Fyr træneren
Fyr træneren
Jaja
Jeg ved godt det er lidt overkill!
Men hvordan lader man Jonas Borring være på banen uden der er noget galt????
Ud over at han skaber mål nr. 1. så er den jo helt galt!
Man fornemmer den allerede da han laver episoden mod fansene inden kampen. han vil intet.
Sølle..bl.a
Hvem ellers???
Man fornemmer den allerede da han laver episoden mod fansene inden kampen. han vil intet.
Sølle..bl.a
Hvem ellers???
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Re: Fyr træneren
Hekler skrev:Jaja
Sølle..bl.a
Hvem ellers???
hold op man skal høre dig og Kent negative i dag
For mig er det en stor dag for FCM, også den dag der ikke er flere østeuropærer i truppen.
Glen har ikke klassen, håber for FCM, at FCM ansætter en klassetræner, der tør at sætte krav.
Hi HI, så så rolig drenge.
Man kan få slettet sine indlæg herinde for at være lidt vittig og personlig i dette forum.
Nu har vi jo efterhånden en trænerhistorie, som de snakker om ud over landets grænser.
Så hvad med at fyre holdet i stedet. Vi vil kun beholde Julle. (Forårets mest stabilt præsterende spiller)
Man kan få slettet sine indlæg herinde for at være lidt vittig og personlig i dette forum.
Nu har vi jo efterhånden en trænerhistorie, som de snakker om ud over landets grænser.
Så hvad med at fyre holdet i stedet. Vi vil kun beholde Julle. (Forårets mest stabilt præsterende spiller)
Ro på Hekler. Mon ikke i får en yderst kompetent og dygtig træner efter sommerpausen? Jeg kunne forestille mig, at Tryllerik kunne blive ny træner.
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Jeg tror ikke Erik kommer tilbageAtbhfcm skrev:Ro på Hekler. Mon ikke i får en yderst kompetent og dygtig træner efter sommerpausen? Jeg kunne forestille mig, at Tryllerik kunne blive ny træner.
!
Ja det er meget skidt!
Vi skal også have en ny venstre back - den opdækning Julle ikke laver gør at de let kommer forbi Ipsa, og kort efter scorer
Det mål kostede os desværre Europa i år, da vi desværre også går helt ned mentalt nu og i de næste kampe
Steinlein lød desuden ALT for optimistisk i pausen - det viste sig at det ikke var nok, så jeg vil derfor stille spørgsmålstegn ved om han er god nok til Akademiet
En af bolddrengene var på et tidspunkt meget hurtig til at smide en bold ind til Lössl . jeg betvivler at de får den rette vejledning ifm kampafviklingerne, så jeg tænker at der må stå nogen med lidt røde ører
Vi skal også have en ny venstre back - den opdækning Julle ikke laver gør at de let kommer forbi Ipsa, og kort efter scorer
Det mål kostede os desværre Europa i år, da vi desværre også går helt ned mentalt nu og i de næste kampe
Steinlein lød desuden ALT for optimistisk i pausen - det viste sig at det ikke var nok, så jeg vil derfor stille spørgsmålstegn ved om han er god nok til Akademiet
En af bolddrengene var på et tidspunkt meget hurtig til at smide en bold ind til Lössl . jeg betvivler at de får den rette vejledning ifm kampafviklingerne, så jeg tænker at der må stå nogen med lidt røde ører
- Administrator
Nej, det kan man ikke på den baggrund.ArneR skrev:Hi HI, så så rolig drenge.![]()
![]()
![]()
Jo, når man går efter manden og ikke bolden, kan man risikere slettede indlæg.ArneR skrev:Hi HI, så så rolig drenge.![]()
![]()
![]()
Ja netop, er det ikke at gå efter personen, når adskillige trænerskift har vist at det er holdet det er galt med?Administrator skrev:Nej, det kan man ikke på den baggrund.ArneR skrev:Hi HI, så så rolig drenge.![]()
![]()
![]()
Jo, når man går efter manden og ikke bolden, kan man risikere slettede indlæg.ArneR skrev:Hi HI, så så rolig drenge.![]()
![]()
![]()
Jeg savner lidt at læserne i dette forum tager deres humoristiske briller på når de læser. Mange gange bliver f.eks. Hekler anklaget for at være rabiat, og at have alle mulige mærkelige holdninger.
Jeg syntes jo lige netop hans indlæg viser at han som i denne tråd har humor, samt er en smule morbid. Hviket gør at han nogen gange må stå for skud i indlæg, som er velment, men bliver misforstået af andre læsere.
EN kompetent og dygtig træner er da vidst ikke Erik. Selv om jeg er vild med ham, så var der vel ikke meget mere end man-management og en uhørt evne til at sætte spillere op i ham.pedersen7500 skrev:Jeg tror ikke Erik kommer tilbageAtbhfcm skrev:Ro på Hekler. Mon ikke i får en yderst kompetent og dygtig træner efter sommerpausen? Jeg kunne forestille mig, at Tryllerik kunne blive ny træner.
Det kom da godt til udtryk da han skulle arbejde med det taktiske geni Tøffe i ÅGF, selvom de vidst glemte at sætte spillerne op.
Jeg ved ikke, synes han er et overstået kapitel i FCM. Han skabte succes, og det var en kanon tid, og ville være fedt hvis han var her og kunne skabe samme dygtighed på holdet.pedersen7500 skrev: Jeg tror ikke Erik kommer tilbage
Tror det bare ikke. Men en ting bringer mig i tvivl, hvilket er at han skal udtale sig om, hvad han synes om Kuhn, og hans afgang fra klubben - og hurtigt til Randers. Erik har da ikke sådan ellers udtalt sig om klubben efterfølgende hans fyring? ikke engang om det nye system, så hvorfor skal han lige udtale sig om trænersituationen?
FC Midtjylland
Skulle han en dag vende tilbage, så ville Erik nok ikke være helt dum at få som angrebstræner - men det vil han nok ikke være tilfreds med at skulle nøjes med. Han er nok også for dyr, men angrebsfodbold og teknik er vel af hans kendeste forcer. Han var i al fald god da han spillede i Bif for nogle sæsoner (eller 50) sidenpedersen7500 skrev: Jeg tror ikke Erik kommer tilbage
Du sejler Hekler, det er helt hen i vejret og ja det er overoverkill!