EFB-FCM tors. d. 5/5-11

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: EFB-FCM tors. d. 5/5-11

Indlæg af Jesper BW1100 »

JJJJJJJJAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH. VI SKAL I FUCKING PARKEN!!! DET ER FANDME KONGEVIGTIGT. DE LORTE FISKERE KAN HOPPE I HAVNEN OG JESPER LANGE FØRST!!!!

Jeg vil skide på om det så var min selv der skulle konfirmeres for anden gang i mit liv. Jeg skal i Parken den søndag og dermed basta!!!

5915

Indlæg af 5915 »

For f..... det er SÅ FEDT....FEDT....FEDT.... See you over there.... :D :D :D :D :D mine totalt flossede nerver fortjener sgu også en afslappende køretur på "et par timer", efter at have hørt kampen på P3 og fulgt med på on side. Ugh..... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja jeg skal helt sikkert også derover.

Synes i øvrigt vi viste klasse i dag. Metervis af tålmodighed selvom det ikke rigtig ville tippe vores vej i lang tid. Da 1-0 målet blev scoret, skete der noget med holdet, det løsnede godt op for "traumerne" i angrebet.
Det var frygteligt da Esbjerg reducerede i overtiden.... :shock:
Men heldigvis, tak til Cowboy´den, og alle vores spillere som alle scorede på deres straffespark :P

NyX
Geografisk sted: København S.

Indlæg af NyX »

Det blev lige LIDT for spændende med den straffesparkskonkurrence!

Brugeravatar
FCM Fan nr. 1

Indlæg af FCM Fan nr. 1 »

Genialt udfald af de 2 pokalsemifinaler. Det er sejre som disse der får de unge spillere til at vokse! Utroligt flot at score på alle spark... :lol:

Måske er Riddersholm igang med at lave en turn-around, så vi endelig får en i skabet?

Jeg håber det virkerlig. FCM trænger i den grad til et trofæ.

Forza FCM!
Fcm - Historiens bedste mestre!!!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Hvis Riddersholm leder gutterne til pokaltitlen, så får han sikkert både en fast cheftræner kontrakt, men ikke mindst: Kult status i al fremtid! :mrgreen:

Jeg DØR hvis FCN vinder igen, så jeg forlanger total opofrelse af både spillere og fans ;)

WBW

Indlæg af WBW »

Hvor er det fantastisk!! :D

Midtjylland er allerede ude med info: http://www.fcm.dk/index.php?ID=4&nyhedI ... laes_nyhed

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Hm.. 600 kr.. Det giver mig altså bange anelser?
- Var prisen ikke 450 kr. sidste år?

Gid der må melde sig en sponsor til turen, der kan trække procenter af prisen for fans'ne, så skal jeg personligt være livstidskunde i det foretagende!

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Hvor er det her vildt!

Jeg vil ikke anbefale at høre sådan en kamp her over radioen.. Simpelthen for nervepirrende, men fuck en glædesrus jeg kom ud med på arbejde da det var officielt...

Nu skal der knokles for at møde lidt senere d. 23 eller bare få fri.. Om det så skal være en feriefridag!

Ses i PARKEN!!!!!

Stor cadeau til spillerne og Glenn!
!

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 549708.ece
Citater fra artiklen:

Det er noget, vi har haft brug for i lang tid - en succesoplevelse ud over det sædvanlige. Og det må man sige, at dette var, lød det fra en lettet FC Midtjylland-forsvarer Kristian Bak efter pokaltriumfen mod Esbjerg i semifinalen i Ekstra Bladet Cup.

- Det kunne være gået begge veje i sådan en straffesparkskonkurrence, men vi trak det længste strå. Vi havde brug for lidt held, og det har vi ikke haft i lang tid. Det er fuldt fortjent over to kampe, synes jeg, men det var en lige kamp.

- De to mål kom som sendt fra himlen. Det er det, vi ikke har kunnet gøre i mange, mange kampe i ligaen, men afrikanerne tog sig lige sammen, lød det fra Kristian Bak.

- Jeg vil også sige, at jeg var meget overrasket over, at Sylvester var så kølig til at sparke straffespark. Da vidste jeg, at vi ville vinde, når han kunne score!

- Jeg er meget imponeret over dem i dag. De går ind og tager ansvar, sætter fart over kanterne og skaber chancerne. det var godt, vi havde dem med i dag.

- Det ligger i baghovedet, at vi har ikke har været gode til at score mål, og nu skulle vi ind og score to. Vi sagde i går, at vi bare skulle lave to, så ville vi gå videre. Det var det, vi gjorde! sagde Kristian Bak efter triumfen.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Ravnen skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 549708.ece
Citater fra artiklen:

- Det kunne være gået begge veje i sådan en straffesparkskonkurrence, men vi trak det længste strå. Vi havde brug for lidt held, og det har vi ikke haft i lang tid. Det er fuldt fortjent over to kampe, synes jeg, men det var en lige kamp.

- De to mål kom som sendt fra himlen. Det er det, vi ikke har kunnet gøre i mange, mange kampe i ligaen, men afrikanerne tog sig lige sammen, lød det fra Kristian Bak.

- Jeg vil også sige, at jeg var meget overrasket over, at Sylvester var så kølig til at sparke straffespark. Da vidste jeg, at vi ville vinde, når han kunne score!

- Jeg er meget imponeret over dem i dag. De går ind og tager ansvar, sætter fart over kanterne og skaber chancerne. det var godt, vi havde dem med i dag.

- Det ligger i baghovedet, at vi har ikke har været gode til at score mål, og nu skulle vi ind og score to. Vi sagde i går, at vi bare skulle lave to, så ville vi gå videre. Det var det, vi gjorde! sagde Kristian Bak efter triumfen.
Er helt enig med ham.. Når Igboun kan score, så vinder vi. Så Sly: Scor lige én gang eller mange til d. 22. ;)
!

Brugeravatar
Administrator

Indlæg af Administrator »

Noe skrev:
NyX skrev:Som man siger - fjerde gang er dygtighedens gang, nu skal den pokal sgu i skabet! :D
Hvis man tager IFS med, er det sjette gang. På et eller andet tidspunkt må forbandelsen brydes..
Bare lige for at rette dig lidt. Det er 7. gang.

1985/86 B 1903 - Ikast FS 2-1
1988/89 Brøndby IF - Ikast FS 6-3
1996/97 FC København - Ikast FS 2-0
2002/03 Brøndby IF - FC Midtjylland 3-0
2004/05 Brøndby IF - FC Midtjylland 3-2
2009/10 FC Nordsjælland - FC Midtjylland 2-0
2010/11 FC Nordsjælland - FC Midtjylland x-x

I øvrigt er det første gang at finalen består af de samme to hold, to år i træk.

Siden 99/00 sæsonen har flg. hold været i finalen antal gange:
(sejre i parentes)

Viborg - 1 (1)
Silkeborg - 1 (1)
AB - 1 (0)
Randers FC - 1 (1)
FC Nordsjælland - 2 (1)
Esbjerg fB - 2 (0)
OB - 2 (2)
AaB - 3 (0)
Brøndby - 3 (3)
FCK - 4 (2)
FCM - 4 (0)

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Egentlig utroligt, at Ikast og FCM altid har trukket sjællandske hold i finalen.

Men i år vender vi bøtten!

Vanvittig away i Esbjerg! :D

Noe

Indlæg af Noe »

Administrator skrev:Bare lige for at rette dig lidt. Det er 7. gang.

1985/86 B 1903 - Ikast FS 2-1
1988/89 Brøndby IF - Ikast FS 6-3
1996/97 FC København - Ikast FS 2-0
2002/03 Brøndby IF - FC Midtjylland 3-0
2004/05 Brøndby IF - FC Midtjylland 3-2
2009/10 FC Nordsjælland - FC Midtjylland 2-0
2010/11 FC Nordsjælland - FC Midtjylland x-x
Du har selvfølgelig helt ret. Af en eller anden grund havde jeg helt svedt 1996/97 ud. Vi kom i finalen som 1. div-hold, efter at have slået Brøndby ud over to kampe. Vi ville have en gylden pokalhistorie, hvis det ikke lige var for det fordømte finaletraume. KOM NU!!!

ArneR

Indlæg af ArneR »

Lund7400 skrev:Hm.. 600 kr.. Det giver mig altså bange anelser?
- Var prisen ikke 450 kr. sidste år?

Gid der må melde sig en sponsor til turen, der kan trække procenter af prisen for fans'ne, så skal jeg personligt være livstidskunde i det foretagende!

Jeg mener nu prisen var 500 kr. sidste år. Men jeg smider gerne 100 kr. mere. hvis de ellers sender en ordentlig bus, og ikke det elendige lort os fra Aulum blev sendt af sted i sidste år, med en chauffør, der ikke kunne finde parken, og ikke kunne huske hvor han havde sat os af. Vi måtte selv ud og finde ham efter kampen, og så var bussen af en sådan beskaffenhed, at jeg ikke engang ville sende mine børn med den i skole. Når der så samtidig kører en masse pilsnere ind på vej til Parken, så stemmningen er i top når vi ankommer, og der røg noget gravøl ned på vej hjemover. Tjah så er der sgu da brug for en bus med et lokum i, så vi ikke skal holde ind så mange gange.
Så skide være med de 100 kr. vi er i Parken o´le vi er i Parken o´le, vi er i parken o´le o´le åhhhhh. Bare vi får ordentlige busser.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Besvar