Underskud igen i år...

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

Re: Underskud igen i år...

Indlæg af mnm123 »

selv om man kan sige at alt forløber efter 3. års planen er det stadig rystende med de underskud som vi bringer, i alle andre virksomheder havde ledelsen været fyret. Vi har, og gør stadig bruer penge som ikke er rentable.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Jesper BW1100 skrev: Hvor har du set det bekræftet? For mig at se virker det meget mærkeligt hvis man indregner et salg der sker pr. 1/7 i et regnskab der slutter 30/6. Det kan man sådan set ikke.
Det forklarede 4094 stod i meddelelsen omkring Fischer skifte og ganske rigtigt står der:

Transferen er indregnet i de forventninger, som klubben har til regnskabsåret
2009/10, hvorfor forventningerne er uændret mellem -15 og +5 mio. kr

http://gxgmarkets.com/nyheder.php?news=1508746

Er der nogen der kan give en forklaring på hvordan 10 millioner ekstra kan forsvinde i løbet af de sidste 3 måneder????? Vi har sparet og sparet og væk er Priske, Frank og Ilsøs løn og Kuhn brødføder vi heller ikke mere og vi har endda hentet et par ekstra millioner fra Ilsøs skifte.

Til TRODS for alt den sparen og vi nu har en trup uden superligaangribere, så nedjusterer vi ALLIGEVEL med en 10 millioners penge :shock: Det giver simpelthen ingen mening for mig det her, så er der nogen der kan uddybe??

Brugeravatar
StefanEast
Geografisk sted: Vanløse

Indlæg af StefanEast »

Hvis denne aftale med inderen går igennem har midtjylland gjort et seriøst scoop... her snakker vi om et salg af knowhow... ikke nogen fysiske omkostninger ved aftalen... deres regnskab er som alle skriver uacceptabelt, dog viser virksomheden ansvarlighed og kan på trods af underskuddet godt sove mere trygt om aftenen. Der vil blive skåret mere i omkostningerne uden tvivl, men jeg er ikke så nervøs :)

Men absolut en spændende debat! ;)
FC Midtjylland og kun FC Midtjylland :)

4904

Indlæg af 4904 »

Sylvester skrev:
Jesper BW1100 skrev: Hvor har du set det bekræftet? For mig at se virker det meget mærkeligt hvis man indregner et salg der sker pr. 1/7 i et regnskab der slutter 30/6. Det kan man sådan set ikke.
Det forklarede 4094 stod i meddelelsen omkring Fischer skifte og ganske rigtigt står der:

Transferen er indregnet i de forventninger, som klubben har til regnskabsåret
2009/10, hvorfor forventningerne er uændret mellem -15 og +5 mio. kr

http://gxgmarkets.com/nyheder.php?news=1508746

Er der nogen der kan give en forklaring på hvordan 10 millioner ekstra kan forsvinde i løbet af de sidste 3 måneder????? Vi har sparet og sparet og væk er Priske, Frank og Ilsøs løn og Kuhn brødføder vi heller ikke mere og vi har endda hentet et par ekstra millioner fra Ilsøs skifte.

Til TRODS for alt den sparen og vi nu har en trup uden superligaangribere, så nedjusterer vi ALLIGEVEL med en 10 millioners penge :shock: Det giver simpelthen ingen mening for mig det her, så er der nogen der kan uddybe??
Nu har jeg ikke kunne finde specifikke tal af opgørelsen, men kunne det tænkes, at man eksempelvis har taget en nedskrivning på f. eks Borring? Hans værdi på 20 millioner kr. er jo fordelt ud på fire år - så der må stå ca. 6 mio. kr. udfra ham regnskabsmæssig pr 31/3 2011 - men kan den værdi fastholdes, hvis man i bestyrelsen har besluttet sig for, at han skal ud af vagten til sommer?

Jeg er enig I, at vi har skåret hårdt ind til benet eller ihvertifald er kommet i gang hermed – dette ses jo især ved vores salg af Frank Kristensen. Men vi skal jo altså også huske på, at der er foretaget nogle køb som f. eks Bak, Poulsen – det er helt sikkert et pr. dyre drenge…

Med hensyn til din kommentar om manglen på angriber – så havde det i min verden været bedre, hvis de penge der var sponseret til Jakob Poulsen havde været brugt på en klasseangriber som Duncan eller Fall – Jakob har jo ikke vist en skid ind til videre – ligesom vi i forvejen vader i midtbanespillere…

Underskuddet og nedjusteringen – jeg fatter det ikke, hvis det ikke er ekstraordinære nedskrivninger, hvor skulle det ringe resultat ellers komme fra?

Besvar