Glem nu den pokal

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Drakthal

Glem nu den pokal

Indlæg af Drakthal »

Som titlen antyder er jeg træt af pokalturneringen og vores evindelige kamp for det trofæ.

Vi har nu i 2 sæsoner smidt superligakampe væk og stillet med flere reserver i nogle kampe for at spare til pokalturneringen. Det har muligvis kostet både point og placeringer i superligaen.

For at være ærlig var ervelsen over pokalnederlaget ikke nært så stort for mig som ervelsen over hele indsatsen omkring FCK-kampen.

Man smider Champions-League og sølv direkte i hænderne på OB bare pga. en eller anden åndsvag pokal.

Nu håber jeg bare næste gang vi ryger ud i første runde vi er med mod hvem det nu måtte blive da det da er at foretrække fremfor at gå til finalen og tabe endnu en gang.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Re: Glem nu den pokal

Indlæg af DenStolteJyde »

Jeg mener nu heller ikke at FCM ligefrem har foræret sølvet til OB. vi vidste på forhånd at det ville være særdeles vanskeligt at slå fck i parken.. så at vi ikke gjorde det kan jeg ikke rigtig hidse mig op over..

Treco

Indlæg af Treco »

Der er ikke så meget det vi spare af spiller mod FCK og at vi taber der, hvis du spørger mig. Det der har haft langt større betydning er de to kampe mod Efb som har givet skader på vigtige pladser og som har været skyld i det noget alternative forsvare vi har måtte stille med et par gange her i foråret.
Vi har dog før sultet pokalen til fordel for ligaen og her endte det lige så skidt. Det virker efterhånden lidt som om spillerene ikke psykisk kan håndtere og forvalte det pres der kommer når man spiller om at blive. nr 1.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Jeg synes nu også vi skal glemme pokalturneringen næste sæson, lad os stille et C hold og håbe vi ryger tidligt ud, for jeg orker virkelig ikke flere pokalfinaler! Det er simpelthen så demotiverende, det er langt ovre dengang hvor alene det at være i finalen, var stort.
Det værste er næsten, at sidste år var jeg virkelig sur og irriteret over at vi tabte, i år er det bare "tomt", som om det alligevel var en umulighed :(

Så ja, lad os glemme den pokal. Vi kan i det mindste glæde os over i år at være sikret Europæisk bold, sidste år mistede vi det hele til sidst.

Godnat!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Helt enig, drop den turnering når vi alligevel ikke kan vinde den, skuffelserne er ved at tage helt overhånd på den front og jeg tror ikke jeg magter endnu en tabt pokalfinale som tilskuer :evil: :evil: :evil:

Så behøver vi heller ikke at smide kampe i ligaen fordi vi prioriterer pokalen.

Lad os spille med ynglingeholdet og se hvor langt det rækker!

Besvar