Guld til Hun Ulvene

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Skovmand

Guld til Hun Ulvene

Indlæg af Skovmand »

SÅDAN drenge, håndboldpigerne har gjort det, GULD og Dansk Mesterskab.. fremragende

FCMReal

Re: Guld til Hun Ulvene

Indlæg af FCMReal »

Skovmand skrev:SÅDAN drenge, håndboldpigerne har gjort det, GULD og Dansk Mesterskab.. fremragende
Ja mange har svinet pigerne herinde, historien kan man ikke skrive om, den første FCM titel det var pigerne der tog den :lol: :lol: :lol: :lol:

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Så blev vi alligevel danske mestre i 2011 :D

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hehe, sig lige det til de næste OB eller Aab (what ever) fans som kommer og mobber os med vores tomme pokalskab: "Jamen vores kvinde håndbold hold har vundet DM" :mrgreen:

Spøg til side, tillykke til hunulvene ;)

Noe

Indlæg af Noe »

FCMReal skrev:Ja mange har svinet pigerne herinde, historien kan man ikke skrive om, den første FCM titel det var pigerne der tog den :lol: :lol: :lol: :lol:
Både U17 og U19 har da vundet DM flere gange, og det må rangeres højere end en hunboldtitel, imo.

I øvrigt - og det undrer mig ikke, at du ikke har fattet det - er pigerne ikke blevet svinet herinde. De er dygtige på deres eet felt, og fred være med det. Det er deriomod blevet konstateret, at det var, og er hovedløst at FCM har investeret i en så inferiør sport. Det her damemesterskab er meget dyrekøbt, set med FCM-briller. Men tillykke da, må det give håndbolden mod på at stå på egne ben.

974

Indlæg af 974 »

@ Noe

Man kunne vel også konstatere at fodbold-delen har været endog meget dyrtkøbt, og det har da ikke kastet noget specielt af sig ;-)

Måske det bare er at finde sig i at FCM fodbold bare er én del af hele holding-selskabet ..

Noe

Indlæg af Noe »

974 skrev:@ Noe

Man kunne vel også konstatere at fodbold-delen har været endog meget dyrtkøbt, og det har da ikke kastet noget specielt af sig ;-)

Måske det bare er at finde sig i at FCM fodbold bare er én del af hele holding-selskabet ..
Fodbolddelen er ikke et tilkøb, og må derfor tage sine egne økonomiske tæv. Det har været dyrt, men en nogenlunde stabil placering i DK's subtop, er altså noget mere imponerende end at slå Viborg HK og Randers, og hvad aftenkaffeindslagene på Tv2 ellers hedder. Håndbolden derimod, ville givetvis ikke have eksisteret i dag, hvis der ikke var gået ekspansionsfeber i FCM-bestyrelsen.

Jeg kan ikke gøre så meget ved at det er en del af selskabet, men jeg har da tænkt mig at blive ved med at gentage, at det er en utrolig dårlig ide.

Andro

Indlæg af Andro »

Omg. Vi er for helvede en fodboldklub.

Ang. håndboldtitlerne er jeg egentlig fuldstændig ligeglad. Så længe håndbolden giver underskud, skal vi stadig skaffe os af med lortet, uanset hvor mange titler de vinder.

Skovmand

Indlæg af Skovmand »

Andro skrev:
Omg. Vi er for helvede en fodboldklub.

Ang. håndboldtitlerne er jeg egentlig fuldstændig ligeglad. Så længe håndbolden giver underskud, skal vi stadig skaffe os af med lortet, uanset hvor mange titler de vinder.
Fodboldklub............ Ja måske... en klub med en selvmords, og røvkedelig spillestil. Hvis vi skal i nærheden af medaljer skal vi hurtigst tilbage til 4-4-2 ellers kan det blive os som ser nedad næste år, se ungdomsholdene FIASKO pga. at nogle fjolser skal eksperimentere med en stil som ikke passer til FCM. VÅGN OP DERUDE

Noe

Indlæg af Noe »

Skovmand skrev:
Fodboldklub............ Ja måske... en klub med en selvmords, og røvkedelig spillestil. Hvis vi skal i nærheden af medaljer skal vi hurtigst tilbage til 4-4-2 ellers kan det blive os som ser nedad næste år, se ungdomsholdene FIASKO pga. at nogle fjolser skal eksperimentere med en stil som ikke passer til FCM. VÅGN OP DERUDE
Jeg kan ikke rigtig se hvad dit råberi har med håndboldpigerne at gøre. Men med din mangel på indsigt og tålmodighed, må jeg gå ud fra, at forbindelsen er, at du er håndboldfan. Måske skulle du bare tage din klappepølser, og vende tilbage til håndboldhallen?

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Så koger det vidst over herinde.

Så længe vi har både en håndboldklub og en forboldklub så bør vi støtte begge dele. Vi har vel også del i en ishockeyklub egentligt?

Der er ihvertfald ingen grund til at råbe af hinanden...

Lige pt. giver både fodbold og håndbold underskud - og sådan er gamet efter finanskrisen har hærget underholdningsindustrien... Det er ikke til at sige hvordan kvindehåndboldligaen udvikler sig de kommende år, og det er heller ikke til at sige om fodboldholdet falder helt igennem næste år.

Vi kører primært en fodboldbutik, men vi har taget noget håndbold med ind over - og på sigt kan det måske give en synergi-effekt. Jeg har endnu ikke set den, og jeg har da også været skeptisk... Men folk som ved mere om det end mig har besluttet at vi prøver det her. Jeg vil hellere at FCM udvikler sig, end står stille og venter på bedre tider for fodbold.

Stilstand er tilbagegang!

Skovmand

Indlæg af Skovmand »

Noe skrev:
Skovmand skrev:
Jeg kan ikke rigtig se hvad dit råberi har med håndboldpigerne at gøre. Men med din mangel på indsigt og tålmodighed, må jeg gå ud fra, at forbindelsen er, at du er håndboldfan. Måske skulle du bare tage din klappepølser, og vende tilbage til håndboldhallen?
Nu ved jeg ikke lige hvad Noe har jokket i, men det må vist være mega træls. Hr Noe jeg har en mening, alle har en mening det har du også, men lad dog andre ytre sig uden du straks SVINER alle til med en anden tankegang, hvem siger du har ret????? klap hesten og tal ordentlig hvis du har lidt pli.

Thomas Lund

Indlæg af Thomas Lund »

Jeg stoler absolut ikke på at ledelsen i FCM, det være sig direktionen eller bestyrelsen, er kompetente nok til at få noget som helst ud af håndbolddelen andet end et solidt underskud. Men de to titler FCM Håndbold har sikret sig i år vil måske give et overskud på driften?

Der er ingen klubber i DK der endnu har lukreret på nogen som helst form for synergieffekt med håndbold, så hvordan FCM lige pludselig skulle kunne trylle den frem, kan jeg ikke se, især set i lyset af at det ikke er lykkedes de sidste par år.

Når en virksomhed i en svær tid skal overleve, skal det gøres på kernekompetencer og de overflødige aktiviteter skal skæres væk. Jeg foreslår at man lukker FCM Håndbold nu og lader den køre videre på IBEH licens (mon ikke der er nogle erhvervsfolk eller lign. i Ikast der vil overtage det?)

Lund

974

Dempo til guldkampen :-)

Indlæg af 974 »

Vores mulige investor Mr. Dempo var i Randers og se finalen :-)

Han virker iøvrigt da ganske sympatisk, synes jeg

http://www.fcm.dk/index.php?ID=4&nyhedI ... laes_nyhed

Noe

Indlæg af Noe »

Skovmand skrev:Nu ved jeg ikke lige hvad Noe har jokket i, men det må vist være mega træls. Hr Noe jeg har en mening, alle har en mening det har du også, men lad dog andre ytre sig uden du straks SVINER alle til med en anden tankegang, hvem siger du har ret????? klap hesten og tal ordentlig hvis du har lidt pli.
Jeg vil gerne beklage mit ordvalg. Det var langt under bæltestedet at kalde dig for håndboldfan. I forlængelse af den indrømmelse vil jeg dog gerne have belyst:

- hvorfor FCM's taktiske opstilling skal blandes ind i en debat om håndboldholdet? Fint at du ytrer dig, men hvis det er noget som ligger dig på sinde, synes jeg da vi skal tage debatten i det relevante forum, og i en relevant tråd. Hvis du seriøst mener, at alting var bedre i efteråret, da vi spillede en mere ren 4-4-2, så er der jo mildest talt brændstof til en god diskussion.

- Hvorfor du synes det er ok at RÅBE i dine indlæg, og bruge ord som 'fiasko' og udråb som 'tag jer sammen', når du samtidig er for ømskindet til selv at tage lidt igen? Er brugerne herinde fredet fordi 'de har en mening', mens det er ok at svine spillere, ledere og bestyrelse, vel vidende at de ikke kan svare igen? Er det tilhængernes 'ret', fordi de køber en pølse og en fadbamse ind imellem? Det er hovedrystende imo, og det mindste man kan gøre, er sgu da at begrunde sine udfald. Er ungdomsholdene en fiasko? Hvad ved du om det, og hvordan kan du sige det allerede nu?

Besvar