Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af 974 »

Jesper BW1100 skrev:
sebastian94 skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... oerstevalg

Ser ud til vi skal ud og hente en ny målmand???
Forståeligt nok. Men hvad havde han egentlig regnet med da han skiftede til FCM?
Det var vel ikke givet at Lössl ville spille så godt, hans relative unge alder taget i betragtning
Derfor har han vel tænkt at han skulle kunne tage over

Tror/synes at han er en god målmand, og hvis nu Lössl ryger til sommer, er jeg umiddelbart tryg ved ham som ny etter

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

974 skrev:Det var vel ikke givet at Lössl ville spille så godt, hans relative unge alder taget i betragtning
Derfor har han vel tænkt at han skulle kunne tage over
Synes nu ikke der var meget i sol, måne og stjerner der tydede på at Lössl ville dale i niveau, da vi hentede Kasper Jensen i sommers. Lössl havde stået et fantastisk forår og var vel kun blevet bedre og bedre. Jeg tror ikke der var mange, udover ham selv, der så Kasper Jensen, som andet end en dygtig back-up til Lössl. Og synes også det i hele forløbet har skinnet forholdsvis tydeligt igennem at FCM har stor tillid til Lössls evner.
974 skrev:Tror/synes at han er en god målmand, og hvis nu Lössl ryger til sommer, er jeg umiddelbart tryg ved ham som ny etter
Kasper er helt sikkert en klassemålmand, som ikke ville tvivle et sekund på som erstatning for Lössl. Jeg tror dog ikke vi ser et sommersalg af Lössl, hvorfor Kasper endnu engang må tage til takke med en bænkeplads eller skifte til en anden klub.

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Jesper BW1100 skrev:
Kasper er helt sikkert en klassemålmand, som ikke ville tvivle et sekund på som erstatning for Lössl. Jeg tror dog ikke vi ser et sommersalg af Lössl, hvorfor Kasper endnu engang må tage til takke med en bænkeplads eller skifte til en anden klub.
Der må jeg så sige jeg er fuldstændig uenig. Jeg er 90% sikker på at Løssl bliver solgt når han har stået på mål for Danmark til u21 VM. Det er vel også planen? Vi har afløseren klar og Daniel Meineke kan fungere som anden målmand, han har jo spillet et par reserveholds kampe.

Jeg tror godt man kan få en god pris for Løssl efter et godt VM, det er et stort udstillings vindue, og han har et fantastisk niveau med så ung en alder. :)

Noe

Indlæg af Noe »

mancitydk skrev:
hmmm har det lidt svært med det her, for det er første gang jeg vil poste et "rygte" eller viderebringe information, som jeg jo nok vil kalde det.

Om i tror på mig eller ej, don't care, men here goes....
Det er vel det, tråden er til for? fint nok med mig.
mancitydk skrev:Ifølge kilder indenfor marketingsafdelingen indenfor FCM kigger vi pt på to angribere.

1) Søren larsen
2) Duncan

Om Duncan er der lidt tvivl om hans person passer ind ind i klubben, ikke hans sportslige profil, men kun det personlige.
Hvis man skal tro Aarhus Stiftstidendes Jan scouby (og det har jeg ingen anelse om man skal), så er Duncan en meget dyr herre:
- Så vidt jeg ved, er det Jan Kristiansen i Brøndby, der er den dyreste i Superligaen lige nu med 435.000 kroner om måneden. Men "Duncan" ville skulle have mere. Han får allerede mere nu, og det er endda til en anden skat. Så der er ikke grund til at spilde ressourcer på at tale om ham, for det er ikke realistisk, siger Shcouby
http://onside.dk/nyheder/1-divisionen/r ... an-til-agf

De der beløb kan da få det til at løbe koldt ned ad ryggen på en, når man tænker på drengens indstilling til sporten og skadesfrekvens. Duncan er et 'nej tak' herfra.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.bold.dk/nyt/SIF-henter-U19-l ... ller-i-FCM

SIF har lavet 2-årig aftale med Nicolaj Ritter. Hvorfor kunne FCM ikke holde på ham, han viste da lovende takter, og udviklede sig i den positive retning?
FC Midtjylland

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

AlwaysFCM skrev:http://www.bold.dk/nyt/SIF-henter-U19-l ... ller-i-FCM

SIF har lavet 2-årig aftale med Nicolaj Ritter. Hvorfor kunne FCM ikke holde på ham, han viste da lovende takter, og udviklede sig i den positive retning?
Med den mængde midtbanetalenter vi er beriget med er der alt for langt til holdet for en gut som Nikolaj. Fint at han kommer videre. At det så lige er til tosserne i Søhøjlandet er selvfølgelig lidt bittert ;-)

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Helt sikkert! Med bl.a. vores nigirianske armada på midtbanen er vi rigeligt besat deromkring! (som i øvrig ligger på samme aldersnivieau)
Good luck i det "ægte midtjylland" ? ! ? ! :lol: ( er det ikke det de kalder det?ja tosser er vist det rigtige ord!)
Senest rettet af bobthebuilder_dk 19. maj 2011, 08:46, rettet i alt 1 gang.
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Udsnit af "chat med Ørgaard" igår Med hensyn til det kommende transfer vindue, ja tror vi bliver rimelig aktive, men udbud og efterspørgsel er altid svær at forudsige. forstod du dette kryptiske svar.

Dette lyder da spændende... ikke fordi det er garanti for at der kommer til at ske en masse.. Men han er da ikke afvisende overfor idéen.. (Jeg håber på en topangriber og en højreback til klubben) :)

En spændende venstreback røg ellers lige på klubjagt i weekenden
Synes nu ellers vi er godt besat i forvejen, men bliver julle skadet er vi forholdsvis sårbare efter min mening. :o ( lønnen bliver jo nok en stopklods ligemeget hva alligevel!, muligt fck eller brøndby emne )

http://www.bold.dk/nyt/Patrick-Mtiliga- ... a-klubjagt
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Jeg er faktisk ikke nervøs for venstrebacken. Julle er ufatteligt stabil, sjældent han er skadet! Kan faktisk ikke huske sidst han var det, hvor det gik ud over en hel kamp?

Men HVIS julle bliver skadet, så er der Lauridsen, som efter min mening er et lovende talent! Jeg synes han har gjort det rigtig flot de gange han har været på banen. Så jeg synes det ville være mindre godt, at hente forstærkning til venstreback - måske en smule spild :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

WBW

Indlæg af WBW »

Vil indrømme jeg ikke har fulgt med i mange agf kampe i deres tid i første division, men kan huske jeg tidligere har været begejstret for Frederik Krabbe.. Ham vil AGF åbenbart ikke satse på mere , og eftersigende er flere superliga klubber interesseret i ham:
http://kanalsport.dk/index.php/tv/clip_id=40437

Ville han ikke være en fin signing til den højre back? Håber dder er nogen der har fulgt lidt mere med AGF, der kan svare på det.

974

Indlæg af 974 »

Søren Rieks

Jeg vil altså ikke gå væk fra historien fra i torsdags i Parken, hvor vi så Ørgaard gå rundt med Niels Erik Søndergaard :-)

Det endda på samme aften som Esbjerg spillede en vigtig kamp i Sønderjyske..
Hvordan kan han ellers blive væk fra en så vigtig kamp, hvis der ikke var noget på gærde - man tager vel ikke bare til København fordi man synes det kunne være sjovt at se en anden superliga kamp :-)

Jeg kunne godt forestille mig at snakken gik på en Søren Rieks som afløser for Thygesen

alternativt Jesper Lange

Men der er også andre alternativer derfra (Conboy,Vendelbo eller måske en Nymann?)

Andersbknudsen

Indlæg af Andersbknudsen »

974 skrev:Søren Rieks

Jeg vil altså ikke gå væk fra historien fra i torsdags i Parken, hvor vi så Ørgaard gå rundt med Niels Erik Søndergaard :-)

Det endda på samme aften som Esbjerg spillede en vigtig kamp i Sønderjyske..
Hvordan kan han ellers blive væk fra en så vigtig kamp, hvis der ikke var noget på gærde - man tager vel ikke bare til København fordi man synes det kunne være sjovt at se en anden superliga kamp :-)

Jeg kunne godt forestille mig at snakken gik på en Søren Rieks som afløser for Thygesen

alternativt Jesper Lange

Men der er også andre alternativer derfra (Conboy,Vendelbo eller måske en Nymann?)
Hvis vi skal have en mand fra Esbjerg så skal det være Søren Rieks!

Louise skal holde sig væk! Manden er ikke angriberen Fcm mangler!

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Jeg tror og håber nu stadigvæk på at man henter Tim Jansen hvis man skal have en spiller fra Esbjerg.

Mazter81
Geografisk sted: Paphos, Cypern
Kontakt:

Indlæg af Mazter81 »

Dondinho skrev:Jeg tror og håber nu stadigvæk på at man henter Tim Jansen hvis man skal have en spiller fra Esbjerg.
For gammel - ingen resale value og hvis hab var god nok til toppen af Sup'en, så havde han helt sikkert fast spilletid i EFB - uanset om han passer godt/dårligt til spillesystemet

Låst