Transferrygter angående FCM.

Om FC Midtjylland og Black Wolves
NyX
Geografisk sted: København S.

Re: Transferrygter angående FCM.

Indlæg af NyX »

bobthebuilder_dk skrev:Ja gad vide hvad den aftalte pris så lyder på? 4-5 mil? ( jeg kan huske der var en pris fremme? kan bare ikke huske den?)
De lyder da rimelig sikre, når resten af ledelsen jo nok siger ja også...
Jeg mener at have set et beløb på 2 mio. nævnt.

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

Hvis Ilsø også ryger kan der vel slet ikke væren nogen tvivl om vi skal ud og invistere i én ny. Håber for alt i verden vi prøver at hente Skoubo, tror han passer glimrende ved siden af sly.
Sly som den hurtige der spæner overalt på banen, og Skoubo i boksen hvor han er bedst!
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesli ... -paa-plads

Tror godt man kan regne med Ilsø 100% ikke kommer tilbage til fcm.
FC Midtjylland

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

http://onside.dk/nyheder/bundesliga-tys ... frer-zidan

Vil ikke kalde det her et rygte, og ved faktisk ikke hvad jeg vil kalde det? kan "mulighed" dække det? tja, skid hul i det. :)
Men det lader til Zidan skal finde en ny klub fra sommerferien af, selvom hans kontrakt varer til sommeren 2012. Og han har førhen udtalt, at han vil afslutte sin karriere i Dänemark. Mon det kan være FCM?:) han er 29 år, så det kan være han dog stadig har et par år foran sig i udlandet.

Men tvivler på det er FCM, for det er også noget af et sats (altså hvis man overhovedet kommer så langt :D :D ), for han får jo ikke rigtig spilletid, er han så overhovedet god nok til superliga på nuværende tidspunkt, kan man jo spørge sig selv. Det kan jo også være det er AB, hvor hans karriere startede, som han søger mod når den dag måske kommer.

Kan godt forstå hvis nogle griner lidt af mig, efter det her indlæg. ;) Meeen zidaan var så niiiiiiice.

(burde egentlig lave biologirapport lige nu....)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Ja jeg griner ikke, jeg vil også gerne have ham tilbage. Tror også han er tæt knyttet til Ørgaard, så det er bestemt ikke umuligt.

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Ravnen skrev:Ja jeg griner ikke, jeg vil også gerne have ham tilbage. Tror også han er tæt knyttet til Ørgaard, så det er bestemt ikke umuligt.
Og hvis han så skal have mulighed for at komme tilbage til FCM, så det jo også ved at være tiden - 29 år. For hvis han bliver meget ældre, så er han jo sandsynligvis ikke ret meget værd. Mohamed Zidan, kom bare tilbage til FCM.

Han har garanteret også tjent de penge han skulle! Men jeg tror nu heller ikke at Zidan er en type, der som sådan har en opsparing - med de fede biler.
FC Midtjylland

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Så personligt også gerne Zidan tilbage i FCM trøjen. Selv på hans dårlige dage bragte han seværdig spil, god teknik og ikke mindst en målfarlighed, vi sagtens kan bruge.

Jeg håber at han vender tilbage til heden og med hans nuværende alder, ville vi sagtens kunne, få nogle gode år med Zidan i trøjen. Han skal være velkommen.

Gubbi77

Indlæg af Gubbi77 »

pr0j3ct skrev:Så personligt også gerne Zidan tilbage i FCM trøjen. Selv på hans dårlige dage bragte han seværdig spil, god teknik og ikke mindst en målfarlighed, vi sagtens kan bruge.

Jeg håber at han vender tilbage til heden og med hans nuværende alder, ville vi sagtens kunne, få nogle gode år med Zidan i trøjen. Han skal være velkommen.

Lad os nu tænkte tilbage og mindes dengang Zidan spillede for FCM.... Ja det var tider... og så hopper vil lige frem til i dag. Måske er der en grund til at Zidan nærmest aldrig spiller for sit hold, måske hans mentalitet ikke spiller så godt sammen med tysk disciplin og måske kan FCM ikke længere bruge hans "stjernenykker", når FCM vil bygge holdet op omkring unge spillere, der har brug for nogle rutinerede de kan læne sig opad. Efter min mening vil det da være et kæmpe selvmål af FCM, overhovedet prøve at fat på ham.......

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Gubbi77 skrev:Lad os nu tænkte tilbage og mindes dengang Zidan spillede for FCM.... Ja det var tider... og så hopper vil lige frem til i dag. Måske er der en grund til at Zidan nærmest aldrig spiller for sit hold, måske hans mentalitet ikke spiller så godt sammen med tysk disciplin og måske kan FCM ikke længere bruge hans "stjernenykker", når FCM vil bygge holdet op omkring unge spillere, der har brug for nogle rutinerede de kan læne sig opad. Efter min mening vil det da være et kæmpe selvmål af FCM, overhovedet prøve at fat på ham.......
Som du selv er inde på er Zidan´s store minus hans mentalitet/stjerne nykker.. Men årene er gået, Zidan er blevet ældre, så Zidan kan også have ændret sig, så ja hvis vi hopper frem til i dag. Selvfølgeligt er der en grund til at Zidan ikke spiller, Grunden kan være mange. Det kan være hans mentalitet, det kan være de har bedre spillere, det kan være Zidan, som du selv nævner bare ikke passer ind med den tyske disciplin osv. osv.

Måske Zidan er modnet med alderen, måske Zidan har indset at han bare ikke er eller bliver verdens bedste angriber, måske er Zidan kørt træt i den tyske disciplin, det sker jo jævnligt for spillere og langt fra alle der kan passe ind og spille under den tyske måde at køre tingene på. Måske har hans lille eventyr i hjemlandet omkring noget militær tjeneste skubbet ham af holdet. Zidan har da gennem årene samlet masser af rutine, så på det punkt, er det da kun en forbedret Zidan, vi kunne se i FCM. Personligt ser jeg mange gode angribere være lidt specielle og lidt anderledes, end de resterende spillere på banen. De skal have lidt stjerne nykker. De skal have en enorm tro på sig selv og egne evner. Så ud over alle de "måske" og gætterier vi er ude i her, var Zidan, set i sammenligning med spillere i den danske liga, en klassespiller, med en teknik sjældent set i den danske liga.

Det store spørgsmål omkring Zidan er hans mentalitet.... Han er dog blevet mere rutineret, han er blevet ældre og man må formode at han, som de fleste andre mennesker er modnet lidt med alderen og har han som minimum, stadigt samme styrker offensivt og teknisk, som tidligere, kan jeg kun se det som fint med Zidan tilbage i trøjen. Han ville kunne give os det manglende fight, kynisme, skarphed og "tyngde" i front, så vi samtidigt kan fortsætte med at spille med alle vores unge talenter.

Men økonomien er måske slet ikke til en spiller af Zidan´s kaliber, så måske er det bare et lille drømmescenarie, for dem af os, der godt kunne tænke os en klasseangriber i front for alle vores unge ulve.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Hvorfor er det, at folk snakker om Zidan?

Det er superurealistisk både økonomisk og sportsligt. Zidan vil have langt bedre tilbud end FCM, og vil kunne tjene 10 gange så meget andre steder. Zidan var her i 1½ år, og han er ikke ligefrem en, som jeg forbinder med et stort klubhjerter. Og det skal man sgu have, hvis man vil vælge at spille for FCM i stedet for at spille på et bedre hold i en større liga og få 10 gange så stor løn.

Så glem ham.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Der skal i hvert fald nok være en håndfuld klubber i Qatar, Emiraterne etc., der er villige til at forgylde ham.

Hvis han skal til FCM, skal det være fordi, han savner klubben og landet helt ekstremt meget. Har han ikke også stadig en dansk kæreste?

Men jeg er bange for, at den eneste danske klub, der realistisk set kan hente ham, er FCK.

Lad os finde nogle mere opnåelige fodboldspillere. :)

Brugeravatar
Saemala
Kontakt:

Indlæg af Saemala »

Grunden til at Zidan ikke har spillet i denne sæson har jo været pga. den korsbåndsskade han har været ude med indtil engang her i starten af 2011.
Desuden så spiller han altså for et hold der har tromlet alt modstand over i bundesligaen, og det er alt andet end lige en del sværere at kæmpe sig tilbage på et hold med kæmpe succés.

Ja, det er urealistisk at Zidan kommer tilbage lige nu, men kunne da godt forestille mig ham tilbage om 2-3 år, og han har jo også selv udtalt at han gerne vil slutte af med et par sæsoner i Danmark.
Zidan til tipsbladet skrev:Jeg regner med, at jeg kommer hjem til Danmark sammen med min danske kæreste Stina, når karrieren er slut, og vi skal have nogle børn. Måske vil jeg endda spille en sæson eller to i en dansk klub og helst i FC Midtjylland. Jeg skylder Danmark alt, for det var her, jeg slog igennem som fodboldspiller
Høvdingen af Herning

Brugeravatar
AlwaysFCM

Indlæg af AlwaysFCM »

Kent skrev:Hvorfor er det, at folk snakker om Zidan?

Det er superurealistisk både økonomisk og sportsligt. Zidan vil have langt bedre tilbud end FCM, og vil kunne tjene 10 gange så meget andre steder. Zidan var her i 1½ år, og han er ikke ligefrem en, som jeg forbinder med et stort klubhjerter. Og det skal man sgu have, hvis man vil vælge at spille for FCM i stedet for at spille på et bedre hold i en større liga og få 10 gange så stor løn.

Så glem ham.
Zidan udtaler sine holdninger til DK til tipspladet i denne artikel:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga ... -i-danmark

Og det er derfor Kent, at man kan diskutere det, grundet han selv udtaler FCM som en mulig klub i DK (den han helst vil til). Ikke fordi jeg selv tror det, men jeg synes det kunne være enormt fedt. Det er heller ikke det, jeg vil ind på med dette indlæg - jeg vil bare fortælle dig hvorfor folk diskuterer det herinde.
FC Midtjylland

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

AlwaysFCM skrev: Zidan udtaler sine holdninger til DK til tipspladet i denne artikel:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/sas-liga ... -i-danmark

Og det er derfor Kent, at man kan diskutere det, grundet han selv udtaler FCM som en mulig klub i DK (den han helst vil til). Ikke fordi jeg selv tror det, men jeg synes det kunne være enormt fedt. Det er heller ikke det, jeg vil ind på med dette indlæg - jeg vil bare fortælle dig hvorfor folk diskuterer det herinde.
Det er fint nok, men det gør ham jo ikke realistisk lige nu. Det interview du linker til, er jo et år gammelt. Hvorfor så diskutere ham nu? Han snakker om, når han skal slutte sin karriere, og det er måske stadig 4-5 år fremme i tiden.

Hvis Zidan var 33 år gammel og ude i kulden i sin klub, så kunne jeg forstå snakken. Men ikke når han er 29. Der er det som sagt både sportsligt og økonomisk urealistisk.

Her er en nyere artikel hvor han nævner, at det ikke lige behøves være FCM, når vi taler DK: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/bundesli ... a-comeback

martin21

Søren Larsen!!!

Indlæg af martin21 »

Jeg har fra en fælles ven med søren larsen hørt at han overvejer at vende hjem til Danmark efter en hård periode i Frankrig. Her nævnte hanb et tilbud fra FCM, de skulle angiveligt have budt 7,5 mio på ham, og man skulle snart påbegynde kontraktforhandlinger. Det lyder meget spændende IMO. Jeg vil personligt glæde mig til at se ham i aktion for ulvene, jeg mener lige det er sådan en som ham vi mangler :D :D :D

Låst