ørgaard online
Re: ørgaard online
Ja, du kan have ret,men vi bor på en egn, hvor pr. ikke kommer gratis, derfor har vi til tider valgt at være hurtige på aftrækkeren??
vedr. 2 pladsen, ja måske har du ret Frank har jeg prøvet at forklare Ilsø, ønskede sig videre???
Bliver nød til at lukke nu, som kun et par timer inat godnat og på gensyn
vedr. 2 pladsen, ja måske har du ret Frank har jeg prøvet at forklare Ilsø, ønskede sig videre???
Bliver nød til at lukke nu, som kun et par timer inat godnat og på gensyn
Med hensyn til Thyge, en super spiller som alle gerne vil beholde, men derfra og så til at fortælle hvad der er gang i, kan jeg af gode grunde ikke.
Jeg har stadig en vis skepsis overfor hvorvidt det virkelig er Ørgaard. Men nuvel, såfremt det er det, så stor kadeau for at stille sig op her og besvare spørgsmål, men lad venligst en officiel melding gå forud, så vi kan bruge krudtet på andet end mistro 
En skam jeg opdagede den her for sent, vil vældig gerne være med til en debataften herinde, ligesom i de gode gamle dage hvor du tit skrev her som Ulvefar.
Det var virkelig fedt dengang, at have en direkte dialog indmellem. Peter Skov Jensen og Thomasberg tog også, indimellem, sig tid til at skrive indlæg herinde. Dette kunne vi godt bruge igen
Det var virkelig fedt dengang, at have en direkte dialog indmellem. Peter Skov Jensen og Thomasberg tog også, indimellem, sig tid til at skrive indlæg herinde. Dette kunne vi godt bruge igen
jeg kommer igen som uvefar, oprettede bare hurtigt iaften en profil.
Jeg vil prøve at sende en mail til hans officelle mail og få det bekræftet af Ørgaard at det er ham da jeg kender ham..
In Bak we trust
-
Andersbknudsen
LuffenDK skrev:Jeg vil prøve at sende en mail til hans officelle mail og få det bekræftet af Ørgaard at det er ham da jeg kender ham..
Det var Jens Ørgaard som var inde.. Snakkede med ham igår samt skrevet en mail med ham.
Men lad os få en aften hvor det er arrangeret!
/Anders
Du har ret det er Jens fik svar i dag. Men super initiativ at JensAndersbknudsen skrev:LuffenDK skrev:Jeg vil prøve at sende en mail til hans officelle mail og få det bekræftet af Ørgaard at det er ham da jeg kender ham..
Det var Jens Ørgaard som var inde.. Snakkede med ham igår samt skrevet en mail med ham.
Men lad os få en aften hvor det er arrangeret!
/Anders
In Bak we trust
Jeg tænkte det nok. Husker tydeligt dengang han holdt quiz herinde, hvor vi skulle gætte hvilken ny forsvarsspiller han havde købt, flere gættede sjovt nok på Kolja Afrieye - som jo kom senere - var det ikke Morten Pedersen han hed, ham vi hentede i Næstved?
Ser frem til næste online tid
Ser frem til næste online tid
Hold da helt op.. Fulgte tråden igår, men troede nu bare det var en knægt der ville lave sjov ved at udgive sig som Ørgaard..
Kæmpe respekt for Ørgaard for at stille op til debat her på graven, især i en tid hvor alles følelser har været på noget af en tur.
Kæmpe respekt for Ørgaard for at stille op til debat her på graven, især i en tid hvor alles følelser har været på noget af en tur.
Også stor respekt til Ørgaard for at dukke op efter endnu en tabt pokalfinale og mens folk er ved at skumme over af frustration. Det tvivler jeg på særligt mange sportsdirektører havde haft lyst til
I det hele taget, er det så ikke lidt unikt at en sportsdirektør frekventerer fanforums? Er der nogle som ved om det kunne ske eller er sket i ÅB, OB, Bøf eller FCK? Syntes det er lidt af en luksus
I det hele taget, er det så ikke lidt unikt at en sportsdirektør frekventerer fanforums? Er der nogle som ved om det kunne ske eller er sket i ÅB, OB, Bøf eller FCK? Syntes det er lidt af en luksus
Jeg må indrømme jeg er meget i tvivl... Er/var det Ørgaard eller ej? For mig at se kunne det sagtens være, i og med han er så meget inde i tingene som han er. Men omvendt igen, så er det skriftlige niveau på så lavt et plan at jeg tvivler på brugeren kan sidde i nogen som helst form for bestyrelse... Og da slet ikke i toppen.
No offence, men Ørgaard (hvis det altså er dig). Du bør måske tage en eller form for kursus i at begå sig på nettet, det virker ikke videre seriøst at slutte sit svar af med 6-7-8 spørgsmålstegn, det ligner mere en 14-15 årig der skriver frem for et voksen mand med et stort ansvar.
Men derudover er det da bestemt flot at Øraard vælger at debattere med klubbens fans.
EDIT: Også er der jo alt det der med rets stavning, selvfølgelig kan man ikke forvente at alle skriver 100% korrekt, men det er vel det mindste man kan forlange af en der udtaler sig på klubbens vegne el.
No offence, men Ørgaard (hvis det altså er dig). Du bør måske tage en eller form for kursus i at begå sig på nettet, det virker ikke videre seriøst at slutte sit svar af med 6-7-8 spørgsmålstegn, det ligner mere en 14-15 årig der skriver frem for et voksen mand med et stort ansvar.
Men derudover er det da bestemt flot at Øraard vælger at debattere med klubbens fans.
EDIT: Også er der jo alt det der med rets stavning, selvfølgelig kan man ikke forvente at alle skriver 100% korrekt, men det er vel det mindste man kan forlange af en der udtaler sig på klubbens vegne el.
Sådan er det med Ørgaard. Han er bedre til at regne end at stave.jonas386 skrev:EDIT: Også er der jo alt det der med rets stavning, selvfølgelig kan man ikke forvente at alle skriver 100% korrekt, men det er vel det mindste man kan forlange af en der udtaler sig på klubbens vegne el.
Fedt at se ham her igen, men som andre skriver ovenfor kom det lidt pludseligt. Lad os endelig få etableret en spørgsmålsaften på graven.
Hvis det virkelig var Ørgaard som debaterede igår, vil jeg gerne trække min udtalelse tilbage... Jeg var sikker på det var en lille knægt som manglede indhold i sit liv. Fedt initiativ Ørgaard, du skal være mere end velkommen til at deltage i debatten fremover - Det gør det hele noget federe at have en med indsigt med ind over debatten! Cadeau 
Wow! Er der virkelige stadig nogen af jer der tror på at det var den rigtige Jens Ørgaard?
Come on...
Come on...