ulykke på Esbjerg Stadion
ulykke på Esbjerg Stadion
nu er "de rigtige" fans, der var på stadion, nok ikke helt kommer hjem endnu, og det er vel de eneste der ved hva der skete.
Faldt der en person ned fra øvre og ned på nedre afsnit til slut i kampen og ved nogen evt. hva der skete med ham ?? Kunne se der stormede mange førstehjælpere med deres båre og kontrollører afsted.
Jensen
Faldt der en person ned fra øvre og ned på nedre afsnit til slut i kampen og ved nogen evt. hva der skete med ham ?? Kunne se der stormede mange førstehjælpere med deres båre og kontrollører afsted.
Jensen
Re: ulykke på Esbjerg Stadion
Den forulykkede var med hjem, men ham der røg med i styrtet kom på hospitalet.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Umiddelbart, INTET bekræftet, så er der heldigvis ikke sket noget alvorligt.
Det som jeg har hørt er at der måske er noget fald på trappen.
Det som jeg har hørt er at der måske er noget fald på trappen.
!
frederik er oki jeg var med ham på sygehuse.
hans ryg er blev scande og der er ikke nå af se.
et par trykke riben er det blev til
hans ryg er blev scande og der er ikke nå af se.
et par trykke riben er det blev til
-
frederik174
jeg vil grene tilføje at jeg er kommet hjem igen er lidt på benene igen jeg er lidt ked af jeg ikke vær med i bussen på vej hjem og fejret den sejr vi fik i dag... Da jeg nu lå på sygehuset i Esbjerg har det fint igen er klar til den kommene udebane og hjemmebane
Godt det ikke gik værre, men hvordan i alverden kunne det ske?
-
frederik174
ved jeg ikke men det endte hvert ti fald med mig på sygehus såé hvordan det gik til ved jeg bestemt ikke
Det er også de satans esbjergensere, der skal bygge stadion i to etager!
Seriously though: Godt at høre, det ikke gik værre end som så. Det var ikke en rar overskrift.
Seriously though: Godt at høre, det ikke gik værre end som så. Det var ikke en rar overskrift.
-
frederik174
nej men jeg så ikke hvordan han faldt imod på jeg ramt og fik mange smarter i ryggen på mig, så kom jeg så på sygehus og bliv tjækket om jeg havde brækket noget....?
Jeg var desværre forhindret i at være med på away denne gang. Men jeg var dernede i efteråret, og så vidt jeg husker, er der metalbarrierer a la dem på Nordea. Røg du/I under dem?
Anyway, jeg joker også kun med det, fordi der ikke skete noget alvorligt. Da jeg så trådens navn fik jeg sgu bange anelser om en ny FCK-VFF eller Fredericia-OB.
Har selv trykket et par ribben for år tilbage. Det gør naller.
Anyway, jeg joker også kun med det, fordi der ikke skete noget alvorligt. Da jeg så trådens navn fik jeg sgu bange anelser om en ny FCK-VFF eller Fredericia-OB.
Har selv trykket et par ribben for år tilbage. Det gør naller.
-
Thomas Lund
Frederik faldt naturligvis ikke fra øvre til nedre. Så ville han have pådraget sig adskillige kvæstelser og være heldig med at slippe med livet i behold.
Frederik fik en meget fuld og ret stor og kraftig mand ned over sig, som stod længere oppe end han gjorde.
Jeg så det ikke, men det var hvad jeg blev fortalt i bussen hjem og manden der landede på Frederik slap tilsyneladende uden skader. (Han var med bussen)
Lund
Frederik fik en meget fuld og ret stor og kraftig mand ned over sig, som stod længere oppe end han gjorde.
Jeg så det ikke, men det var hvad jeg blev fortalt i bussen hjem og manden der landede på Frederik slap tilsyneladende uden skader. (Han var med bussen)
Lund
Det var dét scenarie, der var stillet op i tråden. At det ikke var det, der skete, kan jo være svært at vide for folk, der ikke var der - især når det ikke blev afkræftet. Det blev det så nu. Fint nok.Thomas Lund skrev:Frederik faldt naturligvis ikke fra øvre til nedre. Så ville han have pådraget sig adskillige kvæstelser og være heldig med at slippe med livet i behold.
Så en slags omvendt fede-Dorit fra Terkel i knibe?Thomas Lund skrev:Frederik faldt naturligvis ikke fra øvre til nedre. Så ville han have pådraget sig adskillige kvæstelser og være heldig med at slippe med livet i behold.
Lund