Nogen der har 2 bus-billetter til Pokalfinalen:

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech
Geografisk sted: Herning

Nogen der har 2 bus-billetter til Pokalfinalen:

Indlæg af Bjarne Fonnesbech »

Hey,

Ved godt jeg er sent ude ... Men nu har jeg fået det fixet således at papsønnen kan få fri fra skole nu på mandag og da jeg også selv har fri i forvejen, så skal vi jo til pokalfinalen har jeg lovet ham ;)

Gerne i en bus, hvor der er andre børn - der er vist noget med, at der er en form for opdeling, hvor børnene (dem under 16 år mener jeg) er samlet med deres forældre/ledsagere ...

Så hvis en eller anden har et par billetter til sådan en bus, så vil jeg gerne købe dem.

På fcm.dk er der kun billetter til togturen tilbage, men så kan vi jo blive nødt til at nøjes med dem så ...

Nu skal vi sgú have en titel !!!!!!!!

Mange hilsner fra
Bjarne Fonnesbech (24491890)

5915

Re: Nogen der har 2 bus-billetter til Pokalfinalen:

Indlæg af 5915 »

Hej Bjarne
Har du forsøgt at kontakte FCM?? I må da kunne "hoppe" på en bus, et eller andet sted. Det lyder ikke til, at der har været det helt store salg af billetter til busserne. Har du set der er en herinde, der vil sælge 2 billetter til toget til 900 kr. ??? Og der er et par stk. fra Ikast/Isenvad, der savner nogen at køre sammen med!!! Dem kan du også finde herpå ulvegraven....så der er muligheder!!!! Håber du finder en løsning...
Ses i parken :D :D Mvh Ringkøbing tøsen..... OG JA SGU DA......VI SKAL HAVE DEN "SKIDE" POKAL TIL MIDTJYLLAND!!!!!!!
FCM- always

Brugeravatar
Bjarne Fonnesbech
Geografisk sted: Herning

Indlæg af Bjarne Fonnesbech »

Hej "5915",

Tak for de gode råd. Har kontaktet FCM og sørme om der ikke var plads i en bus fra MCH Arena. (Der er som jeg skrev kun togbilletter til salg på nettet).

Vi får dælme en pokal med hjem, så lad os håbe at spillerne ikke taber den undervejs. (Som det skete fra Ramos fra Real Madrid, da de vandt den spanske pokalfinale og en Ajax-spiller i søndags, da de havde vundet mesterskabet) ... :D

Bedste hilsner
Bjarne F.

2294

Indlæg af 2294 »

Hej Bjarne

Som skrevet i en anden tråd, mangler vi pga afbud nogen til at fylde bilen op, så det kan blive rentabelt at køre selv.
Vi kan gøre turen både billigere og hurtigere end toget hvis vi er min. 4 i bilen, så der mangler kun 2 (men der kan være 4) mere hvis i er interesseret.
Har selv min knægt på 14 med.

Giv lyd hvis det har interesse - 40272315
Her skulle der stå noget klogt...

Besvar