Pokalen
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Re: Pokalen
Og så bustur til sølle 50 kr incl billet for BW-medlemmer. Og 100 kr for ikke-medlemmer. Man får smidt billetten i nakken. Ingen undskylding for manglende deltagelse . 
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Overbevis lige min chef om det.Gizmo aka Jeff skrev:Ingen undskylding for manglende deltagelse .
!
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
pedersen7500 skrev:Overbevis lige min chef om det.Gizmo aka Jeff skrev:Ingen undskylding for manglende deltagelse .
Stik mig hans nummer--
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
ALLE mand til Esbjerg!! Tro på det og det VIL ske!!
-
frederik174
Ja vi skal have alle med til Eesbjerg away Pokal til Midtjylland vi skal nok nå finalen 2011Lupus1999 skrev:ALLE mand til Esbjerg!! Tro på det og det VIL ske!!
Husk at busturen er billig kom så drenge vi får den pokal hjem. Vi skal hjælpe drengene fra tribunen i Esbjerg allez allez allez allez allez allez allez allez Midtjylland vejen Parken og Pokal
-
MathiasVJacobsen
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Dette er blot et billede af mange, prøv at se de andre, altså bladre højre i billederne.
De er fandme brugt meget tid på at finde ting på FCM, hold da op.
-Det bringer endnu mere benzin på bålet, kom nu alle mand med!
Dette er blot et billede af mange, prøv at se de andre, altså bladre højre i billederne.
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund
De har da humor i Esbjerg!MathiasVJacobsen skrev:http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Hvornår fanden er Hekler blevet medlem af UBM.
Sikke da nogle tåber de der Esbjerg folk, og hvem er det lige der ligger til nedrykning.
Brugt meget tid? Det er jo bare noget infantilt lort lavet i paint på et par minutter. Man ser tit 12-årige lave sådan noget.MathiasVJacobsen skrev:http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Har lige byttet vagt så jeg er klar!!!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Farlige Frank kommer ind for Randers i 57. minut her i pokalen mod FCN. Der står stadig 0-0, og randers skal vinde 2-0 bare for forlænget spilletid.
FC Midtjylland
AlwaysFCM: 1-0 må vel ret beset være nok til en omgang forlænget langgaber.
Man kan da kun le af det tidligere linkede Esbjerg-album, sikke da en flok sørgelige individer de viser sig at være.
Fiskeriet er naturligvis i nedgang, så noget skal de jo bruge tiden på, forventer det bliver endnu værre når skoleferien rammer, og "Vestkurven" bliver helt febrilske efter tidsfordrivende ligegyldigheder.
Vi moser Esbjerg 3-0 i morgen, og jeg skal være den første til at le af EfB!
Man kan da kun le af det tidligere linkede Esbjerg-album, sikke da en flok sørgelige individer de viser sig at være.
Fiskeriet er naturligvis i nedgang, så noget skal de jo bruge tiden på, forventer det bliver endnu værre når skoleferien rammer, og "Vestkurven" bliver helt febrilske efter tidsfordrivende ligegyldigheder.
-
Young Wolf
Det sgu da meget sødt de lige har haft tid til at komme oppe fra deres 4km2 store kutter, og lave lidt sjov på deres computer emd windows 98, og ISDN forbindelse. At de så ligefrem selv fandt ud af at kopiere et billede og sætte det ind på en mark... puha der kunne jeg sgu ikke fælge med mere... sildehoveder 
Hov, min fejl, 1-0 jaLund7400 skrev:AlwaysFCM: 1-0 må vel ret beset være nok til en omgang forlænget langgaber.
FCM vinder stort over EFB morgen, og får revance over FCN i finalen fra sidste år!
FC Midtjylland