Det er uden tvivl en af de bedste kampe everNoe skrev:It ain't over 'till the fat lady sings: http://www.ligafodbold.dk/?cat=statsMat ... at_id=3376
EFB-FCM tors. d. 5/5-11
Re: EFB-FCM tors. d. 5/5-11
Rettelse det drejer sig om jo om mindre endnu - den blev jo ikke 0-2 men 1-2, argh dumhed kan åbenbart vise sig at gøre gladNyX skrev: Det drejer sig om to mål, så er den i forlænget, og tre for at gå videre - det skal kunne lade sig gøre!
Ja den kamp glemmer vi aldrig, da Magleby lavede kaffe med bolden

Er der nogle der arrangerer noget inden kampen i morgen, hvor jeg må være med?
Og hvornår kører bussen hjem fra Esbjerg igen?
Og hvornår kører bussen hjem fra Esbjerg igen?
FC Midtjylland
http://www.bold.dk/nyt/Loessl-Har-alt-at-vinde
dejlig attitude! Der skal skabes noget i kampen i morgen, og presses fra start. Således kan esbjerg sagtens knækkes, som så mange andre superligahold har kunnet gjort, ellers ville de jo ikke ligge på 12. pladsen.
Den skal være der i morgen!
dejlig attitude! Der skal skabes noget i kampen i morgen, og presses fra start. Således kan esbjerg sagtens knækkes, som så mange andre superligahold har kunnet gjort, ellers ville de jo ikke ligge på 12. pladsen.
Den skal være der i morgen!
FC Midtjylland
- Mini Bager
Jeg håber dælme der kommer mange FCM fans til Esbjerg i morgen.
Nu har jeg endelig fået taget mig sammen (og har fundet tid og fået udgangstilladelse
) til at komme på udebanetur. Og det glæder jeg mig i hvert fald til, selvom det umiddelbart ligger til fiskerne, at komme i Parken.
Nu har jeg endelig fået taget mig sammen (og har fundet tid og fået udgangstilladelse
Det håber jeg sgu også. Tror det er vigtigt for drengene, under sådan en kamp som i morgen, hvor de også gerne selv vil vise noget.Mini Bager skrev:Jeg håber dælme der kommer mange FCM fans til Esbjerg i morgen.
http://www.bold.dk/nyt/Loessl-Har-alt-at-vinde
Lössl udtaler jo bare her, at de har alt at vise.
FC Midtjylland
Er 19 år, går på Silkeborg Gymnaisum (suk). Er ikke helt inde i fankulturen i FCM (men vil fandme gerne, står efterhånden og synger under hjemmekampene og nærmeste udekampe SIF, randers mv.). Har heller ikke lige den største omgangskeds blandt FCM-tilhængerne. Så ville høre mht. i morgen, hvad er mest almindeligt, møde op på en sportspub inden opgøret og bussen går? - vil godt lidt mere ind i alt det, da jeg efterhånden har holdt med FCM i mange mange år.
Ville være fedt hvis nogle kunne hjælpe.
FC Midtjylland
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
TIt er der nogle der mødes til lidt øl inden afgang ved busholdepladsen i Herning, altså til udekampe. Ellers kan jeg kun anbefale vores fanlounge.AlwaysFCM skrev:Er 19 år, går på Silkeborg Gymnaisum (suk). Er ikke helt inde i fankulturen i FCM (men vil fandme gerne, står efterhånden og synger under hjemmekampene og nærmeste udekampe SIF, randers mv.). Har heller ikke lige den største omgangskeds blandt FCM-tilhængerne. Så ville høre mht. i morgen, hvad er mest almindeligt, møde op på en sportspub inden opgøret og bussen går? - vil godt lidt mere ind i alt det, da jeg efterhånden har holdt med FCM i mange mange år.![]()
Fox and Hounds i Herning vil også være et oplagt sted..
!
I morgen skal der leveres mere end en mandfolke indsats, der skal leveres kynisme af højeste klasse i begge ender der skal fightes for hver eneste meter også skal Lange sættes på plads fra start, der skal en præstation til udover det sædvanlige vi skal vise vi vil det her og lade bolden og føderne snakke og ikke munden.
Også skal de rutinerede kræfter træde i karakter og vise vejen.
Vi ses i Esbjerg

Også skal de rutinerede kræfter træde i karakter og vise vejen.
Vi ses i Esbjerg
In Bak we trust
FC Midtjylland
Den slags udtalelser får jo en til at ønske at vi kommer i pokal finalen, slår dem og at vi er med til at sende dem i 1. division i sæsonens sidste kamp
.
Så kan vi jo passende efterfølgende hente Bjelland til en slik.
Forza FCM! Nu skal Esbjerg bare ha!
Så kan vi jo passende efterfølgende hente Bjelland til en slik.
Forza FCM! Nu skal Esbjerg bare ha!
Jeg ønsker nu, mere end nogensinde, at komme i den pokalfinale, og få revance for sidste år!!!!!!!!! 
Er der nogle der har status på bustilmeldinger, og om der evt. er plads til 2 ekstra?
Jeg er klar over, at jeg kan ringe til busansvarlig, men foreløbig er dette bare en forespørgsel.
Jeg er klar over, at jeg kan ringe til busansvarlig, men foreløbig er dette bare en forespørgsel.