Investor på vej ind i FCM
Re: Investor på vej ind i FCM
@ AlwaysFCM
I min verden er der meget langt fra 'måske skal der endda være et FCM-akademi i Indien' til 'han ved der sandsynligvis kommer et FCM akademi i Indien også'.
Hvor skulle han i øvrigt vide det fra? Du læser godt nok nogle ting ind i det her, som der slet ikke er belæg for..
I min verden er der meget langt fra 'måske skal der endda være et FCM-akademi i Indien' til 'han ved der sandsynligvis kommer et FCM akademi i Indien også'.
Hvor skulle han i øvrigt vide det fra? Du læser godt nok nogle ting ind i det her, som der slet ikke er belæg for..
Kunne alle implicerede parter droppe ligegyldigt flueknepperi vedr. Deres forskellige tolkning på, at der måske med stor sansynlighed kommer eller ikke kommer et indisk akademi. Tråden er rigtig god og emnet måske et af de vigtigste i FCM's historie, så lad nu være at ødelægge den med smålig ordkløveri om noget ingen endnu ved hvad i virkeligheden indeholder.
Mike
Mike
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Hmm. Kan være jeg lagde lidt for meget i det, idet jeg selv synes det lyder sandsynligt der opstår et akademi i Indien. Men det fremkommer så ikke i teksten, på den måde som du fremstiller det, og det undskylder jeg og trækker tilbageNoe skrev:@ AlwaysFCM
Og Mike80: du har ret
FC Midtjylland
Interessant artikel: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... em-pl-klub
Nu vi er ved det, så er denne også ret interessant:
Alle elsker den nye FCM-rigmand
Alle elsker den nye FCM-rigmand
- Bjarne Fonnesbech
- Geografisk sted: Herning
Hej,
Med ref. til mit indlæg fra 4.4.2011, så er jeg da lige pludselig blevet i tvivl om jeg er den eneste BW`er, der er aktionær ?
Og har vi en fælles holdning, oder was ?
Rigtigt, at vi som nogen er inde på, er "nødt til" at være optimistiske og have tillid til ledelsen, men "sagerne" med FCM-Racing og FCM-håndbold skræmmer sgú ærligt talt lidt.
Kald det sund jysk skepsis eller fornuft eller whatever ...
Mvh
Bjarne
Med ref. til mit indlæg fra 4.4.2011, så er jeg da lige pludselig blevet i tvivl om jeg er den eneste BW`er, der er aktionær ?
Og har vi en fælles holdning, oder was ?
Rigtigt, at vi som nogen er inde på, er "nødt til" at være optimistiske og have tillid til ledelsen, men "sagerne" med FCM-Racing og FCM-håndbold skræmmer sgú ærligt talt lidt.
Kald det sund jysk skepsis eller fornuft eller whatever ...
Mvh
Bjarne
http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... hed&topID=
Spændende evaluering af ledelsens tur til Indien. dog er de 20 år bagud udviklingsmæssigt på nogle punkter, og dempo SC's potentiale vurderes til midt i 1. division. Men det er lige nøjagtigt der FCM træder til, og gør en forskel.
Når inderne kommer i teenageårene spiller de ikke rigtig fodbold mere, og kommer først tilbage når de er ca. 20 år. Det kan være at meningen er, at FCM skal hjælpe til når de er i teenageårene med endten et akademi i Indien, eller også sendes de bedste hertil. (det er hvad jeg tænker)
Det lyder nu meget spændende!
Spændende evaluering af ledelsens tur til Indien. dog er de 20 år bagud udviklingsmæssigt på nogle punkter, og dempo SC's potentiale vurderes til midt i 1. division. Men det er lige nøjagtigt der FCM træder til, og gør en forskel.
Når inderne kommer i teenageårene spiller de ikke rigtig fodbold mere, og kommer først tilbage når de er ca. 20 år. Det kan være at meningen er, at FCM skal hjælpe til når de er i teenageårene med endten et akademi i Indien, eller også sendes de bedste hertil. (det er hvad jeg tænker)
Det lyder nu meget spændende!
FC Midtjylland
En artikel mere fra Tipsbladets tema om FCM/Dempo: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... ke-klubber
Stor ros til ikke bare talentarbejdet, men hele klubstrukturen fra en af Dempos rådgivere:
Fremtiden er sgu' vores. Hurra!
Stor ros til ikke bare talentarbejdet, men hele klubstrukturen fra en af Dempos rådgivere:
Man kan ind imellem blive så umådelig træt af at høre andre fans messe 'plastikklub', 'pengegrisk', 'slavehandler' og en hel del (endnu) mere hjernedødt pladder. På den baggrund er det ekstra dejligt at læse ovenstående fra en neutral iagttager.Jeg har arbejdet med fodbold i 25 år og mødt mange folk i mange forskellige klubber. Jeg synes, at FCM har en meget spændende måde at køre udviklingen af egne unge spillere og også den måde, klubben samarbejder med en masse mindre klubber. De arbejder virkelig for at blive alles klub, de involverer sponsorer, tilskuere og andre klubber. De har også en åbenhed, der er unik, siger Roland Arnqvist.
Fremtiden er sgu' vores. Hurra!
Hold da op, sikke en dejlig portion ros. Det skal nok gøre vores arbejde endnu mere kendt og respekteret, alene reklameværdien i aftalen med Dempo, og al den positive omtale, er vel næsten ubetalelig 
Så er der 5 dage til Ørgaard sagde, at der ville være skrevet under på diverse aftaler mht. Investoren Shrinivik Dempo.
Sidst vi hørte udtalelser fra Ørgaard mht. denne proces, så gik det hele som det skulle, så mon ikke vi kan regne med de sidste afgørelser er taget om 5 dage?
Det bliver spændende at høre, hvad beløbet FCM får er, og om noget kan bruges til styrkelse af superligamandskabet i sommertransferen. Jeg glæder mig til at se, hvorledes samarbejdet kommer til at være. Generelt er det hele meget spændende!
Sidst vi hørte udtalelser fra Ørgaard mht. denne proces, så gik det hele som det skulle, så mon ikke vi kan regne med de sidste afgørelser er taget om 5 dage?
Det bliver spændende at høre, hvad beløbet FCM får er, og om noget kan bruges til styrkelse af superligamandskabet i sommertransferen. Jeg glæder mig til at se, hvorledes samarbejdet kommer til at være. Generelt er det hele meget spændende!
FC Midtjylland
Hvis det ender som det skal, som vi jo må gå ud fra efter seneste udmeldinger, så startes samarbejdet og FCM, får en slat penge. Og jeg tror sagtens FCM kan bruge nogle af dem på superligamandskabet og i sommerens transfer. Spørgsmålet er bare om de vil og evt hvor mange. Det er meldt ud af flere, ved tidligere lejligheder, at de evt penge, primært skal gå til at styrke akademiet/talentudviklingen og FCM generelt. Men bliver beløbet i den høje ende af hvad der er meldt ud, samt seneste salg osv. kan det da godt være der kommer en enkelt eller 2 nye ind til kommende transfer.
Men derud over, hvis vi lige ser bort fra de penge, kan der jo ske det at vi sender nogle stykker af sted, til et samlet beløb i en eller anden størrelse, hvoraf der muligt også kan investeres i nyt.
Vi er mange der er enige om at vi kan bruge et par nye spillere og samtidigt med, ved vi FCM er begyndt at tænke fremtidigt og satse benhård på egen talent, så et puslespil, med indkøbt rutine og erfaring, samt unge talenter, skal sættes sammen og vi må se hvad det ender ud med.
Men ja bliver spændene at se hvad det hele ender med
Men derud over, hvis vi lige ser bort fra de penge, kan der jo ske det at vi sender nogle stykker af sted, til et samlet beløb i en eller anden størrelse, hvoraf der muligt også kan investeres i nyt.
Vi er mange der er enige om at vi kan bruge et par nye spillere og samtidigt med, ved vi FCM er begyndt at tænke fremtidigt og satse benhård på egen talent, så et puslespil, med indkøbt rutine og erfaring, samt unge talenter, skal sættes sammen og vi må se hvad det ender ud med.
Men ja bliver spændene at se hvad det hele ender med
Jeg er spændt på at se, om klubben melder ud om resultatet af forhandlingerne nu og her, eller om man venter, til de sidste vigtige kampe er spillet for at bevare fokus.
Hvad tror I - er det med i overvejelserne?
Hvad tror I - er det med i overvejelserne?
http://gxgmarkets.com/nyheder.php?news=1514813
Opresumering:
-forventning til årsregnskabet er nu nedjusteret fra -15 - +5 mio til mellem -15 og -10 mio.
-det forventes først afslutning på inder forhandlinger i juli.
-håndboldens har man valgt ikke længere at kommentere på i forhold til økonomiske forventninger.
Hmm..
Opresumering:
-forventning til årsregnskabet er nu nedjusteret fra -15 - +5 mio til mellem -15 og -10 mio.
-håndboldens har man valgt ikke længere at kommentere på i forhold til økonomiske forventninger.
Hmm..
Mike80
Allermest hmm må være er at due diligence undersøgelsen tilsyneladende ikke kører på skinnerMike80 skrev:http://gxgmarkets.com/nyheder.php?news=1514813
Opresumering:
Hmm..
Det er en spøjs udvikling - gad vide hvad der medfører nedjusteringen?Mike80 skrev:http://gxgmarkets.com/nyheder.php?news=1514813
Opresumering:
Hmm..
Sponsorer der har trukket sig? Håndbold? Kontrakt til Thygesen - eller tab af penge i forbindelse med hans afsked? Forhåndsaftale med angriber?
Er der nogen med kendskab til økonomi der kan give deres besyv med?