Champions League

Forum for fodbold der vedrører alle andre klubber
Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Champions League

Indlæg af AlwaysFCM »

Hvem tror i vinder Champions i år?

Man. Utd. vandt lige 2-0 over schalke 04 i tyskerland, og det bliver svært for Schalke på Old Trafford. Så Utd. er med garanti i finalen - efter min mening :D men hvem kommer de til at møde, real eller barca? Jeg synes sgu den er svær, er lidt tilhænger af real, og barca står uden Iniesta, så muligheden er der, selvom barca nu har rigeligt med erstatning på den plads. :)
FC Midtjylland

Brugeravatar
pr0j3ct

Re: Champions League

Indlæg af pr0j3ct »

AlwaysFCM skrev:Hvem tror i vinder Champions i år?

Man. Utd. vandt lige 2-0 over schalke 04 i tyskerland, og det bliver svært for Schalke på Old Trafford. Så Utd. er med garanti i finalen - efter min mening :D men hvem kommer de til at møde, real eller barca? Jeg synes sgu den er svær, er lidt tilhænger af real, og barca står uden Iniesta, så muligheden er der, selvom barca nu har rigeligt med erstatning på den plads. :)
Ja den er svær. Man Utd. ligner et hold der kan gå hele vejen. Men de 2 spanske mandskaber er et alvorligt bump på vejen, uanset hvem af dem det bliver, så jeg tror at det bliver tæt og spændene til det sidste. Af Real og Barca, ved jeg ikke rigtigt, tror egentligt godt Real kan gå hen at overraske. Syntes de har fundet en måde at spille Barca på som virker, pokalkampen i tankerne lidt defensivt og kedeligt, men effektivt og i den kamp fandt Barca ikke rigtigt ud af at spille sig ud af det.

Så spørgsmålet bliver vel om Guardiola og Barca kan finde en løsning på det og ikke mindst hvad Mourinho og Madrid har i ærmet. Men spændene bliver det da, så absolut.

Et frækt bud kunne være Madrid og Man UTD. i finalen og Madrid med sejr i straffespark ;) kunne i hvert fald skabe nogle gevaldige overskrifter :D

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

Selvom Man utd spillede godt igår og går samlet videre, så tror jeg at Barca vinder hele skidtet!
Hvis Barca rammer dagen ( som da de spillede hjemme imod Arsenal), så er der ingen som kan slå dem! Men ja Real Madrid slå dem jo for en uge siden så hvem ved?

Barca vinder CL iår
Det tror og håber jeg på.... (når nu Arsenal ikke gjorde det) :roll:
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

bobthebuilder_dk skrev:Selvom Man utd spillede godt igår og går samlet videre, så tror jeg at Barca vinder hele skidtet!
Hvis Barca rammer dagen ( som da de spillede hjemme imod Arsenal), så er der ingen som kan slå dem! Men ja Real Madrid slå dem jo for en uge siden så hvem ved?

Barca vinder CL iår
Det tror og håber jeg på.... (når nu Arsenal ikke gjorde det) :roll:
Jeg håbede sådan Inter ville vinde skidtet. Og at deres lidt italienske arrogance der til tider opstår, så medfører de ikke kan vinde over Schalke ægrer mig stadig! Men man er ikke værdig til at vinde CL, hvis ikke man kan sætte sig op til at vinde over Schalke, mht. deres situation i bundesligaen også, hvor de lægger på 10. pladsen eller deromkring :) øv øv øv inter, kom igen næste år.
Medmindre FCM når så langt ;) ;) ;) ;)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Barcelona vinder, de er simpelthen verdens bedste fodboldhold. De har lidt problemer i forsvaret, fordi Puyol er skadet, det er deres eneste større svaghed.

Er godt nok skuffet over Schalke i går, de blev da spillet sønder og sammen af United..

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Ja Barcelona vandt over en overdrevet defensivt Real Madrid hold. Utroligt at et så godt hold stiller så defensivt op, i stedet for at tage kampen op.

Men kampen i går, overbeviste så også mig om at det vidst er den sidste El Clasico, jeg får set. Hovedrystende at så mange gode spillere, på 2 så gode hold kan ødelægge fodbolden så meget. :shock:

Uden at være fan af nogle af de tilbageværende hold, håber jeg efter at have set 2 El Clasico kampe, på få dage, At Man U. sejrer til slut og fodbolden derved sejrer over den desværre spanske måde, at "spille"/ødelægge fodbold på..

Utroligt at dommerne ikke tør give kort på alt det evindelige brokkeri og dårligt skuespil.

Besvar