Tidligere FCM'ere i andre klubber 2010-11
Re: Tidligere FCM'ere i andre klubber 2010-11
Der er mange succeshistorier for de tidligere FCM'ere, men for Simon Kjær og Wolfsburg går det da helt ad helvede til:
http://www.bold.dk/fodbold/Tyskland/Bundesliga
2-2 mod St. Pauli i dag. Den skulle de simpelthen have vundet.
For FCM kan det dog vise sig at være belejligt. Der er rygter om, at Roma er ude efter Kjær, og endnu en stor transfer kan give os flere udviklingspenge.
http://www.bold.dk/fodbold/Tyskland/Bundesliga
2-2 mod St. Pauli i dag. Den skulle de simpelthen have vundet.
For FCM kan det dog vise sig at være belejligt. Der er rygter om, at Roma er ude efter Kjær, og endnu en stor transfer kan give os flere udviklingspenge.
- Mini Bager
Nu er det efterhånden længe siden vi har hørt om ham (efter et langt skadesforløb), men Dennis Sørensen scorede til 2-0 igår, i Energie Cottbus 3-1 sejr over Duisburg. Dennis startede inde og fik 67 min.
Dejligt at se lidt til ham igen
Dejligt at se lidt til ham igen
-
Young Wolf
Oliseh, som idag er i CSKA Moskva, har pt spillet 90 min af dagens kamp, mod Rubin Kazan. Han har ifølge resultat.dk lagt op til et mål, og spiller i deres opstilling på højrekanten. Rart at se spillere, som måske ikke kunne bruges hos os ikke, idag har fået en god fodbold tilværelse, og så endda i en så stor klub.
Ps. som skrevet i indlægget over mig er det fantastisk at D. Sørensen måske (7-9-13), er kommet ud af sit skadeshelvede. Han er måske en mand der kunne hentes tilbage? Selvom han jo spillede kant/offensiv midtbane sidst, har han vidst spillet angriber dernede, med mål i støvlerne.
Ps. som skrevet i indlægget over mig er det fantastisk at D. Sørensen måske (7-9-13), er kommet ud af sit skadeshelvede. Han er måske en mand der kunne hentes tilbage? Selvom han jo spillede kant/offensiv midtbane sidst, har han vidst spillet angriber dernede, med mål i støvlerne.
Ja forhåbentlig har klubben fået en god videresalgs-klausul på Oliseh, for han har leveret en række rigtig gode præstationer for CSKA på det seneste og det går med garanti ikke ubemærket hen
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Skadet igen igen..
Hvor det fryder mig at frank k igen er skadet i randers .. Ikk meget valuta de får fra ham .. he he
Hvor det fryder mig at frank k igen er skadet i randers .. Ikk meget valuta de får fra ham .. he he
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797
Kan personligt ikke rigtigt fryde mig over at Frank er skadet. jeg kan godt lide Frank og syntes han er en behagelig og flink person helt nede på jorden og jeg har stor respekt for ham og tak for alt han har gjort for FCM og alt Frank gerne vil er at spille fodbold, så det kan jeg sagtens unde ham.
Så på Franks vegne gør det mig ondt at han igen er skadet og ikke kan spille og jeg vil ønske for Frank at han kan spille så meget fodbold den sidste tid han har tilbage, uanset hvem han så spiller for.
Så på Franks vegne gør det mig ondt at han igen er skadet og ikke kan spille og jeg vil ønske for Frank at han kan spille så meget fodbold den sidste tid han har tilbage, uanset hvem han så spiller for.
Det er en svær balancegang. Jeg har det fint med, at Randers flopper på trods af deres shop amok-vindue. Men jeg har sgu ondt af, at Frank ryger med i det morads.
Randers er en konkurrent, så lang er den. Så fint hvis de brænder nallerne.
Syntes også det er fint hvis Randers brænder nallerne og ikke får det ud af deres spillere som de kunne, som et hvilken som helst andet superliga hold, ja de er konkurrenter.
Og med Franks mange skader, ser det da også mere og mere rigtigt ud at FCM ikke forlængede de 2 år med Frank, man kan i bagklogskabens lys sige at det er godt set.
Men ang. Frank personligt, så har jeg ondt af ham og kan godt unde ham noget mere fodbold, end de mange skader.
Og med Franks mange skader, ser det da også mere og mere rigtigt ud at FCM ikke forlængede de 2 år med Frank, man kan i bagklogskabens lys sige at det er godt set.
Men ang. Frank personligt, så har jeg ondt af ham og kan godt unde ham noget mere fodbold, end de mange skader.
-
Jesper BW1100
Kunne det ikke være både tragikomisk, surrealistisk og en smule skræmmende, hvis vi, af alle hold, i næstsidste spillerunde sender Randers FC og Frank Kristensen i 1. division på det stadion hvor Frank har fejret så mange fantastiske scoringer i tidens løb?
Jo lidt en speciel situation, men ikke destro mindre sådan som superligaen udfolder sig, kan det meget vel blive et muligt scenarie, når kampen fløjtes i gang.Jesper BW1100 skrev:Kunne det ikke være både tragikomisk, surrealistisk og en smule skræmmende, hvis vi, af alle hold, i næstsidste spillerunde sender Randers FC og Frank Kristensen i 1. division på det stadion hvor Frank har fejret så mange fantastiske scoringer i tidens løb?
Skulle det ske, hvilket ja ville være en ret spøjs situation, så må man formode, at Frank hurtigt finder sig en anden arbejdsgiver. Den trup Randers har pt. kan de umuligt brødføde i første division. En større spillerflugt må nødvendigvis være scenariet såfremt de rykker ned.Jesper BW1100 skrev:Kunne det ikke være både tragikomisk, surrealistisk og en smule skræmmende, hvis vi, af alle hold, i næstsidste spillerunde sender Randers FC og Frank Kristensen i 1. division på det stadion hvor Frank har fejret så mange fantastiske scoringer i tidens løb?
Jeg tror, Frank er en af de spillere, Randers kommer til at hænge på uanset status efter sommer. Hvem skulle hente ham, hvis Randers gør det så skidt, at de rykker ned? Han er jo ikke helt billig i drift, og så er hans skadesfrekvens faretruende høj.NyX skrev:Skulle det ske, hvilket ja ville være en ret spøjs situation, så må man formode, at Frank hurtigt finder sig en anden arbejdsgiver. Den trup Randers har pt. kan de umuligt brødføde i første division. En større spillerflugt må nødvendigvis være scenariet såfremt de rykker ned.
Jo eller at Frank scorer det afgørende mål mod os i Pokalfinalen i Parken, hvor han vist aldrig har scoret med osJesper BW1100 skrev:Kunne det ikke være både tragikomisk, surrealistisk og en smule skræmmende, hvis vi, af alle hold, i næstsidste spillerunde sender Randers FC og Frank Kristensen i 1. division på det stadion hvor Frank har fejret så mange fantastiske scoringer i tidens løb?
- Gizmo aka Jeff
- Geografisk sted: DK-7100 Vejle
Endnu en scoring af Jude i fredericia . Til 2-0 i dagens 2-1 sejr over FC Fyn. Så må siges at være en vigtigt scoring for holdet.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing" Edmund Burke 1729-1797