Jeg kan godt lide hans gåpåmod. Men jeg frygter lidt hvad der så sker, hvis Randers giver os en snitter.. Bak skal passe på med at love sejre på den måde..- Vores frustrationer skal bruges til at komme udover stepperne og til at angribe Randers fra start. Lige nu overskygger nederlaget i pokalfinalen alt andet, og du vil få en trodsreaktion at se i morgen aften, hvor vi vil vise, at vi vil have de bronzemedaljer. Randers får ikke et ben til jorden, og jeg tror, vi vinder 4-0. Det er ikke, fordi vi gerne vil give Frank dødsstødet, for jeg ser ham gerne i Superligaen i næste sæson, men vi må først og fremmest tænke på os selv, siger Kristian Bak Nielsen til tipsbladet.dk.
FC Midtjylland - Randers FC
Re: FC Midtjylland - Randers FC
Bak satser stort: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... anders-4-0

- bobthebuilder_dk
ahhh det gør han da heller ikke...
Det er da bare en verbal trodsreaktion! Julle har ca. sagt det samme idag til adskillige medier.. Jeg synes det er fint de prøver at sætte lidt fut i kædlerne under både medspillere og fans!
Det er også ganske fint med mig hvis det bliver en 3-0 sejr! hehe
Det er da bare en verbal trodsreaktion! Julle har ca. sagt det samme idag til adskillige medier.. Jeg synes det er fint de prøver at sætte lidt fut i kædlerne under både medspillere og fans!
Det er også ganske fint med mig hvis det bliver en 3-0 sejr! hehe
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
- bobthebuilder_dk
Nå FF starter på bænken og kommer kun ind som joker ifl. forza.dk
- Både Allan og jeg kender klubben indefra, og vi har selvfølgelig snakket om, hvad vi skal gøre. Det kan vi forhåbentlig bruge, slutter Frank Kristensen
Det bliver spændende at se hvad FF & Kuhn kan bruge alt deres insiderviden til! ?
Jeg håber INTET!
- Både Allan og jeg kender klubben indefra, og vi har selvfølgelig snakket om, hvad vi skal gøre. Det kan vi forhåbentlig bruge, slutter Frank Kristensen
Det bliver spændende at se hvad FF & Kuhn kan bruge alt deres insiderviden til! ?
Jeg håber INTET!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Ja så kan han nemt sige vi skal vinde 4-0, når han ikke selv er med 
Jeg tænkte egentlig lidt det samme. Han vidste vel han var skadet inden udtalelserne?Ravnen skrev:Ja så kan han nemt sige vi skal vinde 4-0, når han ikke selv er med
Noget af et pres at lægge på de andres skuldrer. Men hold kæft det kunne være dejligt med en storsejr igen!!! både følelsen, men også målscoren, som Brøndby jo har overhalet os i, det kan være den bliver afgørende i sidste ende!!!
Sidste storsejr, var det ikke over FCN i efteråret?
4-0: http://tv2sport.dk/node/61640
FC Midtjylland
Med den holdning syntes jeg sgu også han skulle tage og blive hjemme og overveje om ikke det var bedre for ham at holde med FCKSylvester skrev:Jeg dukker sgu nok igen, men af vores bilfuld fra finalen bliver vi ihvertfald kun 2 den her gang. Som min kammerat diplomatisk udtrykte det så gad han ikke køre mere end en time for at komme på stadion for at buhe af tabersvinene![]()
- Det er bare så meget nemmere at være medgangsfan af et hold der har medgang...
Her skulle der stå noget klogt...
Jeg synes Kasper Jensen skal have lidt spilletid, så vi kan holde på ham fra sommerferien af (men jeg tvivler godt nok på det, man vil jo ha' lössl til at være 1. målmand til u21, og det kommer han kun til ved at få spilletid). Så synes jeg vores højre back skal have lidt spilletid: Bøge!
Jeg tror på en således start-11:
. . . . . . .Lössl
Bøge-Albrechtsen-Ipsa-julle
. . . . . . Izunna
. Albæk-poulsen-Rilwan
. . . . . thyge-sly
Så kan Danny og Borring få lov til, at sidde på bænken. Og lad nu være med at skifte fagerberg ind! Har helt glemt salamis plads, er det ikke Poulsen eller Izunna han konkurrerer med, han spiller ikke kant? Jeg ser gerne snart en Morten Nielsen i truppen! Men det var og er vel stadig meningen, at han først skal begynde på at få spilletid på førsteholdet fra sommerferien af, det udtalte de jo da man hentede ham.
Jeg tror på en således start-11:
. . . . . . .Lössl
Bøge-Albrechtsen-Ipsa-julle
. . . . . . Izunna
. Albæk-poulsen-Rilwan
. . . . . thyge-sly
Så kan Danny og Borring få lov til, at sidde på bænken. Og lad nu være med at skifte fagerberg ind! Har helt glemt salamis plads, er det ikke Poulsen eller Izunna han konkurrerer med, han spiller ikke kant? Jeg ser gerne snart en Morten Nielsen i truppen! Men det var og er vel stadig meningen, at han først skal begynde på at få spilletid på førsteholdet fra sommerferien af, det udtalte de jo da man hentede ham.
FC Midtjylland
Er med på sit hold AlwaysFCM. Men kunne dog godt tænke mig Poulsen lige kom en tur på bænken, så der også er lidt konsekvens ved ikke at præstere og kunne så godt tænke mig at se Salami inde ved siden af Izunna, om ikke det kan hjælpe lidt defensivt, med 2 defensive midtbanefolk, lige foran forsvaret og så Hassan og Sly som stadigt kan skabe det offensive.
Uuuh det havde jeg ikke lige tænkt på. Det ville være helt kanon at se salami og izunna sammen, de begge er helt kanone bold fordelerer. Det ville være rimeligt fedt. Men tror bare Poulsen kommer på banen, de ser ham stadig som en profil der skal have spilletid, for at ramme hans topniveau igen. Og så laver poulsen jo også meget godt, og starter tit et angreb med en dybdeaflevering.pr0j3ct skrev:Er med på sit hold AlwaysFCM. Men kunne dog godt tænke mig Poulsen lige kom en tur på bænken, så der også er lidt konsekvens ved ikke at præstere og kunne så godt tænke mig at se Salami inde ved siden af Izunna, om ikke det kan hjælpe lidt defensivt, med 2 defensive midtbanefolk, lige foran forsvaret og så Hassan og Sly som stadigt kan skabe det offensive.
Men er enig med dig, jeg vil rigtig gerne se Salami i stedet. Så får Poulsen også lige en "lærestreg". Men jeg tvivler på det, og tror stadig Poulsen starter.
FC Midtjylland
Du har ret. Sandsynligheden for at han starter er ret stor. Han er også en profil for os, og bliver i endnu højere grad, hvis Thyge ryger videre. Men han har ikke rigtigt leveret endnu og er et godt stykke fra hans "normale" niveau desværre. Syntes desværre ret tit at han ligner en der ikke ved om han skal skyde på mål, prøve at lægge en stikning i dybden eller lave en aflevering og så ender han med at rende lidt rundt med bolden indtil han taber den. Så jeg syntes det skal have konsekvens ikke at levere og en tur på bænken skader ikke os, eller ham , tvært imod. det viser bare at man ikke skal føle sig for sikker og at man skal yde for en startplads.AlwaysFCM skrev:Uuuh det havde jeg ikke lige tænkt på. Det ville være helt kanon at se salami og izunna sammen, de begge er helt kanone bold fordelerer. Det ville være rimeligt fedt. Men tror bare Poulsen kommer på banen, de ser ham stadig som en profil der skal have spilletid, for at ramme hans topniveau igen. Og så laver poulsen jo også meget godt, og starter tit et angreb med en dybdeaflevering.pr0j3ct skrev:Er med på sit hold AlwaysFCM. Men kunne dog godt tænke mig Poulsen lige kom en tur på bænken, så der også er lidt konsekvens ved ikke at præstere og kunne så godt tænke mig at se Salami inde ved siden af Izunna, om ikke det kan hjælpe lidt defensivt, med 2 defensive midtbanefolk, lige foran forsvaret og så Hassan og Sly som stadigt kan skabe det offensive.
Men er enig med dig, jeg vil rigtig gerne se Salami i stedet. Så får Poulsen også lige en "lærestreg". Men jeg tvivler på det, og tror stadig Poulsen starter.
Men Salami og Izunna har tidligere gjort det godt sammen og med vores forsvars "problemer" kunne det da styrke lidt at have en mand mere i området, der kan stoppe en mand og et opspil.. offensiven er jeg ikke bange for Hassan og Sly, skal nok skabe det de pleger, Poulsen eller ej.
Det er meget muligt, at det bliver sidste gang vi ser Mikkel Thygesen på Fortet. Det er lidt trist, jeg håber tilskuerne vil hylde ham 
Ville også rigtig gerne se en Bøge i aktion. Men tror desværre ikke det sker, drengen er lige kommet tilbage fra en lang skade, og kan måske ikke fuldfører en hel kamp endnu .
Jamen det er også rigtigt. Og bl.a. Bak har også her da Glen fik funktionærkontrakt udtalt at Glen er hård og det får konsekvenser hvis man ikke præsterer. Så bliver man sat af holdes, og må vise sit værd til træning. Så hvis det er rigtigt, så bør poulsen lige få en tur på bænken, og Salami starte, efter hans gode come back i torsdags mod FCK, hvor jeg syntes han gjorde det flot.pr0j3ct skrev:
Du har ret. Sandsynligheden for at han starter er ret stor. Han er også en profil for os, og bliver i endnu højere grad, hvis Thyge ryger videre. Men han har ikke rigtigt leveret endnu og er et godt stykke fra hans "normale" niveau desværre. Syntes desværre ret tit at han ligner en der ikke ved om han skal skyde på mål, prøve at lægge en stikning i dybden eller lave en aflevering og så ender han med at rende lidt rundt med bolden indtil han taber den. Så jeg syntes det skal have konsekvens ikke at levere og en tur på bænken skader ikke os, eller ham , tvært imod. det viser bare at man ikke skal føle sig for sikker og at man skal yde for en startplads.
Men Salami og Izunna har tidligere gjort det godt sammen og med vores forsvars "problemer" kunne det da styrke lidt at have en mand mere i området, der kan stoppe en mand og et opspil.. offensiven er jeg ikke bange for Hassan og Sly, skal nok skabe det de pleger, Poulsen eller ej.
Det kan gdt være Salami overtager Poulsen i startopstillingen. Tja, det må tiden jo vise, for muligheden for det er der jo.
FC Midtjylland
Han skal virkelig hyldes. Jeg vil nu gerne have han bliver, og jeg tror chancen er mindst ligeså stor for det, som at han tager til Brøndby. Jeg synes han på det seneste har vist, at han holder af FCM, og giver udtryk for at det er hans klub.Ravnen skrev:Det er meget muligt, at det bliver sidste gang vi ser Mikkel Thygesen på Fortet. Det er lidt trist, jeg håber tilskuerne vil hylde ham
Men det er jo nok økonomien der afgør det
FC Midtjylland