Mens vi venter på pokalfinalen (Fredag-Søndag)

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Hekler

Mens vi venter på pokalfinalen (Fredag-Søndag)

Indlæg af Hekler »

Vi er et par stykker (Kendt fra La Maga) der tager fanbussen til FCK Kampen i parken næste torsdag for så at blive på øen indtil Pokalfinalen. Men da vi er klar over der sikkert er flere end os der har fået den lyse ide at gøre brug af fridagen om fredagen, så vil jeg bare invitere folk til at byde ind hvis de vil lege med os :-)
Vi hægter os helt sikkert på de BWE løjer der kommer men ud over det er der fri leg.
Andre der har noget i gære??
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

ArneR

Re: Mens vi venter på pokalfinalen (Fredag-Søndag)

Indlæg af ArneR »

Hekler skrev:Vi er et par stykker (Kendt fra La Maga) der tager fanbussen til FCK Kampen i parken næste torsdag for så at blive på øen indtil Pokalfinalen. Men da vi er klar over der sikkert er flere end os der har fået den lyse ide at gøre brug af fridagen om fredagen, så vil jeg bare invitere folk til at byde ind hvis de vil lege med os :-)
Vi hægter os helt sikkert på de BWE løjer der kommer men ud over det er der fri leg.
Tjae Hekler, desværre kommer jeg først over Søndag, syntes ellers det kunne være helt fedt med en mini ferie i København. Men tillad mig at komme med et par foreslag.
Man kunne jo hjælpe Kasi Jesper med at slå en verdensrekord lørdag, og så lige snuppe Copenhagen Maraton inden fælledparken Søndag.

frederik174

Indlæg af frederik174 »

ArneR skrev:
Hekler skrev:Vi er et par stykker (Kendt fra La Maga) der tager fanbussen til FCK Kampen i parken næste torsdag for så at blive på øen indtil Pokalfinalen. Men da vi er klar over der sikkert er flere end os der har fået den lyse ide at gøre brug af fridagen om fredagen, så vil jeg bare invitere folk til at byde ind hvis de vil lege med os :-)
Tjae Hekler, desværre kommer jeg først over Søndag, syntes ellers det kunne være helt fedt med en mini ferie i København. Men tillad mig at komme med et par foreslag.
Man kunne jo hjælpe Kasi Jesper med at slå en verdensrekord lørdag, og så lige snuppe Copenhagen Maraton inden fælledparken Søndag.
jamen ik' for noget er der nogen der ved om BW sender en bus afsted mod København næste torsdag jeg vil grene med en bus til FCK kampen om torsdagen???? mvh Frederik

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

frederik174 skrev: jamen ik' for noget er der nogen der ved om BW sender en bus afsted mod København næste torsdag jeg vil grene med en bus til FCK kampen om torsdagen???? mvh Frederik
Hvis der blive tilmeldt nok, så gør der.
!

frederik174

Indlæg af frederik174 »

pedersen7500 skrev:
frederik174 skrev: jamen ik' for noget er der nogen der ved om BW sender en bus afsted mod København næste torsdag jeg vil grene med en bus til FCK kampen om torsdagen???? mvh Frederik
Hvis der blive tilmeldt nok, så gør der.[/quote
ja men hvis folk der vil der over næste torsdag så tror jeg sikker på vi får en god kamp og vi kan opleve parken indtil vi overtager Parken for FC Midtjylland vs FC Nordsjælland jamen så tar vi jo succes som vi gå efter andet år i træk selvom vi ikke har pokalen endnu men succes i Parken for andet år i træk det er da stort

JeppeO

Indlæg af JeppeO »

Ikke forstået....???

Helt ærligt, prøv lige at læs dit indlæg igennem en anden gang, Frederik174, inden du ligger det ud. Helt igennem noget vrøvl.

God tur Hekler, tror på i nok skal få varmet rigeligt op inden søndag. Os fra Frederiks har endnu engang slået os sammen med Kjellerup banden, og flyver derover søndag morgen.

Denne gang SKAL pokalen med hjem!!!

Besvar