AAB-FCM

Om FC Midtjylland og Black Wolves
jonas386

Re: AAB-FCM

Indlæg af jonas386 »

haha, vi ses!

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Godt siv, så ødelagde du også denne kamp :)
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

100x

Indlæg af 100x »

synes godt nok sivebæk gør hvad han kan for at spille sig af holdet det kvaj.

sebastian94

Indlæg af sebastian94 »

Årh hader jeppe curth..Han smider sig mere end ronaldo

jonas386

Indlæg af jonas386 »

sebastian94 skrev:Årh hader jeppe curth..Han smider sig mere end ronaldo
Så du mener det er at smide sig når Izunna stempler ham direkte på anklen??

sebastian94

Indlæg af sebastian94 »

Mener også mere bare generelt alle aab'erne

jonas386

Indlæg af jonas386 »

sebastian94 skrev:Mener også mere bare generelt alle aab'erne
Alle AaB'ere simpelthen? Jamen sæt gerne navne på, for jeg må da indrømme (på trods af at jeg er AaB fan) ikke kan se hvem der har smidt sig i dag... Du kan selvfølgelig også lige tælle til 10, tørre øjnene og sluge nederlaget... Tænk så over det igen og kom så med nogle navne frem for bare at komme med en masse random claims.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Hvad skyldes underskuddet?
Jeg laver det samme som div FCM fans laver på vores forum og hvad man ellers laver på et fodboldforum... Diskuterer fodbold.

Om kampen: jeg må indrømme at jeg var mere end almindeligt lettet over Albæks afbrænder i 1. minut, det kunne have ændret kampen totalt.
Udover det var jeg ret imponeret af ham den unge Ludwig i midterforsvaret, han gjorde det ret godt når man tænker på omstændighederne.
Senest rettet af jonas386 30. apr 2011, 16:00, rettet i alt 1 gang.

974

Indlæg af 974 »

Fair nok!

Det var ikke meningen at det skulle ske - det var også svært

Synes at de trods alt spiller en ret fin kamp efter det første alvorlige pres blev taget af

Lad være at gå efter syndebukke...

Det her var en kamp der på forhånd og specielt lige op til kampen stort set var umulig at gøre noget ved

Jeg synes at Igboun var god idag - forstået på den måde at han bare skød og skød på de chancer han havde

Albæk er ved at blive bedre og bedre om spilfordeler, og slår nogle lovende bolde

Hele forsvaret synes jeg klarer opgaven flot - det er ikke det nemmeste at få det smadret i den grad som det blev, OG så være SÅ unge

Synd vi ikke fik prikket en ind, da det ville have givet lidt ekstra gejst, og vi har også mistet vores føring på mål i forhold til Brøndby og OB

sebastian94

Indlæg af sebastian94 »

Hvad skyldes i har et underskud på -50 mil? :lol:

Noerum

Indlæg af Noerum »

Jeppe Curth, Wæhler og Lasse Nielsen spiller alle sammen skuespil, så det er direkte pinligt at se på. En voksen mand ligger da ikke og græder, hvis han falder på en græsplæne.

Og Izunna ramte bolden da han tacklede Curth :roll:

jonas386

Indlæg af jonas386 »

sebastian94 skrev:Hvad skyldes i har et underskud på -50 mil? :lol:
Nu har AaB som firma jo ikke et underskud på 50.000.000.

Noerum: Lasse Nielsen lyder underligt da han trodsalt måtte gå ud skadet, Izunna ramte da overhovedet ikke bolden, han gik direkte på anklen og Curth ryger rundt. Wæhler skal jeg ikke kunne sige, da han er i en del løbe dueller og derfor ofte er i ubalance i sine kropsdueller... Om han smider sig skal jeg ikke kunne sige, men det så ikke sådan ud IMO.

ArneR

Indlæg af ArneR »

jonas386 skrev:
sebastian94 skrev:Årh hader jeppe curth..Han smider sig mere end ronaldo
Så du mener det er at smide sig når Izunna stempler ham direkte på anklen??
Nu var der altså bold, før han rammer Curth.

Øv øv, vi taber igen, vi skal sgu efterhånden være glade for hvis vi kan fastholde 4. pladsen.
Vi bruger hele 1. halvleg på at se på at AAB tæmmer boldene og angriber vores unge forsvar. Mads Albæk er åbenbart lige så uskarp som Mikkel Thygesen var den anden dag mod EFB.
2. halvleg, bliver vi klart mere dominerende, det er i hvert fald ikke vores unge forsvarssatsning der er skyld i vi taber i dag.
Når og hvis vi nu står uden europæisk deltagelse, når denne sæson er ovre, så er vi ihvertfald en erfaring rigere.

jonas386

Indlæg af jonas386 »

Arne: Det er da sådan set ligegyldigt om han rammer bolden (hvilket jeg nu ikke mener han gjorde, men fred være med det), han rammer stadig Curth efterfølgende, og så vidt jeg husker fik Pepe faktisk direkte rødt kort for en lignende forseelse.

sebastian94

Indlæg af sebastian94 »

jonas386 skrev:Arne: Det er da sådan set ligegyldigt om han rammer bolden (hvilket jeg nu ikke mener han gjorde, men fred være med det), han rammer stadig Curth efterfølgende, og så vidt jeg husker fik Pepe faktisk direkte rødt kort for en lignende forseelse.
Pepe havde benet meget højere oppe, og kom i meget højere fart!

Besvar