ørgaard online

Om FC Midtjylland og Black Wolves
pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Re: ørgaard online

Indlæg af pedersen7500 »

Jeg bliver kun overbevist hvis der kommer noget officielt fra BW eller FCM om det.
!

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Nu har jeg afventet lidt, men tillader mig at hoppe på lim-pinden.

Ørgaard:

1. Hvor meget magt har du i forhold til transfer? - Er det dig alene der træffer beslutninger om køb/salg? Dette har der været spekuleret en del i.

2. Har vi overhoved de rigtige spillere til at følge "Den Sorte Tråd" lige nu? Havde det ikke været bedre at lade Kuhn spille sin form for fodbold gennem en hel sæson og derefter måske implementerer noget nyt?

3. Hvor langt er vi fra at nå et rimeligt niveau omkring lønninger? Kan vi forvente en afgang af flere profiler til sommer pga. økonomien?

fisker

Indlæg af fisker »

ja, det er der tanker om, men det er kølbæk der styrer den del af forretningen ørgaard

fisker

Indlæg af fisker »

Nej det bestemmer jeg ikke alene, men hør lige en gang. Har lige talt med Anders, kan opretter en ny tråd, og så svarer jeg efter bedste evne indtil kl. 24.00 mvh ørgaard

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

fisker skrev:Hej kent, kan se du er online, har set flere af dine analyser de er ikke helt ved siden af??? kan du overbevise nogen om at det er den rigtige Ørgaard der er online???
Det er vel svært at overbevise nogen om, at det er den rigtige Ørgaard, når jeg ikke selv er klar over det :?

Umiddelbart er det jo et lidt underligt brugernavn du har valgt, og alt andet lige ville det jo være en del smartere, at have annonceret det på forhånd fra officielt hold, hvis du ønskede at debattere med fansene på Graven. Det synes jeg sådan set er en fin idé, men naturligvis er folk mistroiske, når der kommer en ny bruger og påstår han er Jens Ørgaard.

Men hvis du gerne vil svare på spørgsmål, så er der jo rigelig at tage fat på i de tråde, som kører. Personligt mener jeg, at de mest interessante er:

- Fortryder du, at du lod Priske gå?
- Hvor mange flere dyre spillere skal ud, før der er plads i budgettet til den angriber og højre back vi mangler?
- Hvem har du planer om at sælge Borring, Fagerberg og Sivebæk til, for der er vel ingen tvivl om at de skal væk?

974

Re: ørgaard online - VERIFICERET!

Indlæg af 974 »

JEG KAN BEKRÆFTE AT DET ER ØRGAARD DER SKRIVER!

Jeg stod selv sammen med Heine og Hekler efter kampen, hvor vi rigtigt nok snakkede med flere skuffede spiller SAMT Ørgaard

mvh
Jan / Altoriso
BWEast

fisker

Indlæg af fisker »

Serlvfølgelig var Priske en god spiller, men også oppe i årene??? Sivebæk og Bøge skulle have chancen, da det jo er vores profil " unge spillere".

Med hensyntil transfer´s nej jeg bestemmer ikke alt bestyrelsen og jeg diskuterer selvfølgelig alt når det gælder spillere ind eller ud.

Brugeravatar
KingJohn
Geografisk sted: København

Indlæg af KingJohn »

hvilken ny angriber ser du gerne komme til fcm?

Andersbknudsen

Indlæg af Andersbknudsen »

Kan bekræfte, at det er den rigtige Jens Ørgaard som er inde og debatter!!!

Hej Jens!

Stor respekt for at du vælger at gå ind og debatter med os fans!

Modsat andre, så synes jeg at du gør et formidabelt arbejde for Fcm! Du har været en bærende kræft for FCM er hvor de er nu!
Selvfølgelig har de været enkle indkøb som har fejlet men sådan er det i alle klubber.

Valget med at lade Frank Kristensen skifte til Randers, har været et af de bedre valg selvom det gjorde ondt at se manden i en Randers trøje!

Hvor personligt svært var det for dig, at lade en mand som Frank Kristensen gå videre til en anden klub end FCM?

Kan vi forvente at se et aktiv Fcm i tranfer vinduet?

Stor respekt Jens!
/Anders

Brugeravatar
Brobissen

Indlæg af Brobissen »

Du havde jo selv set hvor højt niveau han havde holdt og imente det at Kuhn var ude at sige at han gerne ville se Priske i klubben valgte i at satste på to unge mens MIdtjylland var i pokalen samt lagde godt til i Ligaen...

Den Højre back har kostet mååål!! i defensiven ( via dårlige klirnger, dårlig placeringsevner med mere. )
Citat Arek Onyzsko: Caroline Wozniacki er Polakker Citat slut

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Hvis det virkelig er Ørgaard der skriver, så vil jeg virkelig gerne høre hvor alle millionerne forsvinder hen? Hvordan kan det lade sig gøre at lave underskud på mere end 50 millioner før transfers med det budget vi har, det virker helt sindsygt set udefra?

Og hvor meget er vi afhængige af at sælge spillere for penge, for at få forstærkninger ind? Her tænker jeg at Fagerberg, Borring, Sivebæk m.fl næppe er en flad femmer værd, så skal der sælges spillere af reel værdi før vi får råd til en angriber og en højre back?

fisker

Indlæg af fisker »

tror i har forståelse for at, jeg ikke kan nævne spilleremner her i et offentligt forum???, men det er efter hånden længe siden jeg har været i dialog med jer, så jeg foreslår i ringer til kØlbæk,hvorefter jeg afsætter nogle timer, enten på dette forum eller ved personligt fremmøde, hvor i kan skyde fra højre og venstre. ørgaard

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Er du tilfreds med denne sæson, set på resultaterne?

Hvor meget mangler i for at kunne vinde en titel?
!

CV

Indlæg af CV »

Du har jo styr på økonomi og handler, måske du kan give mig et par fif på et tidspubkt, det trænger vi til her i Staden.

C.V
Call me

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

fisker skrev:tror i har forståelse for at, jeg ikke kan nævne spilleremner her i et offentligt forum???, men det er efter hånden længe siden jeg har været i dialog med jer, så jeg foreslår i ringer til kØlbæk,hvorefter jeg afsætter nogle timer, enten på dette forum eller ved personligt fremmøde, hvor i kan skyde fra højre og venstre. ørgaard
Jeg må indrømme at jeg også undre mig generelt over dette lille "tiltag". I forhold til at vi er rimelig bundet af lovgivning fordi vi er børsnoterede så kan vi nok ikke rigtigt få særligt meget at vide.

Men jeg vil gerne gentage mit spørgsmål nr. 2:
Har vi overhoved de rigtige spillere til at følge "Den Sorte Tråd" lige nu? Havde det ikke været bedre at lade Kuhn spille sin form for fodbold gennem en hel sæson og derefter måske implementerer noget nyt?

Det kunne være spændende at gøre noget ala det initiativ der var med Bak som svarede på spørgsmål på Facebook fra fans. Så kan vi også inkluderer nogle flere i det.

Besvar