Europa League næste sæson!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Europa League næste sæson!

Indlæg af Ravnen »

I går sikrede vi os minimum at slutte på 4. pladsen, som jo som bekendt giver adgang til kvalifikationen til Europa League! Det er da værd at fejre, at vi allerede nu tre spillerunder før sæsonen er slut, har sikret os det mål der var med sæsonen ;)

Her en artikel om det: http://www.sporten.dk/superligaen/fcm-v ... erste-maal
- Vi går efter sølvet, hvis der bliver en chance for at gå efter det, men lige nu er jeg glad for, at vi har opnået vores første mål, som var at kvalificere os til Europa, fortæller FCM-cheftræner Glen Riddersholm.
Det kan jo også stadig blive til Pokal (!) og sølv/bronze, men vi må alligevel lige tage os tid til at glæde os over, at vi får europæisk bold i næste sæson :mrgreen:

erland

Re: Europa League næste sæson!

Indlæg af erland »

Super 1 halvleg igår. Første gang i siden FCK kampen at holdet rigtig viste hvilke potentiale det indeholder. Reelt vil jeg sige der viste klasse igår en åbningskampen.

Eneste minus - og det er til at leve med, - JP er stadig uskarp på afslutningerne.

JØ gåv udtryk for i Fodbold magasinet på DR1 at han håbede at hele holdet kunne fortsæt næste sæson. Det tror jeg også er rigtig vigtigt, for med tiden kommer stabiliteten, og vi har vist at vi har evnerne til at spille med i toppen når det virkeligt gælder.

Nu mangler vi bare den f...... pokal. Jeg orker ikke flere turer i Parken som taber.

(PS når jeg tæller IFS med er det efterhånden for mange skuffende LP finaler)

erland

erland

Indlæg af erland »

Sorry

Forkert tråd Skulle ha' være i FCM - BIF

:D erland

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

erland skrev:Sorry

Forkert tråd Skulle ha' være i FCM - BIF

:D erland
LOL Det er god stil erland! læse noget i en tråd... trykke sig ind i et andet og svare på det første! :lol: (tak for et forsigtigt morgensmil)

Ja det er fandme godt vi som minimum er i EL næste år!
Ja hvem husker ikke vores Man city kampe! Det var STORT... desværre ufortjent vi ikke gik videre, men hva... :cry:
(better luck next time)
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Jeg ser så meget frem til europæisk næste sæson! Om det så "kun" bliver til Europa League, som jeg er ret sikker på vi må "nøjes" med, så er jeg fuldt ud tilfreds. Hvis vi tager 3. pladsen og får brudt den forbandelse i Parken så vil jeg betragte sæsonen som en succes samlet set!..

Gutterne kan godt klappe sig på skuldrene så godt gået!
!

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Faktisk kan AC "0-0" Horsens teoretisk set overhale os. Hvis de vinder deres kampe, mens vi taber vores. Og så skal de også lige hente 20 mål på os. :lol:

Men når FCK formentlig tager point fra Horsens i aften, så kan vi godt lade de første propper springe; ikke for voldsomt, dog - den vigtigste kamp mangler endnu.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hehe, jeg tror nu ikke de henter 20 mål på os :mrgreen:

Under alle omstændigheder bliver det fantastisk, endelig at få europæisk bold på Fortet igen 8-)

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Acebone skrev:Faktisk kan AC "0-0" Horsens teoretisk set overhale os. Hvis de vinder deres kampe, mens vi taber vores. Og så skal de også lige hente 20 mål på os. :lol:

Men når FCK formentlig tager point fra Horsens i aften, så kan vi godt lade de første propper springe; ikke for voldsomt, dog - den vigtigste kamp mangler endnu.
Hvis der er et hold der kan hente 20 mål, så må det være Horsens :roll: :mrgreen:

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Ravnen skrev:I går sikrede vi os minimum at slutte på 4. pladsen, som jo som bekendt giver adgang til kvalifikationen til Europa League! Det er da værd at fejre, at vi allerede nu tre spillerunder før sæsonen er slut, har sikret os det mål der var med sæsonen ;)

Her en artikel om det: http://www.sporten.dk/superligaen/fcm-v ... erste-maal
- Vi går efter sølvet, hvis der bliver en chance for at gå efter det, men lige nu er jeg glad for, at vi har opnået vores første mål, som var at kvalificere os til Europa, fortæller FCM-cheftræner Glen Riddersholm.
Det kan jo også stadig blive til Pokal (!) og sølv/bronze, men vi må alligevel lige tage os tid til at glæde os over, at vi får europæisk bold i næste sæson :mrgreen:

Jeg synes det er fantastisk med muligheden for EL i næste sæson - men jeg håber selvfølgelig mest af alt - eller først og fremmest - at adgangsbilletten 'først sikres' via et lille visit i Parken søndag aften - og gerne efter en MEGET eftertrykkelig revanche :D :) ;)

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Så kan vi godt springe nogle af flaskerne..

Europæisk kvalifikation sikret!
!

2294

Indlæg af 2294 »

Ja så er den ged barberet :D
Som ventet kunne Hårsens ikke vinde over FCK, så nu er min. en 4. plads sikker :mrgreen:
Her skulle der stå noget klogt...

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Super! Jeg håber på et gensyn med Bangor eller et færøsk hold! :)

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Acebone skrev:Super! Jeg håber på et gensyn med Bangor eller et færøsk hold! :)

Ja, men Bangor vandt ligaen i wales, så de deltager i Champions League Kval. Og er ikke klar over hvor langt i kval de skal før de går videre i europa league kval/gruppespil.

Men jeg kunne nu godt klare et svensk/norsk hold, da man så har mulighed for at tage afsted på udebane :D
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Besvar