Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Dysager
Geografisk sted: Give

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af Dysager »

Lyder vavittigt! Håber virkeligt også vi kan signe ham, lige en mand vi har brug for ! :D

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Tør man tro på det, for det ville da være en helt fantastisk forstærkning og lige den type spiller vi mangler :lol:

God i boksen og med hovedet, målfarlig og i landsholdsklasse = drømmesigning :D Det eneste negative er Søren Larsens høje skadesfrekvens og en høj løn, men vi bliver altså nødt til at investere nu og håber man bruger Fischer-millionerne på ham!!

Kunne dog forestille mig at der også var andre klubber som var interesserede i en underskift fra ham?

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

20 landskampe, 11 mål. Det taler vel sit ejet sprog!
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

martin21

Indlæg af martin21 »

Ud fra mine oplysninger skulle en aftale være meget tæt på, og det er helt sikkert noget der ser godt ud for næste sæson både i ligaen og evt. i Europa ! Men det negative er dog at han selvfølgeligt er temmeligt løntung - Men håber helt sikkert på vi signer ham til sommer, og ud fra mine oplysninger er jeg også næsten sikker på at et skifte vil blive en realitet.l :D :D :D :D

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

martin21 skrev:Ud fra mine oplysninger skulle en aftale være meget tæt på, og det er helt sikkert noget der ser godt ud for næste sæson både i ligaen og evt. i Europa ! Men det negative er dog at han selvfølgeligt er temmeligt løntung - Men håber helt sikkert på vi signer ham til sommer, og ud fra mine oplysninger er jeg også næsten sikker på at et skifte vil blive en realitet.l :D :D :D :D
Jeg er ked af at sige det (og måske er jeg bare en mistroisk idiot?)! Men ud fra dine kun 3 indlæg, så vurderer jeg din umiddelbare troværdighed: MEGET LILLE...
Ikke fordi man skal jo starte et sted? Men dit første indlæg herinde omhandler et rygte? Jeg synes bare der er noget "fishy about it" ?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Jeg tror ikke på det. Efter dine kun tre indlæg, og så en fælles ven ;)

Jeg undskylder mange mange gange, hvis det viser sig du har ret, men lige pt. tror jeg ikke på det!
FC Midtjylland

974

Indlæg af 974 »

AlwaysFCM skrev:Jeg tror ikke på det. Efter dine kun tre indlæg, og så en fælles ven
Jeg kan nu godt se noget logik i det..

Martins første indlæg handler om Hekler i tråden "fyr træneren" - her er det tydeligt at Martin nok ikke kender Hekler så godt, og forstår hvorfor indlægget er skrevet

Dernæst er det da klart at hvis man har en viden som den om Søren Larsen, så ville det da være naturligt, at man så også har et behov for at komme af med det

Så lige så vel som nogen har mistro til rygtets rigtighed, kan det da være lige så naturligt at tro på det

Jeg takker JA TAK til rygtet OG Søren Larsen :-)

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Ved godt det en gammel artikel, men alligevel http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... ren-larsen
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

sebastian94 skrev:Ved godt det en gammel artikel, men alligevel http://www.tipsbladet.dk/nyhed/generell ... ren-larsen
Ørgaard har også tidligere fortalt, at man forsøgte at hente Søren Larsen helt tilbage i Djurgården-tiden, så ingen tvivl om, at man er interesseret i ham.

Men jeg har det lidt som de fleste andre: en bruger med 3 indlæg, der bringer et løst rygte om en fælles ven...... Det har man vist set så mange gange før, at troværdigheden er lig nul.

Hvis det viser sig at holde vand, så er det naturligvis fedt. Men jeg tvivler.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Re: Søren Larsen!!!

Indlæg af Acebone »

martin21 skrev:Jeg har fra en fælles ven med søren larsen hørt at han overvejer at vende hjem til Danmark efter en hård periode i Frankrig. Her nævnte hanb et tilbud fra FCM, de skulle angiveligt have budt 7,5 mio på ham, og man skulle snart påbegynde kontraktforhandlinger.
Det er ikke nødvendigvis en ny brugers troværdighed, jeg stiller spørgsmålstegn ved (benefit of the doubt). Det er nærmere, at en ofte skadet, uønsket og gennem to år udlejet spiller fra Toulouse koster - gulp - 1 million euro.

Burde Toulouse ikke bare være glade for at slippe for at betale hans løn? I mine øjne bør han maksimalt koste det halve.

De penge finder vi i hvert fald ikke i den nuværende kassebeholdning. Så må det være nogle af indermillionerne, der er øremærket til det, eller også må "ronkedorerne" (Niels-Christian Holmstrøm-reference) gribe dybt i lommen igen og hjælpe os med at betale ham.

Søren Larsen - ja tak. Søren Larsen til overpris - nej tak.

martin21

Indlæg af martin21 »

Er da ked af at i sætter spørgsmålstegn ved min troværdighed, men jeg har bare sjældent været aktiv skribent på siden, men er dog ofte inde at kigge på debatterne. Her følte jeg dog bare at jeg havde noget helt specielt at byde ind med :P Men i må skam selv vurdere min troværdighed, så må vi se hvem der har ret når sæsonen starter igen i Juli :P Men vil bare sige at man jo ikke behøver at være utroværdig fordi det er første gang man SKRIVER herinde, for følger tit med i debatterne her inde. Men i må selv vurdere :D :D :D

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det er fair nok. Uanset om du har ret eller ej, så skal vi jo nok forstærkes i angrebet, og der har før været spekuleret i Larsen herinde. Han vil da være en kærkommen forstærkning; særligt hvis vi skal spille i Europa. Vi får det i hvert fald svært, hvis vi skal udenlands og hænge vores hat alene på Sylvester-Hvilsom (selvom jeg er meget positiv omkring deres fremtid).

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

martin21 skrev:Er da ked af at i sætter spørgsmålstegn ved min troværdighed, men jeg har bare sjældent været aktiv skribent på siden, men er dog ofte inde at kigge på debatterne. Her følte jeg dog bare at jeg havde noget helt specielt at byde ind med :P Men i må skam selv vurdere min troværdighed, så må vi se hvem der har ret når sæsonen starter igen i Juli :P Men vil bare sige at man jo ikke behøver at være utroværdig fordi det er første gang man SKRIVER herinde, for følger tit med i debatterne her inde. Men i må selv vurdere :D :D :D
Jamen velkommen til da Martin og håber da at du skriver lidt mere fremover, da vi sagtens kan bruge flere aktive på siden :)

Men ang. rygtet. Så kan man jo sige at sådanne rygter sjældent har det med at holde vand i den sidste ende, nok primært derfor de fleste sætter lidt spørgsmålstegn ved dette rygte. Som nævnt har vi tidligere vist interesse for netop Søren Larsen, så hvorfor ikke. Det kan jo være en af de få gange et rygte også bliver til en realitet. Ang. troværdighed, så kan det jo også sagtens være at du har hørt dette rygte og det måske er din fælles ven, der kan have hørt forkert eller startet et evt. rygte, eller ham han har hørt det fra osv. osv.

Men uanset hvad så er det da et spændene rygte og kunne da sagtens personligt håbe på at en "target man" af Søren Larsens kaliber kunne finde vej til det midtjyske, for som de fleste af os er enige om, mangler vi en ordentlig angriber i front.
Søren Larsen eller ej, så håber jeg så sandelig at vi får en kærkommen forstærkning i front i det kommende vindue.

Brugeravatar
DenStolteJyde

Indlæg af DenStolteJyde »

http://www.sporten.dk/fodbold/her-er-su ... s-profiler

Er der mon nogen af disse spillere (ud over thyge) som vi kan bruge.? måske jallow?

974

Indlæg af 974 »

DenStolteJyde skrev:http://www.sporten.dk/fodbold/her-er-su ... s-profiler

Er der mon nogen af disse spillere (ud over thyge) som vi kan bruge.? måske jallow?
det kunne være at alle de spillere skulle lave deres eget ret slagkraftige hold :-)

Karim Zaza

Henrik Kildentoft-Mikael Antonsson-Anders Møller Christensen-Oscar Wendt

Mikkel Thygesen-Patrice Bernier-Morten Bertolt-Jesper Grønkjær

Bajram Fetai-Ousman Jallow

Og så en bænk bestående af:

Mikkel Bischoff, Brøndby.

Peter Nymann, Esbjerg.

Anders Due, AaB.

Henrik Tømrer Pedersen, Silkeborg.

Martin Ørnskov, Silkeborg.

Henrik Bødker, Sønderjyske.

Dennis Cagara, Randers.