For gammel? Du er godt klar over, at han er 25 ikke?Mazter81 skrev:For gammel - ingen resale value og hvis hab var god nok til toppen af Sup'en, så havde han helt sikkert fast spilletid i EFB - uanset om han passer godt/dårligt til spillesystemetDondinho skrev:Jeg tror og håber nu stadigvæk på at man henter Tim Jansen hvis man skal have en spiller fra Esbjerg.
Transferrygter angående FCM.
Re: Transferrygter angående FCM.
Og dermed kun 1 år ældre en Rieks, som jeg forøvrigt synes har været ret anonym i denne sæson. Ingen tvivl om at Rieks kunne være en udemærket spiller, men jeg ser ham klart bedst som venstre wing, og ikke som angriber, hvem er det så lige han skal erstatte?Kent skrev:For gammel? Du er godt klar over, at han er 25 ikke?Mazter81 skrev:For gammel - ingen resale value og hvis hab var god nok til toppen af Sup'en, så havde han helt sikkert fast spilletid i EFB - uanset om han passer godt/dårligt til spillesystemetDondinho skrev:Jeg tror og håber nu stadigvæk på at man henter Tim Jansen hvis man skal have en spiller fra Esbjerg.
Rieks vil helt sikkert være et rigtigt godt køb til klubben, han er ung, han er alsidig, samt tæt på landsholdet, som han kan nå med en mere kontinuerlig sæson. Hvis vi får skilt os af med et par løntunge spillere som Thyge,Ken,Borring, så vil der forhåbentlig være plads til Rieks.
-
Hvasser
http://www.bold.dk/nyt/Skuffet-Hooiveld ... dansk-klub
- Jos Hooiveld?
Nok ikke super aktuelt for os da vores midterforsvar vel nærmest er der hvor vi er stærkest (hvis vi vel og mærke er skadesfri).
Men hvis vi nu henter Tim Janssen så kan vi starte vores egen lille hollandske koloni alá Barcelona i 97/98?
- Jos Hooiveld?
Nok ikke super aktuelt for os da vores midterforsvar vel nærmest er der hvor vi er stærkest (hvis vi vel og mærke er skadesfri).
Men hvis vi nu henter Tim Janssen så kan vi starte vores egen lille hollandske koloni alá Barcelona i 97/98?
-
FCM Thomsen
Tror der er en chance for at vi ser forsvarsspiller jens berthel askou i truppen efter sommer, lørdag eftermiddag holdte hans bil med engelske plader på, nede ved ikast-brande arena, og hvad skulle han ellers lave i ikast på en lørdag eftermiddag ?
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Lyder bestemt spændende..Men hvordan ved du det var hans bil?FCM Thomsen skrev: Boardindeks Søg Seneste indlæg Log ud [ sebastian94 ]
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Og man skal ikke glemme han er Ikast dreng 
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
-
Peter Ross
Jens Berthel Askou har trænet med den seneste uge, for at holde sig i form, nu hvor sæsonen i England er slut. Han kender både Kristian Bak, Glen Riddersholm og Claus Steinlein fra "gamle dage", så som sådan er der intet odiøst i det. Askou afviser i hvert fald selv, det er med henblik på en kontrakt, selvom han står kontraktløs pr. 1/7.FCM Thomsen skrev:Tror der er en chance for at vi ser forsvarsspiller jens berthel askou i truppen efter sommer, lørdag eftermiddag holdte hans bil med engelske plader på, nede ved ikast-brande arena, og hvad skulle han ellers lave i ikast på en lørdag eftermiddag ?
Simon Poulsen og Winston Reid har også været forbi på det seneste, for at holde sig i form...
-
FCM Thomsen
Hans navn stod under nummerpladen sammen med en sponsorsebastian94 skrev:Lyder bestemt spændende..Men hvordan ved du det var hans bil?FCM Thomsen skrev: Boardindeks Søg Seneste indlæg Log ud [ sebastian94 ]
helt ærligt manden har end ikke kunnet spille sig på Millwalls hold, altsåFCM Thomsen skrev:Hans navn stod under nummerpladen sammen med en sponsorsebastian94 skrev:Lyder bestemt spændende..Men hvordan ved du det var hans bil?FCM Thomsen skrev: Boardindeks Søg Seneste indlæg Log ud [ sebastian94 ]
hvad kan han og igen en lotto !
Diverse uheldige omstændigheder gjorde, at det ikke blev til mere. Så vidt jeg husker, fik han et direkte rødt kort i sin første kamp for Millwall, og hans lejekontrakt var ikke ret lang.FCMReal skrev:helt ærligt manden har end ikke kunnet spille sig på Millwalls hold, altså
Med vores skadesfekvens i midterforsvaret ville jeg absolut se positivt på en signing af Askou.
-
MathiasVJacobsen
Hooiveld ville være en abslut fremragende spiller at få.Hvasser skrev:http://www.bold.dk/nyt/Skuffet-Hooiveld ... dansk-klub
- Jos Hooiveld?
En mand jeg mener har potientalet til at spille i FCK, men han har bare ikke fået chancen. Jeg har set ham spille en del kampe for Celtic, hvor han spillede fremragende, men han er så røget lidt ud af deres hold derovre nu selvom det ikke er længe siden han spillede nærmest fast.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
Jamen han kunne heller ikke spille sig på Norwich hold, og ja fordi man får rødt så er man vel ikke dømt ude, et eller andet skulle han jo bevise for Millwall, som så kunne forlænge med ham.Acebone skrev:Diverse uheldige omstændigheder gjorde, at det ikke blev til mere. Så vidt jeg husker, fik han et direkte rødt kort i sin første kamp for Millwall, og hans lejekontrakt var ikke ret lang.FCMReal skrev:helt ærligt manden har end ikke kunnet spille sig på Millwalls hold, altså
Med vores skadesfekvens i midterforsvaret ville jeg absolut se positivt på en signing af Askou.
Nej så heller en Anders Egholm Randers FC, hvis de rykker ned så må han være til at købe for penge.
Hørt et rygte om Martin Albrechsen søger klub på sjælland, da hans familie har hjemve, såhvis han smutter så skal vi helt sikkert ha en forstærkning der. Ham hollænderen i Fck ville helt sikkert være en mulighed hvis vi kan være med økonomisk.
Hvis han er god så havde FCK vel taget ham, økonomisk er FCK vel lidt bedre funderetmnm123 skrev:Hørt et rygte om Martin Albrechsen søger klub på sjælland, da hans familie har hjemve, såhvis han smutter så skal vi helt sikkert ha en forstærkning der. Ham hollænderen i Fck ville helt sikkert være en mulighed hvis vi kan være med økonomisk.