FC Midtjylland - Randers FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Re: FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af AlwaysFCM »

http://onside.dk/nyheder/superligaen/da ... ere-pa-mig

Arg, det er nok Danny O. der er med fra start i stedet for albæk.
FC Midtjylland

974

Indlæg af 974 »

AlwaysFCM skrev:http://onside.dk/nyheder/superligaen/da ... ere-pa-mig

Arg, det er nok Danny O. der er med fra start i stedet for albæk.
Danny spillede altså også en god finale - nogle medier roser ham endda for specielt en fin 1. halvleg - kunne være fedt at få ham igang igen

Albæk synes jeg ikke har været SÅ stabil i dette forår, men han er en god spiller, som der lige pludselig bare bliver sat en masse forventninger til - han er trods alt meget ung.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

http://www.bold.dk/nyt/Pokalhelt-vil-si ... d-Broendby

Lad ham da endelig banke et par kasser ind.. Jeg ville absolut ikke have noget imod hvis de slår bundby..

ulvenpoul

Indlæg af ulvenpoul »

Nå efter skuffelsen har lagt sig mht pokalbraget, er vi klar imod Randers igen, som jeg er ret sikker på vi tager på hjemmebane ;-)
:lol:
en anden ting jeg er ret sikker på, er at vi nok skal finde melodien igen, Glenn virker som em meget kompetent herre, og er ret sikker på vi går en stor sæson i møde!!!

vi skal videre og op på den blå hest igen ;-) Og være med til at sømme endu et søm i Randers nedrykningskiste....

I med og modgang husk det nu!!!!!!!!!!!!!!!!!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg tror ikke skuffelsen lægger sig det første års tid.. (eller mere) Men så må man jo bruge det til at få en trods reaktion frem, hos både spillere og fans!
Sidste års pokalfinale kostede skuffelsen alt for meget i de resterende kampe, det er forhåbentlig noget vi har lært af ;)

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

For helvede Borring! Den skulle have været i kassen den sidste chance! Hvis bare han lige magtede at strække benet :cry:

Gubbi77

Indlæg af Gubbi77 »

Midtgaard skrev:For helvede Borring! Den skulle have været i kassen den sidste chance! Hvis bare han lige magtede at strække benet :cry:
Ahhh det var vist ikke Borrings skyld, at FCM ikke formår at hive sejren hjem. Jeg synes faktisk, at han gjorde det bedre end vi længe har set fra hans side. Men det er stadig mig en gåde, hvorfor Sly bliver udnævnt til supertalent!!! Det er ikke engang hver femte kamp han viser format. Her i foråret har han vel reelt kun spillet to gode kampe, mod FCK og Brøndby. I dag var det da helt skidt, han holder alt for længe på bolden og har meget svært ved at se sine frie medspillere og så kommer han ikke imod bolden når FCM bygger op.

Meget bedre er det altså ikke i den anden ende. 10 mål er der gået ind i de sidste 3 kampe, det vidner ikke ligefrem om vindermentalitet.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Hold da kæft hvor er det bare pivringe at smide endnu en 2-0 føring på hjemmebane og sgu noget af en pinlig afsked med hjemmepublikum :evil: Når man ikke kan udnytte den slags gaver som der bliver uddelt i medaljespillet, så fortjener man absolut heller ingen ting, det er ganske enkelt mangel på klasse og ikke en bronzemedalje værdigt :x :x

Vi ønsker os en ny angriber og en ny back til næste sæson, men mon ikke også vi burde ønske os en midterforsvar som ikke er bygget som et polioramt svagbarn og skal have pause hver anden kamp? Den skadesfrekvens man har holdt sig derinde, er ganske enkelt grotesk! Bak 17 kampe, Albrechtsen 19, Ipsa 18 (ved godt han også har været ude pga han har været frasorteret) og igen koster det mål dernede. Albrechtsen med kæmpe fejl og Julle med indblanden i begge mål og underligt tøvende den ene gang efter den anden. Ærligt at Juelsgaard skal have en fantastisk flot halvsæson ødelagt med nogle svage indsatser i midterforsvaret, for der hører han godt nok ikke hjemme.

Ros til Rilwan for en fantastisk første halvleg, kampens bedste i min bog. Syntes der er svært at få øje på meget andet som er værd at rose :cry:

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det er helt enormt skuffende at vi sætter en 2-0 føring over styr. Men hold da op nogle ændringer vi foretager os i forsvaret, der er da ikke noget at sige til det skal gå galt så.

Synes ellers vi forsætter med at vise god vilje og energi. Tror pausen og ferien kommer tiltrængt, Glen har brug for noget tid til at arbejde med den defensiv.

Brugeravatar
fo2

Indlæg af fo2 »

Hæder til Farlige Frank fra FC Midtjylland
Hæder til Farlige Frank fra FC Midtjylland
23-kristensen_fo2oj1-temp1web.jpg (39.5 KiB) Vist 2529 gange
Respekt for Farlige Frank fra BW-fans
Respekt for Farlige Frank fra BW-fans
Bak blandt Black Wolves - betænkelig 2. halvleg
Bak blandt Black Wolves - betænkelig 2. halvleg
32-bak_fo2oj1-temp2bweb.jpg (29.22 KiB) Vist 2520 gange

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

Gubbi77 skrev:
Midtgaard skrev:For helvede Borring! Den skulle have været i kassen den sidste chance! Hvis bare han lige magtede at strække benet :cry:
Ahhh det var vist ikke Borrings skyld, at FCM ikke formår at hive sejren hjem. Jeg synes faktisk, at han gjorde det bedre end vi længe har set fra hans side. Men det er stadig mig en gåde, hvorfor Sly bliver udnævnt til supertalent!!! Det er ikke engang hver femte kamp han viser format. Her i foråret har han vel reelt kun spillet to gode kampe, mod FCK og Brøndby. I dag var det da helt skidt, han holder alt for længe på bolden og har meget svært ved at se sine frie medspillere og så kommer han ikke imod bolden når FCM bygger op.

Meget bedre er det altså ikke i den anden ende. 10 mål er der gået ind i de sidste 3 kampe, det vidner ikke ligefrem om vindermentalitet.
Jeg siger heller ikke at det kun var Borrings skyld, men derfra hvor jeg stod lignede det altså et mål hvis bare han rørte bolden! :( Og med et mål 2 minutter inde i overtiden ville det altså betyde sejr :D

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Gubbi77 skrev:Meget bedre er det altså ikke i den anden ende. 10 mål er der gået ind i de sidste 3 kampe, det vidner ikke ligefrem om vindermentalitet.
Enig, men det er Glen vidst ikke..

http://www.bold.dk/nyt/Riddersholm-roser-Riddersholm

- Siden jeg overtog, har vi gjort fremskridt - særligt mentalt. Vi har jo flyttet os helt vildt mentalt, siden jeg kom til, siger Riddersholm, der i sidste måned tog over for Allan Kuhn, ifølge TV2 Sporten.

Jeg syntes nu Glen skal koncentrere sig om at vinde nogle kampe og "træne" holdet i stedet for at bruge så meget tid på, alle de efterhånden dårlige udtalelser om hvor god og dygtigt han selv er. :roll:

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Det synes jeg nu Glen har ret i, jeg synes det er dejligt med en der tør siger tingene som de er, og som tør kræve noget af spillerne.

Hvis man vil hænge fast i janteloven, hvor alle skal være ydmyge og ikke må tænke for høje tanker om sig selv, så er Glen nok ikke manden, men jeg tror Glen's attitude kan være med til at skabe en rigtig god vinder mentalitet i klubben.

ArneR

Indlæg af ArneR »

Gubbi77 skrev:

Gubbi77, du må da være total blind, hvis du ikke kan se Slys talent. Ja, nogle gange holder han lidt længe på bolden, og ja, han svinger lidt. Men tag lige et ekstra kig, og spørg dig selv hvor udødelig og selvfikseret du var som 19 20 år gammel, om et års tid, og 30 40 superliga kampe mere, så skal du bare se. Med det han viser nu, så bliver der saftsume mig rift om ham. Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om.
Glæder mig allerede til næste sæson, og gu var vi skuffede da vi tog hjem fra Pokalen, men jeg er klar igen næste år.

974

Indlæg af 974 »

ArneR skrev:
Gubbi77 skrev:

Gubbi77, du må da være total blind, hvis du ikke kan se Slys talent. Ja, nogle gange holder han lidt længe på bolden, og ja, han svinger lidt. Men tag lige et ekstra kig, og spørg dig selv hvor udødelig og selvfikseret du var som 19 20 år gammel, om et års tid, og 30 40 superliga kampe mere, så skal du bare se. Med det han viser nu, så bliver der saftsume mig rift om ham. Det er jeg ikke et øjeblik i tvivl om.
Glæder mig allerede til næste sæson, og gu var vi skuffede da vi tog hjem fra Pokalen, men jeg er klar igen næste år.
@ ArneR

Skal man være total blind fordi man har en anden opfattelse end dig?

Og hvordan kan du være SÅ skråsikker på at han når det niveau som du hævder?

Jeg håber dog ligesom dig at han vitterligt når det, og jeg er klar til ALLE de pokalfinaler vi måtte kunne spille os i fremover :-)

Besvar