Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Noe

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Noe »

DenStolteJyde skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/her-er-su ... s-profiler

Er der mon nogen af disse spillere (ud over thyge) som vi kan bruge.? måske jallow?
Henrik Kildentoft måske, på højre back. Jallow har imo slet, slet ikke niveauet.

Men intet i denne verden er gratis - heller ikke de nævnte 'gratis profiler'. Vi skal ikke ud i et dyrt sign on-cirkus. Hvis vi skal forstærke os, skal det være med virkelige profiler. Bredden leverer vi selv gennem akademiet.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Noe skrev:
DenStolteJyde skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/her-er-su ... s-profiler

Er der mon nogen af disse spillere (ud over thyge) som vi kan bruge.? måske jallow?
Henrik Kildentoft måske, på højre back. Jallow har imo slet, slet ikke niveauet.

Men intet i denne verden er gratis - heller ikke de nævnte 'gratis profiler'. Vi skal ikke ud i et dyrt sign on-cirkus. Hvis vi skal forstærke os, skal det være med virkelige profiler. Bredden leverer vi selv gennem akademiet.
Kildentoft ville passer meget godt inde i systemet, og spiller egentlig meget stabilt. Han spiller i FCN og er vandt til unge talenter, og lidt offensiv fodbold. Men Siv er lovet chancen, og man har jo også Bøge der skal have noget spilletid?

En venstre back er mere væsentligt at lede efter for FCM, en som kan erstatte Juelsgaard i tilfælde af han bliver solgt, eller bliver skadet osv.
FC Midtjylland

Noe

Indlæg af Noe »

AlwaysFCM skrev:Men Siv er lovet chancen, og man har jo også Bøge der skal have noget spilletid?

En venstre back er mere væsentligt at lede efter for FCM, en som kan erstatte Juelsgaard i tilfælde af han bliver solgt, eller bliver skadet osv.
Siv er lovet chancen i foråret, og jeg mener efterhånden sagtens, at man kan begynde at diskutere, om han er fremtidens mand. Jeg tror personligt ikke, at han sidder på den backplads, når den nye sæson starter. Ærgeligt - jeg kan ellers godt lide hans offensive kvaliteter. Desværre er han bare alt for kostbar at have rendende rundt i firebackkæden.

974

Indlæg af 974 »

Noe skrev:
AlwaysFCM skrev:Men Siv er lovet chancen, og man har jo også Bøge der skal have noget spilletid?

Siv er lovet chancen i foråret, og jeg mener efterhånden sagtens, at man kan begynde at diskutere, om han er fremtidens mand. Jeg tror personligt ikke, at han sidder på den backplads, når den nye sæson starter. Ærgeligt - jeg kan ellers godt lide hans offensive kvaliteter. Desværre er han bare alt for kostbar at have rendende rundt i firebackkæden.
Jeg synes ikke at du giver ham den fornødne tid/tillid, og ej heller huske at kigge på strategien, som jo primært er opstået pga økonomien
( får vi de mange millioner fra Indien og vælger man at bruge penge på forstærkninger kan det bestemt ikke udelukkes at man finder en rigtig god højreback )

Jeg synes at man godt kan se at han hele tiden stille og roligt forbedrer sig på den position
Julle var heller ikke så stabil den første tid han spillede, og se hvor langt han er nået nu

Jeg synes godt at man kan satse på at beholde ham - derudover er der jo alternativer fra egne rækker på vej

Noe

Indlæg af Noe »

974 skrev:Jeg synes ikke at du giver ham den fornødne tid/tillid, og ej heller huske at kigge på strategien, som jo primært er opstået pga økonomien
( får vi de mange millioner fra Indien og vælger man at bruge penge på forstærkninger kan det bestemt ikke udelukkes at man finder en rigtig god højreback )

Jeg synes at man godt kan se at han hele tiden stille og roligt forbedrer sig på den position
Julle var heller ikke så stabil den første tid han spillede, og se hvor langt han er nået nu

Jeg synes godt at man kan satse på at beholde ham - derudover er der jo alternativer fra egne rækker på vej
Strategien er at vi skal satse på egne talenter. Hvis der skal suppleres, skal det være fra første hylde (Bak, Poulsen). Derfor skal vi heller ikke hente hvemsomhelst til at erstatte ham. Jeg er som udgangspunkt rigtig meget enig i den strategi. Problemet er jo bare, at han koster rigtig dyrt defensivt, og bliver ved med det. Også dyrere end Juelsgaard nogensinde har gjort. Og Siv skal - i modsætning til Juelsgaard - ikke bare udvikle sig, han skal samtidig omskoles. Det er meget at bide over. Jeg tror desværre ikke Siv har redskaberne til det defensivt. Desværre, for jeg håber da jeg tager fejl.

Om det så bliver en rutineret back, eller Bøge der får chancen hænger jo sammen med økonomi og strategi.

974

Indlæg af 974 »

Noe skrev:
974 skrev:Jeg synes ikke at du giver ham den fornødne tid/tillid, og ej heller huske at kigge på strategien, som jo primært er opstået pga økonomien

Strategien er at vi skal satse på egne talenter. Hvis der skal suppleres, skal det være fra første hylde (Bak, Poulsen). Derfor skal vi heller ikke hente hvemsomhelst til at erstatte ham. Jeg er som udgangspunkt rigtig meget enig i den strategi. Problemet er jo bare, at han koster rigtig dyrt defensivt, og bliver ved med det. Også dyrere end Juelsgaard nogensinde har gjort. Og Siv skal - i modsætning til Juelsgaard - ikke bare udvikle sig, han skal samtidig omskoles. Det er meget at bide over. Jeg tror desværre ikke Siv har redskaberne til det defensivt. Desværre, for jeg håber da jeg tager fejl.

Om det så bliver en rutineret back, eller Bøge der får chancen hænger jo sammen med økonomi og strategi.
Så meget synes jeg nu heller ikke at han koster - i hvert fald ikke mere end forventet
Julle laver reelt set også en mindre opdækningsfejl mod Esbejrg, hvor han buser lidt voldsomt frem og lader Ipsa blive lidt overrumplet over Langes træk

Men fejl opstår ved næsten de fleste mål
Sivebæks fejl bliver færre og færre, men hvis man har set sig blind på at hele tiden laver fejl, så er det selvfølgelig svært at se fremgangen ..

PS DET ER SK... IRRITERENDE NÅR BOKSEN MAN SKRIVER I HELE TIDEN HOPPER OP OG NED..

mancitydk

Indlæg af mancitydk »

eller eventuelt Kasper hansen, der gjorde en super figur kampen mod Esbjerg. Han er godt nok midtbanespiller men dem svømmer vi jo nærmest i pt.
Tjek http://ellevemeterpletten.wordpress.com. En blog om tysk fodbold fra 3. Bundesliga til Landsholdet

974

Indlæg af 974 »

mancitydk skrev:eller eventuelt Kasper hansen, der gjorde en super figur kampen mod Esbjerg. Han er godt nok midtbanespiller men dem svømmer vi jo nærmest i pt.
Ja han gjorde det rigtigt godt!

man kunne godt tænke sig at han snart fik mere spilletid, også gerne på midten

Vi kan vel heller ikke regne med at alle vores nigerianere dér bliver i FCM

Har vi egentligt andre nigerianere på trapperne til 1. holdet - anyone ?

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

974 skrev:Har vi egentligt andre nigerianere på trapperne til 1. holdet - anyone ?
Semiu var med til den træning inden OB-kampen, hvor vi var en del folk derude. Han er nok den, der er tættest på førsteholdet. Jeg hører dog, at han har et godt stykke vej endnu.

Derudover tror jeg ikke, det er gavnligt at begynde at integrere flere U-spillere på suppeholdet i foråret. Mest af alt mangler vi kontinuitet, og vores trup til AaB-kampen indeholder allerede Alexander Ludwig og Mads Pedersen.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Mangler vi ikke tyngde i boksen? http://www.sporten.dk/fodbold/marc-nyga ... i-tyskland

Hahahaha :D
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Skovmand

Indlæg af Skovmand »

sebastian94 skrev:Har fundet vores nye angriber http://www.resultat.dk/detail/soccer.ph ... 7200&tab=1
Hehe ja ham kunne vi godt have brugt idag, hent ham omgående

Jens Mikkelsen

Indlæg af Jens Mikkelsen »

sebastian94 skrev:Har fundet vores nye angriber http://www.resultat.dk/detail/soccer.ph ... 7200&tab=1
Ham tager vi sgu, han kan sgu noget!!

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.bold.dk/nyt/Hannover-interes ... r-Thygesen

Det lyder som noget der sagtens kunne ske.
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.bold.dk/nyt/Dansk-Norwich-sp ... uperligaen

Nogle der ved noget om ham? er han god nok til et supplement i FCMs forsvar? han er åben over for meget, så mon ikke han er til at tale med mht. lønninger.
FC Midtjylland

Låst