Ny rutineret angriber TAK!!
Re: Ny rutineret angriber TAK!!
Er dybt imponeret af Nordstrand her de sidste par kampe, og hans blik for spillet kombineret med de lyn hurtige offensive folk vi har ville blive en giftig cocktail tror jeg. Nordsjælland ligner desværre et hold der er ved at toppe rent spil-/formmæssigt.
FC Midtjylland
jep, spørgsmålet er om han har fysikken til superligaen, for 13 mål i 1 division er vel ikke specielt super eller hvad?
kan det omregnet blive til 5 mål i superligaen så...hm, men kan huske at han havde et ok skud
kan forresten godt lide denne, som en af debattørene på bold.dk skrev derinde:
Sv: Jude vil i Superligaen
Og bedre end Hvilsom.. Desuden kan han sparke på mål i modsætning til Igboun som skal omskoles til permanent kantspiller og så skal Danny Olsen og Jonas Borring sendes til Manchester City eller Kenya LOL
kan det omregnet blive til 5 mål i superligaen så...hm, men kan huske at han havde et ok skud
Og bedre end Hvilsom.. Desuden kan han sparke på mål i modsætning til Igboun som skal omskoles til permanent kantspiller og så skal Danny Olsen og Jonas Borring sendes til Manchester City eller Kenya LOL
Synes det kunne være spændene med Jude og Sly i angrebet. Jude skal bare spilles ordentlig. Har ikke set ham spille i 1 division
men har hørt han ikke bliver spillet ordentlig som en anden også skriver på bold.dk
In Bak we trust
Det kunne være fantastisk spændende at få Jude tilbage, og se om han er klar til superliganiveau nu. Hvilket jeg tror helt klart er muligt, som nævnt ovenfor har han et godt spark, og hans fysik er vel fin (han har ingen skader haft i 1. div mener jeg, ret mig hvis jeg ikke har ret).
Men hvis man kun henter Jude ind, hvilket jeg vil betegne lidt som et sats, så bliver jeg skuffet. Jeg ser gerne at man i FCM henter en stabil angriber, som virkelig ved hvor målet står. En lidt som Duncan, som man med garanti ved vil score nogle mål.
Jude må komme tilbage og jeg vil stå med åbne arme, men der skal dog også en ind, som scorer de 6 mål, som FCM kunne have haft igår. Og så tror jeg stadig Sly's fremtid er på kanten - en kant som bidrager med en del mål kunne jeg forestille mig - og derfor passer han jo også godt ind i FCM's offensive system, hvor der ikke bruges kanter.
Men hvis man kun henter Jude ind, hvilket jeg vil betegne lidt som et sats, så bliver jeg skuffet. Jeg ser gerne at man i FCM henter en stabil angriber, som virkelig ved hvor målet står. En lidt som Duncan, som man med garanti ved vil score nogle mål.
Jude må komme tilbage og jeg vil stå med åbne arme, men der skal dog også en ind, som scorer de 6 mål, som FCM kunne have haft igår. Og så tror jeg stadig Sly's fremtid er på kanten - en kant som bidrager med en del mål kunne jeg forestille mig - og derfor passer han jo også godt ind i FCM's offensive system, hvor der ikke bruges kanter.
FC Midtjylland
Hmmmmm......ser mange 1.div. kampe, og kan være bange for Jude´s størrelse, trods de mange mål. Desuden er niveauet stadig noget andet i Superligaen. - Men lad os da prøve hamBobar skrev:jep, spørgsmålet er om han har fysikken til superligaen, for 13 mål i 1 division er vel ikke specielt super eller hvad?
Synes måske det er lidt tideligt, at sige om han er bedre, end Hvilsom, der endnu kun har haft 3-4 hele kampe......( hvor jeg i øvrigt ikke synes man spiller ham ......hvilket også bliver bemærket hos mine "bold-kollegaer" fra andre klubber ).
Men : gerne Sly på kanten og Jude eller Hvilsom ( tror ikke længer på Fager ) på top.
Kan sagtens følge dig her, jeg har også min tvivl omkring Jude. Jeg tror simpelthen ikke superliganiveauet passer til ham og tror ikke han slår igennem her, men til gengæld at han har fundet sin rette hylde hvor han er. Men samtidigt, så syntes jeg også det er værd at prøve, da vi i forvejen ikke har for mange angribere, samt Ken ikke slår igennem og ikke leverer og Morten ikke bruges og måske endog ikke har eller får niveau. Mens Sly og Hvilsom, er unge og skal samle erfaring.master1 skrev:Hmmmmm......ser mange 1.div. kampe, og kan være bange for Jude´s størrelse, trods de mange mål. Desuden er niveauet stadig noget andet i Superligaen. - Men lad os da prøve ham.
Synes måske det er lidt tideligt, at sige om han er bedre, end Hvilsom, der endnu kun har haft 3-4 hele kampe......( hvor jeg i øvrigt ikke synes man spiller ham ......hvilket også bliver bemærket hos mine "bold-kollegaer" fra andre klubber ).
Men : gerne Sly på kanten og Jude eller Hvilsom ( tror ikke længer på Fager ) på top.
Jeg tror omvendt godt at han kunne blive en succes - om ikke andet så som indskifter. Han har speed, hvilket de færreste defensivlinjer i ligaen pt har, hvis man ser efter. Desuden er han rimelig træfsikker - 13 mål i første div. er altså rimelig godt. Han skal have en chance, og umiddelbart ser han da også lidt fyldigere ud end tidligere
Jeg kunne dog godt forestille mig at han bliver solgt i sommerpausen.
Helt enig i Jude skal have en chance, syntes han har gjort det klart bedre i Fredericia end forventet og 13 mål + en hel del i pokalen, med defensive Thomasberg som træner er flot
Hvis vi får luget ud i ukrudtet og får sagt farvel til Fagerberg, Borring, Danny og Sivebæk og sandsynligvis ikke får forlænget med (Thyge
), og samtidigt får forstærket holdet på de positioner vi mangler, så tror jeg på denne 4-1-3-2 opstilling kunne blive giftig:
Masser af afrikanere til at løbe og presse helt vildt og så lidt koldblodighed i feltet i form af en stærk targetangriber. Jude syntes jeg også er bedre til at søge i feltet og finde de rigtige positioner end Sly, som jeg syntes skal arbejde alt for hårdt for sine mål.
Udfordringerne kan Rilwan og Sylvester stå for, de kreative afleveringer skal J.P være arkitekten bag, dybdeløbene skal komme fra Jude og måske Rilwan og Sly og både Jude og den nye angriber skal fylde feltet op.
Lössl
Ny back - Albrechtsen - Bak - Julle
Izunna
Rilwan - J.P - Sylvester
Jude - Fall/Skoubo/Søren Larsen
Hvis både Fager, Borring, Danny, Siv og Thyge forsvinder, så vil vi selvfølgelig have en tynd bænk, men hellere nogle unge som kommer ind med noget lyst og vilje end en helt ugidelig Borring, en opgivende Danny Olsen eller en talentløs Fagerberg.
En stærk angriber og en ny højre back og farvel til de nævnte spillere, så tror jeg vi spiller med i toppen igen til næste år

Hvis vi får luget ud i ukrudtet og får sagt farvel til Fagerberg, Borring, Danny og Sivebæk og sandsynligvis ikke får forlænget med (Thyge
Masser af afrikanere til at løbe og presse helt vildt og så lidt koldblodighed i feltet i form af en stærk targetangriber. Jude syntes jeg også er bedre til at søge i feltet og finde de rigtige positioner end Sly, som jeg syntes skal arbejde alt for hårdt for sine mål.
Udfordringerne kan Rilwan og Sylvester stå for, de kreative afleveringer skal J.P være arkitekten bag, dybdeløbene skal komme fra Jude og måske Rilwan og Sly og både Jude og den nye angriber skal fylde feltet op.
Lössl
Ny back - Albrechtsen - Bak - Julle
Izunna
Rilwan - J.P - Sylvester
Jude - Fall/Skoubo/Søren Larsen
Hvis både Fager, Borring, Danny, Siv og Thyge forsvinder, så vil vi selvfølgelig have en tynd bænk, men hellere nogle unge som kommer ind med noget lyst og vilje end en helt ugidelig Borring, en opgivende Danny Olsen eller en talentløs Fagerberg.
En stærk angriber og en ny højre back og farvel til de nævnte spillere, så tror jeg vi spiller med i toppen igen til næste år
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
- bobthebuilder_dk
Jeg er helt enig med dig sylvester! Ny topangriber og ny højre back!
God opstilling synes jeg ! Den er jeg med på..
God opstilling synes jeg ! Den er jeg med på..
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Dette er vel nærmest en opfordring fra Tim: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ne-hjaelpeKent skrev: Tim Janssen – 25 år – 58 Superligakampe – 22 mål. Snit: 0.38. Kontrakt til 31.12.2012.
Lidt en Frank-klon, hvis det er den type vi leder efter. Han vil kunne give noget tiltrængt tyngde i front. Er ikke pt en del af holdet i Esbjerg, og har ikke scoret så meget i år, hvilket kan vise sig at blive vores held. Han har vist at han har målnæsen, mens han også har en god alder. Blev købt af en investorgruppe i Esbjerg, der nok gerne vil have nogle penge retur – især hvis Esbjerg ender med at rykke ned. Der er efter sigende en dansk klub, der er meget interesseret i ham: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nssen-taet
Tim Janssen skrev:...jeg tror ikke, at jeg passer så godt ind i vores spillestil.
- Dermed mener jeg ikke kun Esbjergs spillestil, men de fleste danske holds spillestil. ...Det handler om at sparke bolden langt frem og se, hvad der sker. Den stil er jeg ikke vant til. Jeg er opfostret i den hollandske fodboldkultur, hvor vi er vant til at spille bolden frem langs jorden.
- Her i Danmark er det kun de fire øverste hold, FCK, OB, Brøndby og FC Midtjylland, som forsøger at spille den frem.
....
- Her fra sommeren har jeg halvandet år tilbage af min kontrakt, og min værdi vil falde, hvis jeg først begynder at spille i 1. division. Esbjerg hentede mig jo også som en investering, og hvis de skal have så mange penge som muligt hjem igen, skal de sælge mig nu.
Det må man sige. Og det virker da også som om der er mulighed for en fornuftig lav pris på ham. Absolut ikke uinteressant.
-
Jens Mikkelsen
Tim Jansen også er jeg tilfreds, så har vi en kompetent angriber til at støtte Sly, eller Thyge (når han nu bliver i klubben
)
http://tv2sport.dk/node/79102
Tja, det lyder til AGF henter Duncan. Eller en økonomisk velstående sponsor
Tja, det lyder til AGF henter Duncan. Eller en økonomisk velstående sponsor
FC Midtjylland