Hvis jeg var dig ville jeg ringe til den busansvarlige. Der er jo kun cirka 6 timer til bussen kører, så det vil være en lidt stor chance at tage ved at vente på endeligt svar herinde.Lund7400 skrev:Er der nogle der har status på bustilmeldinger, og om der evt. er plads til 2 ekstra?
Jeg er klar over, at jeg kan ringe til busansvarlig, men foreløbig er dette bare en forespørgsel.
EFB-FCM tors. d. 5/5-11
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Re: EFB-FCM tors. d. 5/5-11
!
Jeg har ringet og der er kun plads hvis man vil stå op...
Vi kommer kun for roulade!
-
MathiasVJacobsen
Jeg kommer selv derud.
Der står på facebook at der er 130 tilmeldte til busturen, der kommer så også mange i bil og selv når det er i esbjerg.
Jeg vil bare lige anmode om at dem der står for det: Tag nu flag, banner og hele svineriet med!!
Der står på facebook at der er 130 tilmeldte til busturen, der kommer så også mange i bil og selv når det er i esbjerg.
Jeg vil bare lige anmode om at dem der står for det: Tag nu flag, banner og hele svineriet med!!
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
-
frederik174
El Clásico som der står mellem EFB VS FCMIDTJYLLAND som nu har mødt hinanden 3 gang i denne runden en i superliga og i pokal bak nu drenge vi skal i pokalen imod FCNordsjælland det er den 3part vi står for her til aften
la' os have pokalen til MIDTJYLLAND
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Ja det har FCM: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhedsebastian94 skrev:Nogle der har bud på start 11?
Jonas Lössl
Kasper Hansen, Kristian Bak Nielsen (anf.), Jesper Juelsgård, Jesper Lauridsen
Sylvester Igboun, Izunna Uzochukwu, Jakob Poulsen, Rilwan Hassan
Mikkel Thygesen, Mads Hvilsom
Spændende....
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Drømmeoffensiv.. Men mon ikke Thyge og Sly Ligger og bytter pladser en del?Kent skrev:Ja det har FCM: http://www.fcm.dk/index.php?ID=1&nyhedI ... laes_nyhedsebastian94 skrev:Nogle der har bud på start 11?
Jonas Lössl
Kasper Hansen, Kristian Bak Nielsen (anf.), Jesper Juelsgård, Jesper Lauridsen
Sylvester Igboun, Izunna Uzochukwu, Jakob Poulsen, Rilwan Hassan
Mikkel Thygesen, Mads Hvilsom
Spændende....
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
En halv-elendig start på kampen, hvor vi nærmest kun har skabt en enkel chance, symboliseret ved at være kreeret på de rene tilfældigheder.
Øvøv, men jeg tror nu stadig på det, men jeg bryder mig ikke om Thygesen i den 10'er rolle!
Sørgeligt at Esbjerg Fans eneste sang man kan høre er "Lorte Herning, lorte, lorte Herning" - Siger vel alt om at det ihvertfald ikke er medlemskontingent til Mensa de bruger penge på..
Øvøv, men jeg tror nu stadig på det, men jeg bryder mig ikke om Thygesen i den 10'er rolle!
Sørgeligt at Esbjerg Fans eneste sang man kan høre er "Lorte Herning, lorte, lorte Herning" - Siger vel alt om at det ihvertfald ikke er medlemskontingent til Mensa de bruger penge på..
Det er simpelthen den manglende rutine der skinner igennem, og det forstærkes gennem hele holdet
Idag ville jeg godt have haft Albæk på banen fra start, og så kunne Hassan have været kommet ind til sidst for at skabe lidt mere speed og "finurligheder"
Albæk tror jeg bedre kan lægge de gode afleveringer
Albæk ind evt i stedet for Poulsen, Igboun på top og Thyge på fløj
Borring eller Olsen kan komme ind og bytte plads med Hassan 15-20 min inde i 2. halvleg
Siv tror jeg kommer ind i stedet for Hansen som bringer for lidt
Idag ville jeg godt have haft Albæk på banen fra start, og så kunne Hassan have været kommet ind til sidst for at skabe lidt mere speed og "finurligheder"
Albæk tror jeg bedre kan lægge de gode afleveringer
Albæk ind evt i stedet for Poulsen, Igboun på top og Thyge på fløj
Borring eller Olsen kan komme ind og bytte plads med Hassan 15-20 min inde i 2. halvleg
Siv tror jeg kommer ind i stedet for Hansen som bringer for lidt
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

-
Poulsgaard
0-2 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Mvh.
Peder Poulsgaard
--------------------------------------------
Festbyen - Alt til din børnefødselsdag
Peder Poulsgaard
-
Poulsgaard
For fanden hvor ville jeg gerne være i Esbjerg nu !!!
Mvh.
Peder Poulsgaard
Peder Poulsgaard
argh forlænget - det er sgu nervepirrende. Man kan da kun glæde sig over at de ikke spiller med golden goal, for det skulle da lige passe, hvis det var....
Nu skal det læder bare prygles i nettet!!!
Nu skal det læder bare prygles i nettet!!!
Kasper Hansen din kæmpe skovl, man laver kraftXXXXX ikke en hæl-clearing i det lille felt, i overtiden! Los den da bare så langt væk du overhovedet kan, katastrofe!!!
Kom nu FC, rejs jer! Jeg var allerede begyndt planlægningen til Parken, lad det ikke glippe!
Kom nu FC, rejs jer! Jeg var allerede begyndt planlægningen til Parken, lad det ikke glippe!
Det er jo ikke til at holde ud!!!!!
Hvorfor faldt vi så langt tilbage?!
Nu skal vi fandme klare den!
Hvorfor faldt vi så langt tilbage?!
Nu skal vi fandme klare den!