FC Nordsjælland - FC Midtjylland
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
FC Nordsjælland - FC Midtjylland
På søndag klokken 16:00 går en nærmest historisk sidste runde i Superligaen i gang. I nedrykningskampen kan det ende med man skal ud i omkamp, på neutral grund, for at finde ud af hvem der trækker det korteste strå. I Bronzekampen er det også ufatteligt tæt, derfor er det også ubeskriveligt vigtigt at vi tager og vinder i Farum gerne med en el overskydende mål.
Jeg sætter min lid til SønderjyskE lige kan nappe nogle point fra Brøndby og vi lige napper en sejr, men det er meget svært at forudsige..
Vi SKAL have revanche, igen igen, efter pokalfinalen, det er det mindste vi kan få.
Min hjerne kan ikke lige nu og her fremprovokere en startformation, mon ikke en anden FCM-gut har en lidt kvikkere hjerne end min?
ALLE MAND TIL FARUM til medaljefest!!!
Husk at tilmeld jer busturen: http://www.black-wolves.com/nyheder/336 ... farum.html
Jeg sætter min lid til SønderjyskE lige kan nappe nogle point fra Brøndby og vi lige napper en sejr, men det er meget svært at forudsige..
Vi SKAL have revanche, igen igen, efter pokalfinalen, det er det mindste vi kan få.
Min hjerne kan ikke lige nu og her fremprovokere en startformation, mon ikke en anden FCM-gut har en lidt kvikkere hjerne end min?
ALLE MAND TIL FARUM til medaljefest!!!
Husk at tilmeld jer busturen: http://www.black-wolves.com/nyheder/336 ... farum.html
!
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Re: FC Nordsjælland - FC Midtjylland
Desværre er der Herning Rocker.. Og som du skriver, Bif skal smide point mod Sdr.jyske. Tror desværre det er nok til folk fortrækker Herning Rocker denne dag.
Men jeg kører selv, hvis bussen aflyses. Har plads til 4 pers / 5 pers hvis det er små folk
Kører fra Vejle, såfremt bussen bliver aflyst. Om den gør det, må vi vente med at se.
Men jeg kører selv, hvis bussen aflyses. Har plads til 4 pers / 5 pers hvis det er små folk
Kører fra Vejle, såfremt bussen bliver aflyst. Om den gør det, må vi vente med at se.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
-
pedersen7500
- Site Admin
Herning Rocker er overdrevet, eller..Gizmo aka Jeff skrev:Desværre er der Herning Rocker.. Og som du skriver, Bif skal smide point mod Sdr.jyske. Tror desværre det er nok til folk fortrækker Herning Rocker denne dag.
Men jeg kører selv, hvis bussen aflyses. Har plads til 4 pers / 5 pers hvis det er små folk![]()
![]()
Men kan nemt være jeg benytter mig af dit tilbud, hvis bussen skulle blive aflyst. Jeg skal derover, om jeg så skal tage toget..
!
Tror næppe at folk foretrækker at rydde op til herning rocker frem for at tage til farum.Gizmo aka Jeff skrev:Desværre er der Herning Rocker.. Og som du skriver, Bif skal smide point mod Sdr.jyske. Tror desværre det er nok til folk fortrækker Herning Rocker denne dag.
-
pedersen7500
- Site Admin
Jeg har desværre lige fået en melding om at busturen er aflyst. Så vil klart anbefale at folk prøver at finde samkørsel..
!
Niels skulle gerne komme forbi og hente Divisions kort så der er 50 billetter til de FCM fans der kommer på stadion...pedersen7500 skrev:Jeg har desværre lige fået en melding om at busturen er aflyst. Så vil klart anbefale at folk prøver at finde samkørsel..
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
-
pedersen7500
- Site Admin
Jeg tropper troligt op ved en halv elleve tiden inden turen går mod djævleøenHekler skrev:Niels skulle gerne komme forbi og hente Divisions kort så der er 50 billetter til de FCM fans der kommer på stadion...pedersen7500 skrev:Jeg har desværre lige fået en melding om at busturen er aflyst. Så vil klart anbefale at folk prøver at finde samkørsel..
!
hey
kan det passe at kampen, som den eneste ikke bliver vist i tv? Nogen der ved noget der?
kan det passe at kampen, som den eneste ikke bliver vist i tv? Nogen der ved noget der?
Mon ikke den kommer på en af Viasat Xtra kanalerne, eller hvad de hedder. De bliver aldrig annonceret dem der kommer der på..
Mener at have læst, at men kan streame kampen på tv2 sport... mod betalingRavnen skrev:Mon ikke den kommer på en af Viasat Xtra kanalerne, eller hvad de hedder. De bliver aldrig annonceret dem der kommer der på..
"chancer er ikke noget man får... det er noget man tager "
Det kan man: http://tv2sport.dk/node/78814Ikastbo skrev:Mener at have læst, at men kan streame kampen på tv2 sport... mod betalingRavnen skrev:Mon ikke den kommer på en af Viasat Xtra kanalerne, eller hvad de hedder. De bliver aldrig annonceret dem der kommer der på..
Koster 39 kr, hvilket vel må siges at være en ok pris.
Ifølge en FCM-fan på Facebook, så sendes den vist også på Viasat Xtra 1, hvis man kan tage den.
Fedt, håber manden på facebook har ret 
Man kunne jo også have valgt at se kampen på stadion og støtte holdet i sæsonen sidste kamp 
Men det må vist være dobbelt nemesis
Men det må vist være dobbelt nemesis
takker for info om kampen