FC Midtjylland - Randers FC

Om FC Midtjylland og Black Wolves
pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af pedersen7500 »

Så er det på onsdag klokken 20:00 vi skal møde to gamle kendinger, nemlig Allan Kuhn og ikke mindst Frank Kristensen.. Det er en rigtig vigtig kamp der skal give os 3 point hvis vi skal have de medaljer. Det kan godt ske Brøndby kan tabe, men hvorfor ikke gå efter en sejr?

Det er nu spillerne skal se vi støtter op om dem, især efter i går. Jeg ved godt mange har svært ved at tilgive spillerne efter kampen, men vi er fans i med og modgang uanset om det er sejr eller nederlag.. Så kom på stadion!

Mht. opstilling vil jeg skyde på den kommer til at ligge meget op af den vi så i Parken, måske bare med Martin A. og Borring inde i stedet for Ipsa og Danny Olsen

Altså:
Jonas Lössl
Kasper Hansen, Kristian Bak (anf.), Martin A., Jesper Juelsgård
Jonas Borring, Izunna Uzochukwu, Jakob Poulsen
Hassan
Thyge - Sly
!

denloyale

Re: FC Midtjylland - Randers FC

Indlæg af denloyale »

troede aldrig jeg skulle sige det - men jeg tror s.. jeg tager den fra sofaen. Jeg er ikke kommet mig endnu over gårsdagens skuffelse - den er så enorm, at det ikke fattes. Tabe 2 år i træk til FCN - så kan vi tale rigtig meget om vinderkultur, det er der også behov for. Det er ret udtalt, hvor lidt vi har af den!

Vises kampen overhovedet på TV og i givet fald hvilken kanal?

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

denloyale skrev:troede aldrig jeg skulle sige det - men jeg tror s.. jeg tager den fra sofaen. Jeg er ikke kommet mig endnu over gårsdagens skuffelse - den er så enorm, at det ikke fattes. Tabe 2 år i træk til FCN - så kan vi tale rigtig meget om vinderkultur, det er der også behov for. Det er ret udtalt, hvor lidt vi har af den!

Arh come on. Selvfølgelig er det svært at hive sig selv derud efter sådan en skuffelse. Men men men det bliver holdet jo ikke bedre af - at fansene mister troen på holdet og ikke gider bakke op. Hvis der stadig er godt med opbakning, det giver dem et selvtillidsboost, hvilket betyder meget for dem specielt lige nu. Hvis man ikke tager derud, kan man jo selv sidde med en dårlig samvittighed og dårlig smag i munden over ikke have bakket holdet op når de havde brug for det. De fortjener opbakning, også selvom de skuffede i denne finale. Og denne opbakning kan hjælpe dem til en højere placering end røvhullerne fra Brøndby og en tand kortere vej til gruppespil i EL.
FC Midtjylland

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

denloyale skrev:troede aldrig jeg skulle sige det - men jeg tror s.. jeg tager den fra sofaen. Jeg er ikke kommet mig endnu over gårsdagens skuffelse - den er så enorm, at det ikke fattes. Tabe 2 år i træk til FCN - så kan vi tale rigtig meget om vinderkultur, det er der også behov for. Det er ret udtalt, hvor lidt vi har af den!

Sad faktisk og fik nøjagtig den samme tanke idag :(

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

AlwaysFCM skrev:

Arh come on. Selvfølgelig er det svært at hive sig selv derud efter sådan en skuffelse. Men men men det bliver holdet jo ikke bedre af - at fansene mister troen på holdet og ikke gider bakke op. Hvis der stadig er godt med opbakning, det giver dem et selvtillidsboost, hvilket betyder meget for dem specielt lige nu. Hvis man ikke tager derud, kan man jo selv sidde med en dårlig samvittighed og dårlig smag i munden over ikke have bakket holdet op når de havde brug for det. De fortjener opbakning, også selvom de skuffede i denne finale. Og denne opbakning kan hjælpe dem til en højere placering end røvhullerne fra Brøndby og en tand kortere vej til gruppespil i EL.
Sikke da en omgang gammelromantisk bavl. Jeg forstår såmænd godt frustrationen og manglen på lyst til Zartowsvej, og lad da endelig disse blive hjemme for de vil med garanti ikke bidrage med meget positivitet alligevel.
Jeg forventer ikke mere end 5-6000 fans onsdag, og lad det være slået fast at jeg på alle måder forstår dette tilskuerantal omend jeg ikke deler en så yderligtgående reaktion - Jeg er der ihvertfald igen onsdag! :)

Brugeravatar
Mini Bager

Indlæg af Mini Bager »

Meget opfindsomt brugernavn hva???? Men er der en mening med du hedder det???? ;)

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

Mini Bager skrev:

Meget opfindsomt brugernavn hva???? Men er der en mening med du hedder det???? ;)
Haha..

Studsede også selv lidt over den..
!

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

denloyale skrev:
MCH Arena :roll:
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Selvfølgelig skal alle møde op, og bakke op om klubben og spillerne! Vi har stadig medaljer at kæmpe for, sæsonen er ikke ovre endnu! :mrgreen:

I øvrigt en spøjs situation, Allan Kuhn er jo reelt fyret igen, det var ikke længe de ville have ham hos sig: http://www.bold.dk/nyt/Nielsen-Kuhn-faerdig-til-sommer

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg kan varmt anbefale http://www.bold.dk//tv/, såfremt man har ønske om at se superliga eller enhver anden liga fra sofaen.

- Til de dovne kan det nævnes at kampen sendes på Tv2Sport, og så glæder jeg mig desuden over at alle kampe spilles samtidigt, bringer minder om de gode gamle dage med søndag kl 15:00 og opfølgning af kampe på storskærm og "Ding Dong" tingeling. ! :)

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Jeg dukker sgu nok igen, men af vores bilfuld fra finalen bliver vi ihvertfald kun 2 den her gang. Som min kammerat diplomatisk udtrykte det så gad han ikke køre mere end en time for at komme på stadion for at buhe af tabersvinene :D

Syntes man bør sætte de spillere af holdet som har været forårets ringste eller ingen vilje eller holdning har vist og det må betyde et farvel for i år til Jakob Poulsen, Sivebæk, Danny Olsen, Borring og Fagerberg. Jakob Poulsen har godt nok været en helt enorm skuffelse syntes jeg.

Lössl

Ipsa - Albrechtsen - Bak - Julle

Rasmus Christensen - Izunna - Albæk - Rilwan

Thyge - Sly

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Sylvester skrev:Syntes man bør sætte de spillere af holdet som har været forårets ringste eller ingen vilje eller holdning har vist og det må betyde et farvel for i år til Jakob Poulsen, Sivebæk, Danny Olsen, Borring og Fagerberg. Jakob Poulsen har godt nok været en helt enorm skuffelse syntes jeg.
Fuldstændig enig også i ovenstående spillere. Fagerberg, slår ikke til og leverer generelt ikke, Danny og Borring med for lad vilje og holdning i lange perioder. Siv bliver bare ikke den back som man havde ønsket i FCM og ja Jakob Poulsen har generelt været skuffende. Håber alvorligt han hæver sit niveau til næste sæson, specielt med tanke på Thyges mulige afgang. Efter den skuffelse Pokalfinalen har været, skal vi passe på vi ikke slutter sæsonen af med et alvorligt brag i nedadgående retning.

Vi skal rejse os i denne kamp og slutte godt af.

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg er absolut ingen fan af Siv på backen, men vil egentlig gerne se ham på kanten, og det der bestemt plads til i og med jeg er enig i devalueringen af Borring, Danny, Fagerberg, og Poulsen.

Jeg er dog overbevist om at Poulsen får chancen centralt igen, hvorfor min formodede opstilling ser således ud:

Lössl

Siv - Izunna - Poulsen - Rilwan

Thyge - Sly

pedersen7500
Site Admin

Indlæg af pedersen7500 »

Julle: Vi skylder en til fansene!
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=

Havde lige håbet det var en omgang;)

Ej en sejr og bronze skal i hus nu.. To sejre så begynder jeg at tro på det.. Brøndby kan ikke stå for presset..
!

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Sylvester skrev:Jeg dukker sgu nok igen, men af vores bilfuld fra finalen bliver vi ihvertfald kun 2 den her gang. Som min kammerat diplomatisk udtrykte det så gad han ikke køre mere end en time for at komme på stadion for at buhe af tabersvinene :D

Syntes man bør sætte de spillere af holdet som har været forårets ringste eller ingen vilje eller holdning har vist og det må betyde et farvel for i år til Jakob Poulsen, Sivebæk, Danny Olsen, Borring og Fagerberg. Jakob Poulsen har godt nok været en helt enorm skuffelse syntes jeg.

Lössl

Rasmus Christensen - Izunna - Albæk - Rilwan

Thyge - Sly
Jeg må indrømme at jeg også havde håbet på mere fra JP's side - senest i Parken, hvor han var næsten usynlig.

Når det så er sagt, så nævnes det i en anden tråd, at det mentale er det der savnes og som bør medregnes ved transfers, hvilket jeg er enig i og i høj grad tror er et af problemerne omkring JP. Han kommer sig efter en slem skade og forventes at skulle agere en bærende kraft, at skulle tage over efter Thyge såfremt han smutter, være en fast del af landsholdet, hvortil han også (alt for hurtigt) udtages etc.
En kontekst som vel sagtens ikke er optimal, såfremt man har problemer med at få gang i spillet efter en skade, og som med garanti også påvirker professionelle fodboldspillere, hvis levebrød jo afhænger af deres præstationer på banen - som altså for JP's tilfælde var imødekommet med en vis portion forventning.

Et lignende scenatium kan man vel til dels tilskrive Borring, som i starten skulle udfylde en rolle til en værdi af 20 mio. eller hvad han nu blev hentet for. Ikke let når man bliver målt for sine præstationer og købes som en stjerne og måske bliver overgået af yngre eller mere ukendte kræfter som ikke har samme forventningspres hængende over hovedet og derfor kan stige til vejrs med raketfart som følge af den hype, der i stedet tilfalder dem når de dyre drenge ikke præsterer.
Omvendt skal man som klub handle med forventning om at de der hentes kan præstere og hermed gøre deres for at forbedre eller opretholde holdets præstationer og ligeledes må man naturligvis på et tidspunkt overveje om JP har hvad der skal til eller om han, som jeg personligt selv har været (og stadig er) i tvivl om, faktisk er så god som han gøres til. Som jeg ser det bør han dog ikke være den første der sendes videre. Han har muligheden for at forbedre sig og bør have lidt længere tid til at (gen)finde sit eventuelle niveau. Andre spillere har derimod fået for lang tid og har, trods deres eventuelle talent, været for svingende og skal derfor have muligheden for at få gang i karrieren igen andetsteds i stedet for at fylde op på bænken og lønningslisten i FCM.

For at vende det mentale en sidste gang, så nævnes netop FCK som en klub hvor spillersøgningen forventes, at være rettet mod bl.a. dette aspekt af spillernes kunnen og personlighed. Sådan må man også forvente at det er i FCM, hvilket vist heller ikke antydes andet i den sammenhæng, men muligvis er netop kombinationen af profilarbejde, implementeret (Solbakken) strategi og CV + økonomi, netop årsagen til at det er lykkedes godt for FCK so far. For der er vel andre danske hold der overgår dem på dette område, og det handler jo ikke kun om at have spenderbukser på og så spille fodbold - Randers? - men om at have et grundlag og en plan - en rød eller sort tråd om man vil ;)

For FCK's vedkommende vil tingene vise sig at blive sat på prøve efter denne sæson, hvor mange ting skal gå op i en højere enhed for FCK, hvis de skal indfrie de forventninger der hviler på dem og parallelt indkøre et halvt hold under en ny trænerstab. Det bliver spændende at se hvad det medfører for dem - for det bliver med garanti ikke nogen let opgave :)

Besvar