Kunne vi ikke bruge denne tråd til at få lagt nogle af de fede sange op herinde, så vi, selv om vi bliver færre tilskuere end normalt, kan få øvet godt op på nogle af de sange vi skal støtte med i Parken næste søndag!
UBM/BW m. flere - sæt igang
Og det støtter holdet hvordan?Young Wolf skrev:Hvad med nogle hilsner til DBU....?
Jeg vil lige undskylde hvis det var for opfarende,men det skyldes frustrationerne. Selvfølgelig er det holdet der skal støttes !974 skrev:Og det støtter holdet hvordan?Young Wolf skrev:Hvad med nogle hilsner til DBU....?
Lav hellere et banner eller noget, selv om det måske ikke kommer med ind
Jeg forstår godt frustrationen, men er det ikke bedre at støtte holdet maksimalt
Hvis vi får muligheden for på et tidspunkt at flette det ind, er det da såmænd en god ide, men som der også står i den anden tråd, så har klubberne selv været med til at godkende spilleterminen, og det er bare et uheldigt sammensummarum af omstændigheder
enig i at pokalfinalen ikker er det rigtige sted..:;PRL/UBM skrev:Der er vidst et par stykker i støbe skéen, men jeg er ikke sikker på at pokal finalen er den rigtige kamp at gøre det til, der skal være fuld smæk hele tiden!
Husk at hvis man laver bannere skal de være brandimprægneret i kloarken og flag må ikke være større end 1,5 x 1,5 meter