Hej allesammen.
Jeg undre mig lidt over prisen på pokal turen.
Sys det er lidt meget at skal give 600kr for en tur i Parken bare fordi det er en pokalfinale, når man blot nogle få dage forinden kan komme en tur i Parken for 200kr til kampen mod FCK. Umildbart sys jeg det virker som om at FCM bare vil spinne lidt guld til den slunkene kasse. Og så tænker jeg bare om det ikke var en ide at prisen var lidt lavere for at få så mange med som muligt nu hvor den bliver spillet på sådan et åndsvagt tidspunkt
Glæder mig til at se spillerne hæve pokalen... og er selvfølgelig tilmeldt turen allerede
Turen til parken mod fck er så vidt jeg ved lavet af BW
Turen til pokal finalen er lavet FCM,
Jeg synes nu ikke 600 for bus tur til kbh og tilbage, opvarmning i fælledparken, og billet til kampen er for mig godt nok ikke særlig meget.. du slipper selv for at køre og kan komme afsted fra det meste af jylland. Jeg synes godt nok ikke prisen er så slem ?
Billetprisen til Parken er 200,-
Dertil kommer udgifter til bussen og hvad der evt følger med (f.ex t-shirt som sidste år)
Samtidig er det jo en helligdag, og der skal 2 chauffører på med weekend og aften/nat tillæg, så jeg tror ikke der spindes meget guld på at arrangere denne tur.
BW giver et kæmpe tilskud til busturene, hvilket er muligt da vi er så mange passive medlemmer som egentlig bare betaler uden at trække på de muligheder medlemsskabet giver.
2294 skrev:BW giver et kæmpe tilskud til busturene, hvilket er muligt da vi er så mange passive medlemmer som egentlig bare betaler uden at trække på de muligheder medlemsskabet giver.
Det er da egentlig også godt, på den måde støtter de passive medlemmer de stemningsskabende
Men jeg synes nu også pokal turens pris er rimelig nok. Jeg tror ikke de tjener på det.
2294 skrev:BW giver et kæmpe tilskud til busturene, hvilket er muligt da vi er så mange passive medlemmer som egentlig bare betaler uden at trække på de muligheder medlemsskabet giver.
Det er da egentlig også godt, på den måde støtter de passive medlemmer de stemningsskabende
Men jeg synes nu også pokal turens pris er rimelig nok. Jeg tror ikke de tjener på det.
Fuldstændig enig, der er sandsynligvis ikke en krone i det for klubben, og jeg betaler gerne mit medlemskab af BW, for at skaffe billig bus til de som har tid lyst og lejlighed til at tage med og skabe lidt stemmning til ude kampene. Vi har trods alt det til fælles, at vi alle elsker klubben.
NB. Er der for i øvrigt nogen der ved om dæk lodtrækningen fortsætter til efteråret, jeg trænger sgu til et sæt nye vinterdæk.