FCM-Sønderjyske

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Re: FCM-Sønderjyske

Indlæg af AlwaysFCM »

DenStolteJyde skrev:Nu hvor både BIF og OB har smidt point i denne weekend så SKAL vi altså have 3 point i aften. det er en forholdsvis fornuftig chance for at spille sig tilbage i sølvkampen..
Ja, de skal kunne stille sig ordentligt op mentalt til denne kamp. Hvis de vinder - fedt med 3-0 ;) - så bliver kampen i næste runde mod Brøndby jo enormt vigtig, og meget afgørende for 3. pladsen eller sølv. Det er kampen selvfølgelig også selvom FCM ikke vinder idag, men det er så vigtigt at de udnytter den lidt svækket modstander og de andre hold i sølvkampens pointtab i denne runde.
FC Midtjylland

Dont

Indlæg af Dont »

http://www.bold.dk/nyt/SoenderjyskE-har ... icius-klar

Så fik de desværre Fabricius klar. Lad os håbe, han ikke bliver lige så skarp som sidst vi mødte dem!

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

ØV hvor ærgeligt! Jeg havde ellers lige håbet at de ikke lige umiddelbart ville have noget giftigt kontraangrebskort! nogen som ved om antipas kommer med? ( deres anden kontrakort!) ham joguslaven har jeg ikke lige så meget fidus til?

For vi kommer jo nok til at se dem som vi plejer ! 10-11 mand imellem deres mål og bolden! :shock:

Håber vi kan få "dirket" det forsvar op idag! :P
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Dondinho

Indlæg af Dondinho »

Bemærkede lige at Morten Nielsen er med i truppen til dagens kamp. Han har startet inde i sidste kamp for reserverne og gjorde det vist okay, men en assist og flere gode afleveringer.

Kunne man forestille sig at Glen ville forsøge med en ny angriber fra start?

En spændende opstilling synes jeg ville være sådan her:

-------------Løssl-------------
Siv---Bak-------Ipsa--------Juelsgaard
-------Thygesen/Albæk------------
Rilwan--Poulsen/Thygesen---Sylvester
-------Nielsen---Hvilsom/fagerberg---

Mon ikke også det ville overraske Sønderjyske hvis vi stillede med Morten Nielsen fra start? Han er jo vores pt. højeste angriber og vil nok godt kunne skabe lidt ravage derinde hvis der kommer nogle ordentlige indlæg. Indlæg plejer der jo at være nok af når vi møder Sønderjyske. :)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

bobthebuilder_dk skrev:ham joguslaven har jeg ikke lige så meget fidus til?
Kucukovic? Han er tysk-bosnier og kan sparke Søren Frederiksens pølsevogn i kredsløb om Jorden. Han er til gengæld ikke så hurtig, men det er bestemt ikke en mand, der må komme til frit skud.

Jeg har en bange anelse om, at forventningerne måske er kommet en smule for højt op efter den flotte sejr i Esbjerg. Jeg tror på en smal etmålssejr til ulvene.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Det kan vel næsten kun blive til en debut for Morten Nielsen idag, da Mads Hvilsom ikke er med i truppen??
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

sebastian94 skrev:Det kan vel næsten kun blive til en debut for Morten Nielsen idag, da Mads Hvilsom ikke er med i truppen??
Debut og debut..
Men det bliver nok hans første kamp fra start...
!

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Acebone skrev:Jeg har en bange anelse om, at forventningerne måske er kommet en smule for højt op efter den flotte sejr i Esbjerg. Jeg tror på en smal etmålssejr til ulvene.
Enig. Vi er for svingende og har et for lavt bundniveau i disse tider, så tvivler også stærkt på at vi helt ovenpå og alt bare er godt. Jeg tror dog også at seneste sejr har givet holdet et lille "boost" opad, så vi kan hente en lille sejr og 3 gode point.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

pedersen7500 skrev:
sebastian94 skrev:Det kan vel næsten kun blive til en debut for Morten Nielsen idag, da Mads Hvilsom ikke er med i truppen??
Debut og debut..
Tror du han starter inde? Kunne være spændene, men tror næsten mere det bliver Ken og Thyge..
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det vil være en oplagt kamp at give ham chancen i. Vi skal rotere for at have spillerne friske til det tætte program. Og det er trods alt bedre at give Morten Nielsen chancen mod Sønderjyske, end mod Brøndby i næste runde.

Jeg har en god fornemmelse, jeg tror virkelig vi vinder denne kamp overbevisende. Det er også længe siden vi har fået en overbevisende sejr, men jeg tror (og håber) at den kommer i dag.
Vi har fået et stort skud selvtillid og moral, det tror jeg bliver udslagsgivende.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

FCMs start-11 mod SønderjyskE:

Jonas Lössl – Christian Sivebæk, Kristian Ipsa, Jesper Juelsgård, Jesper Lauridsen – Danny Olsen, Mads Albæk, Mikkel Thygesen, Rilwan Hassan – Ken Fagerberg, Sylvester Igboun

På bænken: Kasper Jensen, Alexander Ludwig, Kasper Hansen, Adigun Salami, Jakob Poulsen, Jonas Borring, Morten Nielsen.

Syl og Ken i front, Morten på bænken og Salami tilbage. Bak igen ude, med mindre skade.
Tror vi får problemer med Fabricius, med dagens forsvar, men lad os håbe de kan holde ham væk.

Tror vi henter en lille sejr og 3 point vil være mere end velkommen.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Fabricius ikke med. Tror det er en klar fordel for os..

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Syl med mål i støvlerne.. :D

master1

Indlæg af master1 »

sebastian94 skrev:
pedersen7500 skrev:
Debut og debut..
Tror du han starter inde? Kunne være spændene, men tror næsten mere det bliver Ken og Thyge..
Morten Nielsen har endnu ikke haft debut. - Hvilsom er med U-19 landsholdet, der spiller venskabskampe mod Skotland.

jpskoubo
Geografisk sted: Gentofte
Kontakt:

Indlæg af jpskoubo »

Jeg skriver ikke så tit herinde, og sæsonen er ikke forbi, men her er mine input til en forbedring af truppen til næste sæson:
Overordnet set har vi en ung, men dog god trup, også uden Ilsø og Farlige Frank, men her er det, som vi kan gøre bedre:
Jonas Borring: sælg ham til den mest villige klub, også om det er Skive IK.
Ken Fagerberg: sælg ham gerne til en klub i Superettan, ER kaldte ham i sin tid "Fucking Ronaldinho", men det har vi ikke set meget til.
Mikkel Thygesen: synes, at han har været lidt svingende i sine præstationer, men ønsker ikke at se ham i BIF - behold ham!!

Evt. køb:
Quincy Antipas: god og livlig og oplagt som ny førsteangriber i FCM - og når nu SE rykker ned, kan de vel få ham få billige penge.
I øvrigt prøv at se til Sverige, der er også nogle gode spillere, som også burde kunne fås til slagtilbud.

Ang. ledelsen:
Måske skulle Jens Ørgaard skiftes ud - jeg synes ikke, at hans måde at handle på i forhold til Allan Kuhn var helt korrekt - hvis man ikke syntes om AKs spillespil, så var det bedre at fyre ham end at desavoure ham - der begik JØ et helt klart fejltrin efter min mening, fordi AK jo mistede al autoritet ift spilletruppen ved at få taktikken trukket ned over hovedet. Det er desværre ikke JØs første fejltrin.

Mht. trænersituationen:
Mit hedeste ønske er, at ER kommer tilbage - især hvis vi får de indiske millioner - inderst inde ved jeg godt, at det desværre nok ikke er realistisk, men han er den rigtige og den bedste træner for os - også mhp. Den Sorte Tråd.
Et andet bud ville være Keld Bordinggaard, som jo har lavet gode resultater med U-21-landsholdet, han ville passe godt til os.
Chris Turner kender jeg slet ikke, og jeg ved ikke, hvad han står for, så jeg kan ikke udtale mig om ham, så som landet ligger håber jeg, vi smider nogle mio. efter KB, alternativt efter ER og giver ham en kontrakt, han ikke kan afslå.

Besvar