskeder om et link men mit stream kan kun trække ca 8-9 ... men undskyld jeg stiller mit private udstyr til rådighed for jer med fans skal da ikke ske igen.Kim skrev:Hej LuffenDK,
Dårlig stil!!!!
/Kim
Senest rettet af LuffenDK 29. maj 2011, 16:23, rettet i alt 1 gang.
In Bak we trust
Er viasat Xtra1 på Yousees fuld pakke og selector, og hvis så hvilket kanalnummer??
Eller findes det kun på parabol??
Eller findes det kun på parabol??
Jeg har den via parabol og tror kun den findes der..
Se - det skrev du jo intet om - til gengæld kan jeg regne ud med det antal online der sidder på forummet netop nu - at du ville få mange beskeder..
/Kim
/Kim
Stolpeskud af Thyge....pis
øj øj øj....kæmpe chance til Lawan. Som i pokalfinalen kommer FCN alt for nemt til chancer ved at spille bolde i dybden...hmm
1. halvleg
lidt af en ørkenvandring.. 3.pladsen kan faktisk godt hentes, men spillerne virker ikke til at være oppe i gear.
Kasper Jensen gør det rigtig godt.. er god til at kommunikere med forsvaret og kommer godt ud i feltet.
Borring... hm håber at det er sidste kamp fra ham.
Jacob Poulsen gør det vel også ok, men nordsjælland virker mere oplagte.Jeg håber Glen råber spillerne lidt op i pausen, og måske endda skifter ud, så der kan komme lidt gejst ind i truppen
lidt af en ørkenvandring.. 3.pladsen kan faktisk godt hentes, men spillerne virker ikke til at være oppe i gear.
Kasper Jensen gør det rigtig godt.. er god til at kommunikere med forsvaret og kommer godt ud i feltet.
Borring... hm håber at det er sidste kamp fra ham.
Jacob Poulsen gør det vel også ok, men nordsjælland virker mere oplagte.Jeg håber Glen råber spillerne lidt op i pausen, og måske endda skifter ud, så der kan komme lidt gejst ind i truppen