Farlie Franks hjemkomst

Om FC Midtjylland og Black Wolves
SorteUlve

Farlie Franks hjemkomst

Indlæg af SorteUlve »

Den 25. maj vender Frank Kristensen 'hjem' til MCH Arena.
Franks skifte til Randers skabte stor debat i sin tid, og jeg tror på at mange, ligesom jeg selv, har set frem til dagen hvor han vender tilbage.

Spørgsmålet er så hvordan folk har tænkt sig at tage imod FF på stadion. Mit eget håb er, at de velkendt og takfaste strofer; "Farlig' Frank, Farlig' Frank" osv. endnu engang vil kunne høres.

Så dette er vel en opfordring til fansene til at tage godt imod FF når han vender hjem, ved evt. at kalde ham op ved opvarmning (skal nok være kort inden de går ind og skifter, da der nok er det største fremmøde netop dér). En anden idé kunne være en mindre tifo med ordene: "Velkommen hjem Farlige" - eller noget i den retning.

Så folkens: Hyld det tætteste vi kommer på en legende i FCM, når han vender hjem!

Andro

Re: Farlie Franks hjemkomst

Indlæg af Andro »

Man kunne også hylde sine egne spillere i stedet for modstandernes spillere.

jakobV

Indlæg af jakobV »

Skal Frank hyldes, så gør det efter kampen..

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

jakobV skrev:Skal Frank hyldes, så gør det efter kampen..
Enig.

Frank har gjort meget for os gennem årene, men i den kamp er han altså en modstander.

SorteUlve

Indlæg af SorteUlve »

Ravnen skrev:
jakobV skrev:Skal Frank hyldes, så gør det efter kampen..
Enig.

Frank har gjort meget for os gennem årene, men i den kamp er han altså en modstander.
Hele idéen i at hylde Frank inden kampen er netop, at han i teorien ikke er modstander netop dér. For når kampen starter, er der naturligvis no mercy. Forestil jer et scenarie hvor Frank har scoret det afgørende mål for Randers til 1-0 - hvor mange vil så hylde ham efter kampen?

Men at være så snæversynet, og sige at man ikke vil hylde Frank blot fordi han nu spiller for et andet hold, er IMO lavt.

Frank skal hyldes, og så burde den egentlig ikke være længere. Alt andet en en hyldest den 25. er efter min mening katastrofalt

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

Frank er passé, kom videre! Vi hylder VORES spiller og gejler dem op til kamp om 3 vitale point i kampen om metal.
Vi kommer kun for roulade!

Brugeravatar
Saemala
Geografisk sted: Herning
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

SorteUlve skrev: Men at være så snæversynet, og sige at man ikke vil hylde Frank blot fordi han nu spiller for et andet hold, er IMO lavt.

Frank skal hyldes, og så burde den egentlig ikke være længere. Alt andet en en hyldest den 25. er efter min mening katastrofalt
Hvorfor er det "lavt", at man ikke vil hylde Frank?
Frank er en modstander, der vil gøre alt for at vinde, ligesom alle andre.
Ingen grund til at få ham i godt humør inden en pisse vigtig kamp mod os.

Brug dog krudtet på at støtte vores egne spillere, og hjælp dem til sejren i stedet for.
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
Sir Lago
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

Indlæg af Sir Lago »

Jeg syntes sgu han skal mødes af en mur af tavshed omkring hans person inden kampen. Hvis han altså er med. Det er jo set før at han ligger skadet! Medmindre han river os rundt i manegen, kan man godt hylde ham BAGEFTER.
--- Hijos de putas... Hijos de VFF ---

Midtgaard
Geografisk sted: Brabrand

Indlæg af Midtgaard »

Jeg kan godt lide idéen om at hylde Frank for hans tid i klubben, men på den anden side syntes jeg ikke særlig meget om Randers, og derfor skal de modtages som alle andre modstander hold eller måske endda lidt hårdere :twisted:

Derfor lyder det for mig som en god idé at evt. hylde Frank EFTER kampen :)

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg er på ingen måde deltagende såfremt der fremsættes initiativ om hyldning inden kampstart. Han er måske et "halv" FCM-ikon, men han stiller imo ikke i den sorte trøje længere, og jeg har derfor ingen interesse i at peppe ham op.

Derudover vil jeg med glæde hylde ham efter slutfløjtet.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Lund7400 skrev:Derudover vil jeg med glæde hylde ham efter slutfløjtet.
Yes, sådan har jeg det også. Frank har stor betydning for, at FCM er den klub, den er i dag, så en lille klapsalve bagefter vil være en fin gestus. Han fik jo aldrig en afskedskamp. Dog kan jeg ikke være med på galejen om, at alle skal hylde ham. Det må være op til den enkelte.

Det vigtigste er holdet. Derfor er det også dem, vi skal bakke op. Derfor ingen Frank-sange under kampen - hverken af positiv eller negativ karakter! De kræfter kan vi bruge på vores egne spillere.

Noe

Indlæg af Noe »

Frank er igen-igen udgået med en skade i dagens kamp i Farum. Mon ikke han skal hyldes i civil på MCH?

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Den kontrakt de gav ham, bliver nogle dyre lønudgifter for Randers, han er jo ikke nogen årsunge længere, og har altid været meget skadet.

Besvar