Allan Kuhn stopper!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Brugeravatar
Ravnen

Re: Allan Kuhn stopper!

Indlæg af Ravnen »

Erik har fat i noget. Jeg synes også Kuhns forklaring er lidt sær.

Seneste: http://www.sporten.dk/superligaen/kuhn- ... r-jeg-igen
og i forhold til beliggenheden passer Randers jo også langt bedre end FC Midtjylland. Jeg har 40 minutter hjem ad motorvejen, så der er jo ikke noget med at familien lider afsavn, siger Allan Kuhn til sporten.dk.
Har det virkelig den store betydning? Det lyder da utroligt.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Det bliver bedre endnu...
- Om 33 dage har vi sikret os overlevelse i Superligaen, og så håber jeg også, at vi har spillet en pokalfinale mod FC Midtjylland ... og vundet, siger Allan Kuhn til DR-Sportens hjemmeside.
Ja det står sandelig her: http://www.sporten.dk/fodbold/kuhn-haab ... le-mod-fcm

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Man kan sige hvad man vil, men det er sgu en lidt pudsig manøvre Kuhn har gang i. Det er altså kun 11 dage siden, at han smed håndklædet i ringen i FCM, og nu er han så i fuld gang i en anden konkurrerende klub, som vi potentielt har 2 afgørende kampe mod indenfor den næste måned.

Det synes jeg ikke han viser ordentlig takt og tone. For een ting er, at han smed håndklædet i ringen her, men det betyder jo også at FCM har givet ham lov til det. Det tvivler jeg på vi havde gjort, hvis vi havde vidst at vi om 4 uger risikerer at have ham stående som modstander i en pokalfinale, hvor han kender alle vores dødbolde, opspilsmønstre, svagheder mv.

Det synes jeg altså er lidt en svinestreg, og det burde Kuhn have holdt sig for god til. Så jeg synes Erik Rasmussens og Ridderholms forundring er berettiget.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Det er selvfølgelig fair nok, at Kuhn håber, Randers vinder pokalen. Alt andet ville være mærkeligt. Jeg undrer mig bare over, hvorfor han overhovedet har brug for at sige, at det er FCM, han vil slå i finalen. Det scenarie burde han slet ikke kommentere.

Kuhn får et minus i min bog, og Erik Rasmussen får til gengæld et plus.

Jeg har snart et ret ambivalent forhold til den pokal. Jeg gider simpelthen ikke tabe til Randers eller FCN i finalen. Et nederlag i semien er mindre smertefuldt, men det er så til Esbjerg, og fandeme om jeg gider at se Gaardsøe som pokalfighter.

Der er kun én vej: Vi ta'r pokalen, alléz!

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Fuld ud enig. Kuhn mister også noget i min bog, så at sige. jeg syntes det er direkte underligt, hele det her omkring Kuhn. Og jeg kan ikke lade være med at stille mig det spørgsmål. Hvornår er Kuhn blevet kontaktet af Randers. For godt nok er Ove lige blevet fyret, men Elstrup og Kuhn stod jo klar, sekundet efter. ikke noget med en dag eller 2 til at melde det nye trænerteam ud, eller betænkningstid til de nye trænere. Det er trods alt kun 11 dage siden han stoppede her og Ove har været under lup længere og blevet vendt og drejet i Randers en tid.

Så kommer hans udmelding om at han vil slå FCM i pokalen. Hvorfor ikke bare sige han gerne vil vinde pokalen, hvorfor melde ud at han lige netop vil slå FCM.

Jeg kunne ellers godt lide Kuhn og havde sympati og respekt for ham at han smed håndklædet i ringen, på grund af bla. familiære ting, samt at han mente han ikke var superligatræner materiale og så sig selv mere som assistent.. Fair nok og flot at indrømme det hvis det virkeligt er det.

Men alt det her bagefter, Randers så hurtigt efter, hvor han dog ikke har titel som cheftræner, men man må forvente at han er den med mest erfaring, samt at de 2 trænere deler titlerne. Så hans udmeldinger, der bla. bringer FCM ind i billedet, der syntes jeg det hele tager en knap så god drejning og jeg må indrømme der mister jeg en del for Kuhn.

Enig med andre her, Kuhn falder med et plask, hvor imod Riddersholm og ikke mindst Erik, får nogle gode plusser.

JensMikkelsen

Indlæg af JensMikkelsen »

Acebone skrev:Der er kun én vej: Vi ta'r pokalen, alléz!
Thats the spirit :-)

Kuhn er en forræder i mine øjne og jeg håber vi gennembanker Randers alle de gange vi møder dem, med Kuhn som assistent.

Aab kunne jeg måske forstå, men ikke dette!

Cortez

Indlæg af Cortez »

Dér mistede jeg så lige alt for Kuhn.

Hvad i al verden bilder han sig ind? Et er at han smider håndklædet i ringen 1½ måned før sæsonafslutningen, noget ganske andet er at tage et nyt job hos en superligakonkurrent 11 dage! efter at have sagt op. OG sige at man gerne ser en pokalsejr over sin tidligere arbejdsgiver. Jeg har KUN hovedrysten til overs for det her. Føj for sa.....

Det er da muligt, at der er noget mht. snakken omkring spillestil og diktat fra ledelsen, der ikke harmonerer med Kuhns egen fodboldfilosofi. Men så vær sgu da mand nok til at melde det ud og sig fra på dét grundlag. Det her er sgu for tøset!

/Cortez

007
Geografisk sted: Aarhus

Indlæg af 007 »

Jeg har indtil jeg læste Kuhns indlæg om pokalfinale og ønsket om at slå os, syntes at Kuhn var en sympatisk mand. Jeg ærgrede mig også over at han stoppede selvom resultaterne udeblev!

Efter at have læst indlægget er den sympati helt og aldeles borte!

Jeg har tilmed aldrig brudt mig om Randers, og håbede de røg ud sidste sæson. Nu Håber jeg bare vi kan slå Kuhn og Frank i finalen.

Mit ønske om Randers nedrykning er bestemt ikke blevet mindre i løbet af dagen.

Må de begge få en hed dag i parken :) og på MCH et par dage efter så vidt jeg husker.

Nævnt tidligere i indlægget håber jeg ikke at det bliver kutyme at sende FCM folk til randers.

Et surt opstød herfra, men det skulle ud.

Føler mig dog tryk ved Riddersholm, hvilket er en trøst på sådan en dag.

Til sidst håber jeg på en god kamp i morgen, har desværre ikke mulighed for selv at dukke op.

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Kuhn skal selvfølgelig sige de gerne vil vinde finalen, og det er jo heller ikke underligt han bliver assistent så hurtigt efter fyringen af Ove, han har jo trods alt haft 11 dages arbejdsløshed. Han kommer til en konkurrent ja, det skide irriterende, men hvad skulle han næsten ellers? det er hurtigt efter ja, røv træls, men sådan er nutidens fodbold, medmindre man virkelig har klubånd, og det er de færreste efterhånden, fordi det er et job for dem.

Han har bare ingen grund til, at nævne den skal vindes over FCM? men hvis man læser det igen, kan det også være han siger det lidt som en konkurrenceagtig joke, det er jo såmænd noget vi læser, ikke et indslag i TV man ser, så det kan vi jo ikke spå om.

Men Kuhn er flygtet til en konkurrent, så for fanden ja, nu skal den finale bare vindes for faaaen, og gerne mod Randers, nu når kuhn måske har sat en konkurrence igang. Men det ville satme også være rart at give Nordsjælland tæsk efter sidste års finale! (jeg hader at nævne det, undskylder på forhånd).

En anden ting der undrer mig, er hvorfor Erik overhovedet skal udtale sig om det med Kuhns hurtige ansættelse i Randers? Han er ikke i arbejde, og er egentlig ikke i relation til FCM mere, udover han er en gammel succestræner. Men hvorfor skal han udtale sig? er det medierne der sætter det op, så han fremsættes som en typisk trænermulighed for FCM til sommer, hvis Riddersholm ikke viser succes i foråret (hvilket han forhåbentligt gør!!!)
FC Midtjylland

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

AlwaysFCM skrev:Han har bare ingen grund til, at nævne den skal vindes over FCM? men hvis man læser det igen, kan det også være han siger det lidt som en konkurrenceagtig joke, det er jo såmænd noget vi læser, ikke et indslag i TV man ser, så det kan vi jo ikke spå om.
Hvis du gerne vil spå, kan du se tv-indslaget i toppen her: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 140018.htm

Brugeravatar
AlwaysFCM
Geografisk sted: Herning

Indlæg af AlwaysFCM »

Kent skrev:Hvis du gerne vil spå, kan du se tv-indslaget i toppen her: http://www.dr.dk/Sporten/Fodbold/Superl ... 140018.htm
Kent, du har et svar på alting!!!! :D :D

Han siger det godt nok direkte, at det er en pokalfinale mod FCM. Tja, det træls han lige følte behov for at udtale dét.
FC Midtjylland

ArneR

Indlæg af ArneR »

Jeg har stadig fuld sympati for Kuhn, ligesom jeg har for Farlige.

Kuhn stoppede i frustration over ikke selv at kunne bestemme hvilke spillere der skulle starte inde i start 11. Ligeså gjorde Erik Rasmussen.

Farlige Frank Stoppede i FCM i frustration over ikke at kunne få den kontrakt han gerne ville have, og som Randers tilbød.

Uanset deres grunde til at stoppe, er der kun en vej for os, vind pokalen, gør hvad vi kan for at hjælpe Randers ned i 1. division.

Husk at Kuhn ved sin tiltrædelse udtalte at FCM var lidt en hade klub for ham, så hans forhold til klubben var meget ambivalent. Sådan noget gas som han siger om pokalen, det er da fordi han har titro til at FCM kan kæmpe sig frem til finalen, som den sikre deltager, og er et tegn på hans respekt for klubben. Når man tiltræder som træner i en ny klub, vil det da være fuldstændig tåbeligt ikke at have en ambition om at realisere de resultater der stadig er mulige. 1 at redde Randers fra nedrykning, 2 at vinde pokalen. Gid det må gå ad helvede til for dig Kuhn og Randers, men Respekt for ambitionen. :twisted:

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

Han har nu en personlighed som jeg godt kan lide. Men jo tilstå at det føles mærkeligt at det kun er knap 14 dage siden at han havde ansvaret i klubben.

Men ønsker uanset hvad folk siger og tænker , held og lykke videre til Kuhn og tak for alt du gav fcm.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
Gizmo aka Jeff
Geografisk sted: DK-7100 Vejle

Indlæg af Gizmo aka Jeff »

ArneR skrev:Jeg har stadig fuld sympati for Kuhn, ligesom jeg har for Farlige.

Kuhn stoppede i frustration over ikke selv at kunne bestemme hvilke spillere der skulle starte inde i start 11. Ligeså gjorde Erik Rasmussen.

Farlige Frank Stoppede i FCM i frustration over ikke at kunne få den kontrakt han gerne ville have, og som Randers tilbød.

Uanset deres grunde til at stoppe, er der kun en vej for os, vind pokalen, gør hvad vi kan for at hjælpe Randers ned i 1. division.

Husk at Kuhn ved sin tiltrædelse udtalte at FCM var lidt en hade klub for ham, så hans forhold til klubben var meget ambivalent. Sådan noget gas som han siger om pokalen, det er da fordi han har titro til at FCM kan kæmpe sig frem til finalen, som den sikre deltager, og er et tegn på hans respekt for klubben. Når man tiltræder som træner i en ny klub, vil det da være fuldstændig tåbeligt ikke at have en ambition om at realisere de resultater der stadig er mulige. 1 at redde Randers fra nedrykning, 2 at vinde pokalen. Gid det må gå ad helvede til for dig Kuhn og Randers, men Respekt for ambitionen. :twisted:

Du starter med at sige at du har fuld sympati for Kuhn og Farlige - men slutter med et raseri udfald. Hvordan hænger det sammen?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

ArneR skrev:Jeg har stadig fuld sympati for Kuhn, ligesom jeg har for Farlige.

Det er altså noget vrøvl. Det har Kuhn aldrig på noget tidspunkt udtalt sig om, det er kun spekulationer. Ligeledes med Erik, som jo gik pga. presset efter guld, efter to gange sølv.

Besvar