Allan Kuhn stopper!
Re: Allan Kuhn stopper!
Hvis du syntes at det er et raseriudfald, så må du misforstå mit indlæg,( Læs og forstå hele indlægget) lige så meget som de folk der tror at Kuhn som ny assistenttræner i Randers kan stå og sige at de taber pokalen til os, og rykker ned. Den tvistede djævel er netop symbolikken i at det man siger er det man skal sige officielt, men det man måske føler, og tænker forholder sig anderledes, og det er sådan jeg ser Kuhn udtalelser til jurnalisterne, i forhold til de udfald der er i mod ham her. Skal han virkelig stå og sige de håber at komme i finalen mod os, og tabe?
Det er min teori. Hvorfor skulle man ellers smide tøjlerne, når man kunne skimte enden på sæsonen?Ravnen skrev:Det er altså noget vrøvl. Det har Kuhn aldrig på noget tidspunkt udtalt sig om, det er kun spekulationer. Ligeledes med Erik, som jo gik pga. presset efter guld, efter to gange sølv.ArneR skrev:Jeg har stadig fuld sympati for Kuhn, ligesom jeg har for Farlige.
Kuhn stoppede i frustration over ikke selv at kunne bestemme hvilke spillere der skulle starte inde i start 11. Ligeså gjorde Erik Rasmussen.
Nej, han skal bare sige, at han håber på at vinde pokalen. FCM bør slet ikke være blandet ind i det udsagn.ArneR skrev:Skal han virkelig stå og sige de håber at komme i finalen mod os, og tabe?
Acebone, stor respekt. Men hvis han ikke havde sagt sådan, så havde journalisten spurgt om: over hvem. Nu får Kuhn sagt at han tror på art det er FCM der står der, og at han håber at RFC kommer i finalen.(´´ Forhåbentlig`` for at citere ham ordret)Acebone skrev:Nej, han skal bare sige, at han håber på at vinde pokalen. FCM bør slet ikke være blandet ind i det udsagn.ArneR skrev:Skal han virkelig stå og sige de håber at komme i finalen mod os, og tabe?
Det har du ret i at journalisten, meget sandsynligt havde spurgt om og så kunne Kuhn have svaret, at han tror det bliver FCM. Han kunne også have svaret den lidt nemme, at det må kampene mellem Esbjerg og FCM jo vise, eller bare generelt have talt udenom osv. Acebone har ret, han skulle ikke selv have nævnt FCM, så direkte som han gjorde, der syntes jeg han træder lidt ved siden af,ved at melde så direkte ud og så om FCM, som han forlod, for ikke engang 14 dage siden. Selvfølgeligt skal han nu håbe på Randers, hele vejen, andet vil da være forkert.ArneR skrev:Acebone, stor respekt. Men hvis han ikke havde sagt sådan, så havde journalisten spurgt om: over hvem. Nu får Kuhn sagt at han tror på art det er FCM der står der, og at han håber at RFC kommer i finalen.(´´ Forhåbentlig`` for at citere ham ordret)Acebone skrev:Nej, han skal bare sige, at han håber på at vinde pokalen. FCM bør slet ikke være blandet ind i det udsagn.ArneR skrev:Skal han virkelig stå og sige de håber at komme i finalen mod os, og tabe?
Derud over, så håber jeg da bare at Kuhn finder sig til rette et sted og kan fortsætte trænerkarrieren, vel og mærke, efter at vi forhåbentligt har vundet pokalen.
-
Jesper BW1100
Kuhn har nu haft frit valg på alle hylder til at vælge spillerne. Det er systemet der er bestemt. Der er næppe nogen på direktionsgangen der siger at Christian Sivebæk skal spille højreback hvis træneren synes der er bedre alternativer (bare et eksempel)ArneR skrev: Kuhn stoppede i frustration over ikke selv at kunne bestemme hvilke spillere der skulle starte inde i start 11. Ligeså gjorde Erik Rasmussen.
Erik Rasmussen nævnte i debatprogrammet på 9´eren den anden dag, at Ørgaard godt kunne finde på at blande sig lidt for meget i hvem der spillede - Ove P samstemmede!Jesper BW1100 skrev:Kuhn har nu haft frit valg på alle hylder til at vælge spillerne. Det er systemet der er bestemt. Der er næppe nogen på direktionsgangen der siger at Christian Sivebæk skal spille højreback hvis træneren synes der er bedre alternativer (bare et eksempel)ArneR skrev: Kuhn stoppede i frustration over ikke selv at kunne bestemme hvilke spillere der skulle starte inde i start 11. Ligeså gjorde Erik Rasmussen.
MEN de sagde også at det var pga et rigtigt fodboldhjerte, og da de bare sagde fra, så var det heller ikke noget problem
ER mente at Kuhn måske ikke havde været god nok til dette..
Så jo, jeg tror faktisk pga de oplysninger, at direktionsgangen også har været med til at diktere lidt at Sivebæk skulle spille højreback
Det har man gjort ved ikke at hente nogen ny spiller ind, og sige at man nu ville prøve at omskole en af de ansatte til en anden rolle
Hvordan fanden tror folk at Bak endte som forsvarsspiller??974 skrev: Så jo, jeg tror faktisk pga de oplysninger, at direktionsgangen også har været med til at diktere lidt at Sivebæk skulle spille højreback
Det har man gjort ved ikke at hente nogen ny spiller ind, og sige at man nu ville prøve at omskole en af de ansatte til en anden rolle
Spillere bliver omskolet hele tiden, fordi man mangler en mand eller opdager at der er meget lange udsigter til spilletid på den valgte plads.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
/Hekler
Hmmmm... Ved nærmere eftertanke så er jeg altså ikke spor overrasket over situationen. Vi er vel alle enige om at hvis vi havde smidt ret mange flere points , så var kuhn utvivlsomt blevet fyret? Uheldigt for Kuhn men " that´s the name of the game ".. Det positive i det hele må være, at klubben skrider til handling og ikke "panikker".
Nu håber jeg virkelig at drengene fortsætter stimen, og med en stor-sejr over fiskerne i aften kan tanke selvtillid til en kanon-afslutning på sæsonen, så vi kan gå forbi Bif. Det ville være perfekt for mig at se Bif ende med 5. plads
Og skulle vi så oveni nakke OB er det jo bare fuldendt!!
FORZA FC !! FOR LIFE!!
Nu håber jeg virkelig at drengene fortsætter stimen, og med en stor-sejr over fiskerne i aften kan tanke selvtillid til en kanon-afslutning på sæsonen, så vi kan gå forbi Bif. Det ville være perfekt for mig at se Bif ende med 5. plads
FORZA FC !! FOR LIFE!!
Jeg var Kuhn fan, men efter det her skal han bare råbes af ved hver given mulighed!
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
/Hekler
/Hekler
Så er Kuhn tilbage ved Aab:
http://www.bold.dk/nyt/Allan-Kuhn-er-tilbage-i-AaB
- bobthebuilder_dk
Øv... sikke da en forræder
så hellere hos de små hypheste fra randers...
Jeg håber da godt nok ikke han kan være med til at hæve niveauet hos ÅB!
Sidst han var der var de både Danmarksmestre og CL deltagere på old trafford mm. ....
Nej så hellere at de ligger og roder rundt nede omkring nedrykningsstregen! Det er sgu lidt sjovere for os andre!
så hellere hos de små hypheste fra randers...
Jeg håber da godt nok ikke han kan være med til at hæve niveauet hos ÅB!
Sidst han var der var de både Danmarksmestre og CL deltagere på old trafford mm. ....
Nej så hellere at de ligger og roder rundt nede omkring nedrykningsstregen! Det er sgu lidt sjovere for os andre!
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱
Vel ikke verdens mest overraskende nyhed.WBW skrev:Så er Kuhn tilbage ved Aab:
Jeg synes stadig hans opførsel ift FCM var ringe, hvor han enten kunne være smuttet i vinterpausen eller ventet 1½ mdr til sæsonen var ovre, men fint for ham, at han er tilbage hvor han føler sig hjemme.
Bestemt ikke overraskende nej. Har nok været planen siden hans farvel til FCM, som jeg er helt enig i var for ringe.Kent skrev:Vel ikke verdens mest overraskende nyhed.WBW skrev:Så er Kuhn tilbage ved Aab:
Jeg synes stadig hans opførsel ift FCM var ringe, hvor han enten kunne være smuttet i vinterpausen eller ventet 1½ mdr til sæsonen var ovre, men fint for ham, at han er tilbage hvor han føler sig hjemme.