sang

Om FC Midtjylland og Black Wolves
fcm123

sang

Indlæg af fcm123 »

undskyld men er det ikke lidt taber agtigt BW at tage end andes sang, det er fint nok at tage melodien men at bruge teksten også det er sgu da lamt at bare skifte et ord ud !!!

http://www.youtube.com/watch?v=KFCrW9v3 ... re=related

Bobar

Re: sang

Indlæg af Bobar »

hey

næ, egentlig fed nok - Jeg syntes da også at vi skal "stjæle", den del, hvor de sidder ned allesammen, mens de synger "We love you........", og dernæst rejser sig og går amok.... feeed :)

Andersbknudsen

Indlæg af Andersbknudsen »

Bobar skrev:hey

næ, egentlig fed nok - Jeg syntes da også at vi skal "stjæle", den del, hvor de sidder ned allesammen, mens de synger "We love you........", og dernæst rejser sig og går amok.... feeed :)
Tænkte det samme!! :D

Det er normalt at der bliver stjålet tekster fra andre klubber... "Vore hjerter slår, for Midtjylland" er vist også stjålet...

I fremtiden kan vi håbe at der kommer en fan i FCM, som er hamre god til skrive tekster som vi kan bruge!

fcm123

Indlæg af fcm123 »

man får jo ALDRIG nogen sinde hele nordea til at sætte sig ! :-)

2294

Indlæg af 2294 »

fcm123 skrev:

man får jo ALDRIG nogen sinde hele nordea til at sætte sig ! :-)
Velkommen til, det er altid dejligt med nye debattører der dukker op når der er noget at brokke sig over... :roll:

Selvfølgelig får man aldrig hele Nordea til at sætte sig - især hvis man lægger ud med ikke at tro på det...
Her skulle der stå noget klogt...

Bobar

Indlæg af Bobar »

Måske ikke hele Nordea - men hvis de faste sangere, fans derinde starter den dille, så kan det vel brede sig som en steppebrand.....Det kræver muligvis lidt tid for alle at finde ud af det - At det måske tager en 3.4 kampe at lære det gør skam ingenting.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Det er fandme i orden med en fanfraktion helt i tyskland ! :D LOL

http://www.youtube.com/watch?v=Sb40ZKhiMv4&NR=1
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Besvar