Målmands-kampen Lössl vs Jensen
Målmands-kampen Lössl vs Jensen
Jeg sidder og undre mig utrolig meget over Riddersholm, vælger at starter Kasper Jensen, fremfor Lössl i kampen mod Randers..
Indrømmet at resultaterne og måltavlen i de sidste kampe bestemt ikke har været med forsvaret eller Lössl, men jeg har virkelig svært ved at se, at det er Lössl der har lavet fejlene.. Efter min opfattelse, er det den utrolig store rotation i forsvaret der er skyld i alt usikkerheden..
En anden ting er, at det er en trist signal at sende med 2 kampe igen, at skifte sin målmand ud. Lössl står overfor et u21 em, og det vil virkelig være skidt hvis det vil koste ham spilletid pga af udskiftningen + at Lössl må være et stort salgsemne i klubben, og det vil ikke ligefrem gavne hans værdi at blive bænket..
Hvad synes i ? Man kan ikke ligefrem sige, at Kasper Jensen på nogen måde, gjorde nogen forskel igår!
Indrømmet at resultaterne og måltavlen i de sidste kampe bestemt ikke har været med forsvaret eller Lössl, men jeg har virkelig svært ved at se, at det er Lössl der har lavet fejlene.. Efter min opfattelse, er det den utrolig store rotation i forsvaret der er skyld i alt usikkerheden..
En anden ting er, at det er en trist signal at sende med 2 kampe igen, at skifte sin målmand ud. Lössl står overfor et u21 em, og det vil virkelig være skidt hvis det vil koste ham spilletid pga af udskiftningen + at Lössl må være et stort salgsemne i klubben, og det vil ikke ligefrem gavne hans værdi at blive bænket..
Hvad synes i ? Man kan ikke ligefrem sige, at Kasper Jensen på nogen måde, gjorde nogen forskel igår!
Re: Målmands-kampen Lössl vs Jensen
Det er i virkeligheden en spændende diskussion, fordi der ofte skal meget mere til, før man skifter ud på målmandspositionen. Jeg synes ikke, at Løssl er faldet igennem - til gengæld har han heller ikke hevet de store point-givende redninger frem. Jeg tror at Riddersholm vil signalere konsekvens: er man bedst til træning, så spiller man. Al ære og respekt for hans ambition om at flytte kulturen i klubben. Spørgsmålet er så, om Ørgaard er enig i, at hans sommersalg skal sidder på bænken.Starbucks skrev:
http://www.bold.dk/nyt/Baenket-Loessl-I ... beslutning
Lössl udtaler sig her omkring situationen. .
Det er fair nok, at det er dem der præsterer til træning som også spiller kampene, men hvis klubkulturen er, at man skal udvikle og sælge sine talenter, så undre det mig meget, at man vælger at bænke Lössl, som må være en varmt salgsemne frem imod slutrunden!
Nej Lössl har ikke hævet pointredningerne frem i de seneste kampe, men jeg synes bestemt, at dobbelredningen imod FCK og friløberen imod FCN i pokalfinalen beviser, at han bestemt ikke har glemt hvordan man står på mål ..
Lössl udtaler sig her omkring situationen. .
Det er fair nok, at det er dem der præsterer til træning som også spiller kampene, men hvis klubkulturen er, at man skal udvikle og sælge sine talenter, så undre det mig meget, at man vælger at bænke Lössl, som må være en varmt salgsemne frem imod slutrunden!
Nej Lössl har ikke hævet pointredningerne frem i de seneste kampe, men jeg synes bestemt, at dobbelredningen imod FCK og friløberen imod FCN i pokalfinalen beviser, at han bestemt ikke har glemt hvordan man står på mål ..
Jeg tror på at konkurrence er sundt, i sær for en ung forholdsvis målmand. Samtidig synes jeg Kasper Jensen stod en brandkamp mod Brøndby, og jeg kunne forstå han derefter var skuffet over at ryge på bænken i pokalfinalen. Sådan kan det jo ses fra begge sider.
Jeg synes dog ikke Lössl har svigtet, og mener bestemt at pladsen stadig er hans. Det er svære kår for en målmand, når det halve eller hele forsvaret skiftes ud til hver kamp. Hvilke Kasper jo også fik mærket i går mod Randers..
Men lad der være kamp, og lad den bedste mand vinde. Det er jo en konkurrencesport.
Jeg synes dog ikke Lössl har svigtet, og mener bestemt at pladsen stadig er hans. Det er svære kår for en målmand, når det halve eller hele forsvaret skiftes ud til hver kamp. Hvilke Kasper jo også fik mærket i går mod Randers..
Men lad der være kamp, og lad den bedste mand vinde. Det er jo en konkurrencesport.
Klar tale fra Riddersholm: http://aoh.dk/artikler/kasper-jensen-ny-foerstemaalmand
Jeg er slet ikke enige i den disposition....Noe skrev:Klar tale fra Riddersholm: http://aoh.dk/artikler/kasper-jensen-ny-foerstemaalmand
Glen skal jo gøre det, han har startet med at slå fast at har man en dårlig indsats, så ryger man af. Jonas var ikke prangende de to kampe i Parken, samtidig havde Kasper virkelig stået en fremragende kamp mod Brøndby. Og skal Glen så stå fast på sit ord, er han nødt til at gøre det som han har sagt.
Jeg synes det er den rette holdning, lad os få noget konkurrence, så spillerne giver alt hvad de har, for at være på holdet.
Jeg synes det er den rette holdning, lad os få noget konkurrence, så spillerne giver alt hvad de har, for at være på holdet.
Har Riddersholm tabt sutten?
Jeg ser absolut også Kasper Jensen som en mindst lige så kompetent herre som Jonas på nuværende tidspunkt, men timingen for skiftet er da katastrofal?
Jeg var allerede forundret over dispositionen om at lade Jonas stå Pokalfinalen, når nu Jensen ellers havde vogtet buret frem til semifinalerne, dette kan nemt ligne en kompensation... Men tidspunktet? Vi har 2 kampe tilbage, Jonas har behov for spilletid for at bevare sin start 11'er plads på U21 landsholdet, så giv ham dog lidt tillid..
- Skulle man have skiftet, skulle det være primo pokalfinalen, dette ligner mest af alt bare en Riddersholm der ønsker at fremstille et eksempel på sin retorik til ulempe for Lössl!
Jeg ser absolut også Kasper Jensen som en mindst lige så kompetent herre som Jonas på nuværende tidspunkt, men timingen for skiftet er da katastrofal?
Jeg var allerede forundret over dispositionen om at lade Jonas stå Pokalfinalen, når nu Jensen ellers havde vogtet buret frem til semifinalerne, dette kan nemt ligne en kompensation... Men tidspunktet? Vi har 2 kampe tilbage, Jonas har behov for spilletid for at bevare sin start 11'er plads på U21 landsholdet, så giv ham dog lidt tillid..
- Skulle man have skiftet, skulle det være primo pokalfinalen, dette ligner mest af alt bare en Riddersholm der ønsker at fremstille et eksempel på sin retorik til ulempe for Lössl!
Måske han allerede er solgt 
Måske han ikke står fordi man ikke ønsker at han bliver skadet
Man ved jo aldrig
Måske han ikke står fordi man ikke ønsker at han bliver skadet
Man ved jo aldrig
Det er da absolut plausibelt. Thyge bliver jo rygtet til HSV, og jeg mener netop HSV før har vist interesse for Lössl, det kunne være de slår to fluer med et smæk.
Synes det er helt fair. Sender et klart signal til alle i truppen om at her i klubben vil man have vindere. Sund indstilling fra Jonas iøvrigt.
In Bak we trust
Ja, og så var vi nogen der brugte et par timer i BW loungen inden kampen, og hørte og både Ørgaard og Glen.
Glen fortalte at Kasper var på, fordi Løssel ikke havde leveret på det sidste. Han forsikrede samtidig at han villle kæmpe for at Mikkel Thygesen bliver i klubben.
Ørgaard var faktisk et rigtig spændende bekendtskab i loungen, og gav håndslag på flere indlæg på debatforum. Samtidig udtrykte han sin dybeste respekt for os fans, og mange af de debattører der befinder sig her inde, og at han rent faktisk læser stort set alle indlæg på debatten, inden han går til ro om aftenen.
God nat Fisker/Ulvefar.
Glen fortalte at Kasper var på, fordi Løssel ikke havde leveret på det sidste. Han forsikrede samtidig at han villle kæmpe for at Mikkel Thygesen bliver i klubben.
Ørgaard var faktisk et rigtig spændende bekendtskab i loungen, og gav håndslag på flere indlæg på debatforum. Samtidig udtrykte han sin dybeste respekt for os fans, og mange af de debattører der befinder sig her inde, og at han rent faktisk læser stort set alle indlæg på debatten, inden han går til ro om aftenen.
God nat Fisker/Ulvefar.
Hold da op, så skal man til at tænke sig lidt mere om, hvad man skriverArneR skrev: og at han rent faktisk læser stort set alle indlæg på debatten, inden han går til ro om aftenen
Synes da nok mange af vores ideer herinde, pludselig bliver gennemført
Ravnen skrev:Hold da op, så skal man til at tænke sig lidt mere om, hvad man skriverArneR skrev: og at han rent faktisk læser stort set alle indlæg på debatten, inden han går til ro om aftenen![]()
Synes da nok mange af vores ideer herinde, pludselig bliver gennemført![]()
Nu læser jeg jo også i en bog hver aften inden jeg går i seng, og næste morgen kan jeg ikke huske en skid af hvad jeg har læst.
Så måske kommer det til dem i drømme.