Hejsa,
Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg kommer med tog fra Århus på søndag til mit første besøg på SAS Arena.
Hvordan kommer jeg fra stationen og til stadion?
Kan det passe at der kun går den ordinære bybus kl. 14.00 og 15.00? Eller er der sat ekstrabusser ind? Kan man skaffe sig en taxa? Kan man gå derud? Sagen er den, at toget først er i Herning kl. 14.15...
Kort sagt: Hjælp:-)!
Hvordan kommer man til SAS Arena?
-
YahooSeeker [Bot]
Hvordan kommer man til SAS Arena?
Senest rettet af YahooSeeker [Bot] 18. jun 2005, 21:29, rettet i alt 1 gang.
-
Peter Ross
Re: Hvordan kommer man til SAS Arena?
Bybus-tiderne kan du tjekke på www.herning.dk
Ellers går der en speciel bus fra "stenen" på stationen. Den er lige til at få øje på, ellers kan en taxa erhverves for omkring 50 kr. ud til stadion. Du kan også gå, det tager ca. 25 min. i rask trav (12 min. hvis man hedder Jon Damsgaard, og ligner Wilson Kipketer til en forveksling)
Peter Ross
Ellers går der en speciel bus fra "stenen" på stationen. Den er lige til at få øje på, ellers kan en taxa erhverves for omkring 50 kr. ud til stadion. Du kan også gå, det tager ca. 25 min. i rask trav (12 min. hvis man hedder Jon Damsgaard, og ligner Wilson Kipketer til en forveksling)
Peter Ross
-
YahooSeeker [Bot]
Tak for det! Hvornår går bussen fra stenen?
-
Søren
Hvis den kører med de samme tider, som den plejer, kører den 14.20 fra Stenen...
/Søren
/Søren
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Hvordan kommer man til SAS Arena? OT.
>>(12 min. hvis man hedder Jon Damsgaard, og ligner Wilson Kipketer til en forveksling)<<
Måske folk vil hører den historie.
Det var efter AGF kampen, jeg skulle med toget hjem til Stilling. Mig - Mini - Ross og Kasper Madsen sad ude foran stadion da Ross sagde at kl. var 15. min i afgang. De blev alle enige om at jeg slet ikke kunne nå toget, men hvem var det lige som nåede toget? - Jon Damsgaard.
/Damsgaard - Det kan anbefales at komme i sidste sekund, jeg fik nemlig ikke klippet mit klippekort så det er noget at spare
Måske folk vil hører den historie.
Det var efter AGF kampen, jeg skulle med toget hjem til Stilling. Mig - Mini - Ross og Kasper Madsen sad ude foran stadion da Ross sagde at kl. var 15. min i afgang. De blev alle enige om at jeg slet ikke kunne nå toget, men hvem var det lige som nåede toget? - Jon Damsgaard.
/Damsgaard - Det kan anbefales at komme i sidste sekund, jeg fik nemlig ikke klippet mit klippekort så det er noget at spare
-
YahooSeeker [Bot]
Uanset hvordan du skal ud til stadion fra stationen, så følg skiltene mod Messecenter Herning - så kommer du lige derud til.....
/Ralle - BW#2264
/Ralle - BW#2264
-
YahooSeeker [Bot]
Re: Hvordan kommer man til SAS Arena?(ot)
BW2264 skrev:
-------------------------------------------------------
> Uanset hvordan du skal ud til stadion fra
> stationen, så følg skiltene mod Messecenter
> Herning - så kommer du lige derud til.....
>
> /Ralle - BW#2264
>
>
Ellers gå efter røgen. Efter sigende ryger de helt vildt derude..
)
-------------------------------------------------------
> Uanset hvordan du skal ud til stadion fra
> stationen, så følg skiltene mod Messecenter
> Herning - så kommer du lige derud til.....
>
> /Ralle - BW#2264
>
>
Ellers gå efter røgen. Efter sigende ryger de helt vildt derude..
-
YahooSeeker [Bot]
Ok, tak allesammen.
Har lige set at toget efter Herning station kører til Herning Messecenter station. Er det smart at stå af der? Så kan man vel gå til SASArena derfra?
Har lige set at toget efter Herning station kører til Herning Messecenter station. Er det smart at stå af der? Så kan man vel gå til SASArena derfra?
-
Lind
Jo, fra Herning Messecenter er der højest et par minuters gang til SAS Arena.
Lind
Lind