Pokalen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
MathiasVJacobsen

Pokalen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

Er spilletidspunkter fastlagt??

For på FCM.dk står der at FCM starter den 28. April med at spillehjemme mod Esbjerg og på Blackwolves.com, står der at vi starter den 28. april med at spille ude mod Efb. :)
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Brugeravatar
Kent

Re: Pokalen

Indlæg af Kent »

Vi starter hjemme d. 28. men tidspunktet er ikke fastlagt endnu, da det bestemmes af tv-selskaberne.

Brugeravatar
cameo1977

Indlæg af cameo1977 »

Har jeg hørt rigtigt at pokalfinalen er lagt på en søndag i år (den 22 maj) fordi kr flvedag ligger så sent i år?

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

cameo1977 skrev:Har jeg hørt rigtigt at pokalfinalen er lagt på en søndag i år (den 22 maj) fordi kr flvedag ligger så sent i år?
Jep du har hørt rigtigt ..
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Kent skrev:Vi starter hjemme d. 28. men tidspunktet er ikke fastlagt endnu, da det bestemmes af tv-selskaberne.

Og det er Onsdag 27/4-2011 kl 18.00 at kampen fløjtes igang.

Og BW holder som altid åben i deres loungen 2 timer før kampstart og igen efter kampen.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.bold.dk/nyt/Loessl-Har-stoer ... de-end-EfB

Lössl tror på sejr i morgen, og vil i finalen igen, da det var en kæmpe oplevelse. Og ikke nok med det, så kommer han også med roser til os der tog vejen til KBH sidste pokalfinale, tak tak tak Lössl, skulle det være en anden gang - helst i næste måned ;)
FC Midtjylland

ArneR

Indlæg af ArneR »

AlwaysFCM skrev:http://www.bold.dk/nyt/Loessl-Har-stoer ... de-end-EfB

Lössl tror på sejr i morgen, og vil i finalen igen, da det var en kæmpe oplevelse. Og ikke nok med det, så kommer han også med roser til os der tog vejen til KBH sidste pokalfinale, tak tak tak Lössl, skulle det være en anden gang - helst i næste måned ;)
Jatak, men med et bedre resultat end sidst. Hold kæft hvor var der langt hjem i den elendige bus.

007
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af 007 »

Har svært ved at bevare optimisen omkring endnu en pokalfinale. Pointhøsten over påsken har været fremragende, men spillet er stadigvæk langt fra godt nok.

Desværre skulle Ipsa tilmed dumme sig idag, og et tyndt straffe gjorde det mere end almindelig svært at tro på videre deltagelse.

Er ærgelig og trist over resultatet. æv!

fcm40

Indlæg af fcm40 »

:evil: :evil: hold kæft hvor er jeg indebrændt af rasseri.

Sjældent har jeg set så mange fejl afleveringer i en kamp.
Ipsa laver en total forsvars koks. synes der var spillere som i den grad ikke hører til på holdet. Sivebæk spiller som en møg forkælet lilleput spiller (ja jeg er vred imen jeg skriver dette).
Godt, at Hvilsom scorede.
Ja så lige (Lisbeth) Jesper Lange. Møg dreng falder i feltet som en tandstik der knækkes.
Og så falder dommeren for det skuespil, hvad sker der lige for ham. pis pis og øv

ArneR

Indlæg af ArneR »

Ja, sikke da noget skrammel. det var ikke let at se at det var en top mod bund, men det er det jo aldrig i pokalen. Der er ingen skam i at tabe til en bedre spillende modstander, og det gjorde vi i dag.
Det skammelige er at vi slet slet slet ikke spiller op til det vi burde kunne. En af de spillere der falder fuldstændig igennem er Jakob Poulsen, medens Julle nok er noget nær forårets spiller i FCM, med en igen i aften 100% godkendt indsats.

ØV ØV, nu må vi bare til Esbjerg, og vinde med 2, men det burde heller ikke være umuligt.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Det er Borrings skyld!
Eller Glen´s for at bruge ham!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

eller heklers fordi han brokker sig.

Jeg synes faktisk at vi spillede en ok kamp og vi havde også chancer til mere, det havde esbjerg også og der var også enkelte situationer hvor jeg synes lössl så lidt usikker ud, dog gjorde han det godt i langt de fleste tilfælde.

Jeg håber på 0-2 i esbjerg men det er nok desværre ikke helt realistisk..

En ting der generer mig lidt er at vores spillere nogen gange foretrækker at forsøge at spille sig igennem helt ind i målet i stedet for at trykke af lidt længere ude fra eller lægge bolden ind over..

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.bold.dk/nyt/Lawan-sikrede-po ... erste-stik

FCN vandt 1-0 på hjemmebane over Randers. Tror dog stadig Randers kan gå hen og vinde returen. :) Hellere RFC i finalen end ECN for FCMs vedkommende, hvis de kan tilkæmpe sig en finaleplads, ud fra resultatet igår.
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Og gu' er det så realistisk FCM går ned og vinder over EFB! de har den dårligste hjemmebanestatistik lige pt, og FCM er klasser over Esbjerg, hvilket vi også så de sidste 25 min. igår. Jeg tror virkelig på det, og er egentlig ikke så nervøs. Eller jo sgu, jeg er nervøs, men alligevel tryg. Årh for fanden, det giver ingen mening :D bare i forstår budskabet:

Så er det heller ikke værre, Fcm tabte første kamp 2-1 på hjemmebane, men det er satme tit man ser hold slå hinanden 2-0, 3-0, 4-0, 3-1 osv osv. Spørgsmålet er bare, om FCM virkelig vil det, for så kan de sagtens! :)

postede også linket i FCM-EFB tråden, men det var meningen jeg skulle smide det herind.
FC Midtjylland

5915

Pokalen

Indlæg af 5915 »

Vi SKAL bare i PARKEN igen.....(FED dag og oplevelse sidst...blot pisse ærgeligt at 12. manden ikke kan vinde alene) Drengene må virkelig være SÅ opsatte på at levere 200 % på torsdag, de kan da ikke være andet bekendt!!!!
Så derfor....ALLE MAND til fiskerbyen :P
FCM- always

Besvar