Vi hægter os helt sikkert på de BWE løjer der kommer men ud over det er der fri leg.
Andre der har noget i gære??
Tjae Hekler, desværre kommer jeg først over Søndag, syntes ellers det kunne være helt fedt med en mini ferie i København. Men tillad mig at komme med et par foreslag.Hekler skrev:Vi er et par stykker (Kendt fra La Maga) der tager fanbussen til FCK Kampen i parken næste torsdag for så at blive på øen indtil Pokalfinalen. Men da vi er klar over der sikkert er flere end os der har fået den lyse ide at gøre brug af fridagen om fredagen, så vil jeg bare invitere folk til at byde ind hvis de vil lege med os
Vi hægter os helt sikkert på de BWE løjer der kommer men ud over det er der fri leg.
jamen ik' for noget er der nogen der ved om BW sender en bus afsted mod København næste torsdag jeg vil grene med en bus til FCK kampen om torsdagen???? mvh FrederikArneR skrev:Tjae Hekler, desværre kommer jeg først over Søndag, syntes ellers det kunne være helt fedt med en mini ferie i København. Men tillad mig at komme med et par foreslag.Hekler skrev:Vi er et par stykker (Kendt fra La Maga) der tager fanbussen til FCK Kampen i parken næste torsdag for så at blive på øen indtil Pokalfinalen. Men da vi er klar over der sikkert er flere end os der har fået den lyse ide at gøre brug af fridagen om fredagen, så vil jeg bare invitere folk til at byde ind hvis de vil lege med os
Man kunne jo hjælpe Kasi Jesper med at slå en verdensrekord lørdag, og så lige snuppe Copenhagen Maraton inden fælledparken Søndag.
Hvis der blive tilmeldt nok, så gør der.frederik174 skrev: jamen ik' for noget er der nogen der ved om BW sender en bus afsted mod København næste torsdag jeg vil grene med en bus til FCK kampen om torsdagen???? mvh Frederik
Hvis der blive tilmeldt nok, så gør der.[/quotepedersen7500 skrev:frederik174 skrev: jamen ik' for noget er der nogen der ved om BW sender en bus afsted mod København næste torsdag jeg vil grene med en bus til FCK kampen om torsdagen???? mvh Frederik