Mikkel Thygesen

Om FC Midtjylland og Black Wolves
mnm123

Re: Mikkel Thygesen

Indlæg af mnm123 »

Har fra en fælles ven med Thyge, at han ligger inde med 2 store kontrakt tilbud liggende, et fra en dansk klub Ob, og et fra Rosenborg i Norge, samt der snakkes med Fcm, men de er et stykke vej fra hinanden, men hans 1. prioritet er Fcm

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

mnm123 skrev:Har fra en fælles ven med Thyge, at han ligger inde med 2 store kontrakt tilbud liggende, et fra en dansk klub Ob, og et fra Rosenborg i Norge, samt der snakkes med Fcm, men de er et stykke vej fra hinanden, men hans 1. prioritet er Fcm
Såfremt det er tilfældet håber jeg han tager Rosenborg (for en forlængelse med os antager jeg desværre for at være stort set udelukket vores økonomi taget i betragtning). Og jeg ville brække mig over Thyge i en konkurrerende dansk klub.

MathiasVJacobsen

Indlæg af MathiasVJacobsen »

OB ville være en katastrofe..
FCM, Juventus, Fulham, Dortmund

Jesper BW1100

Indlæg af Jesper BW1100 »

MathiasVJacobsen skrev:OB ville være en katastrofe..
Ja intet mindre. Eftersom det ville være en direkte forstærkning af en af de klubber vi ligger og kæmper med. Så hellere FCK. Der er så langt op til dem alligevel i øjeblikket...

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Jeg tro at hvis Thyge ryger til en anden dansk klub, bliver det på sjælland, Brøndby som den primære. Kan ikke se hvad Thyge skulle i OB. Okay tilbudet fra OB kan være så godt at det er svært at sige nej, men alligevel.

Rosenborg absolut en mulighed, til at give den en sidste chance for et lille udenlands eventyr.

Men spændene at se hvad der sker med Thyge og hans fremtidige græsgange.

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Så er Thygesen at finde i Olsens bruttotrup til Landsholdet: http://www.sporten.dk/fodbold/olsen-ove ... schmeichel

Sammen med: Jakob Poulsen, Leon Jessen, Simon Poulsen og Simon Kjær.
Desværre er Jonas Lössl ikke med.

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

http://www.sporten.dk/superligaen/broen ... ned-i-loen

Det her er fandme skræmmende læsning! (for en thygesen-fan som mig! )
Eller også er det bare en PRESBOLD til fcm ledelsen?
Det er svært at gennemskue?
Hvad tror i?
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

bobthebuilder_dk skrev:http://www.sporten.dk/superligaen/broen ... ned-i-loen

Hvad tror i?
Jeg ved ikke hvorfor folk ikke bare lytter når jeg gennem mange måneder har sagt at Thyge ryger til brøndby. Det er det mest logiske skifte i dansk fodbold.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Noe

Indlæg af Noe »

bobthebuilder_dk skrev:http://www.sporten.dk/superligaen/broen ... ned-i-loen

Hvad tror i?
Historien er oprindelig fra EB: http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 557294.ece

Hvad er der skræmmende ved den historie? Bif kan heller ikke betale hans løn, det tror jeg nu ikke sender ham tættere på Pestegnen..

I øvrigt siger han jo ingen ting i artiklen, og der er slet ingen indikationer på, at han overvejer tilbuddet.

Gubbi77

Indlæg af Gubbi77 »

Jeg tror ikke Thygesen skifter til Brøndby, da lønnen åbenbart er lavere end det han får nu samt de sportslige muligheder er til at overskue. Hvis ikke Brøndby havde Krohn-Dehli, så lå de i den nedre halvdel af tabellen, så det ville da være et dårligt skifte for Thygesen.

Jeg håber meget at Thygesen vælger at forlænge med FCM, da klubben har brug for en spiller med hans kvaliteter samt Thygesen har vel også brug for klubbens kvaliteter.

Brugeravatar
Hekler

Indlæg af Hekler »

Gubbi77 skrev:Jeg tror ikke Thygesen skifter til Brøndby, da lønnen åbenbart er lavere end det han får nu samt de sportslige muligheder er til at overskue. Hvis ikke Brøndby havde Krohn-Dehli, så lå de i den nedre halvdel af tabellen, så det ville da være et dårligt skifte for Thygesen.

Jeg håber meget at Thygesen vælger at forlænge med FCM, da klubben har brug for en spiller med hans kvaliteter samt Thygesen har vel også brug for klubbens kvaliteter.
Nu får Thyge jo ikke en bedre kontrakt i FCM tvært imod.
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler

Brugeravatar
Ravnen

Indlæg af Ravnen »

Vi får da nu afgjort hvad hans klubhjerte vejer. Jeg håber han bliver her, han har været her i mange år, og det må da betyde noget!?! Men vi må jo bare vente og se.

974

Indlæg af 974 »

Gubbi77 skrev:Jeg tror ikke Thygesen skifter til Brøndby, da lønnen åbenbart er lavere end det han får nu samt de sportslige muligheder er til at overskue. Hvis ikke Brøndby havde Krohn-Dehli, så lå de i den nedre halvdel af tabellen, så det ville da være et dårligt skifte for Thygesen.

Lønnen han får nu er jo irrelevant ..
Hans kontrakt er jo snart ovre i FCM
Derfor skal han forhandle en ny kontrakt, og det bliver sikkert svært at få mere om måneden end han gør nu nogen steder i Danmark - sikkert tværtimod

Jeg håber også at han bliver hos os

Brugeravatar
bobthebuilder_dk

Indlæg af bobthebuilder_dk »

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -tid-i-fcm

God lille artikel om hans gode tid her i klubben!

Håber de kan finde plads til ham i budgettet! og glem duncan og s larsen! :shock:
𝕍𝔦𝔠𝔱𝔬𝔯𝔦𝔞 ℭ𝔬𝔫𝔠𝔬𝔯𝔡𝔦𝔞 ℭ𝔯𝔢𝔰𝔠𝔦𝔱

Lund7400

Indlæg af Lund7400 »

Jeg har absolut intet imod at vi afskipper Thygesen til sommer. Jeg har ærlig talt svært ved at se hans spillemæssige bidrag på banen, omend han naturligvis scorer en pæn andel kasser.
Jeg ser gerne ham af hænde, for istedet at hente en kvalificeret og oprigtig angriber ind som supplering til Sly.

Eneste modargument er hans øjensynlig store betydning i omklædningsrummet og sin evige fight på græsset.

Jeg kan dog egentlig godt forestille mig, at han enten bliver her eller tager til udlandet. Har svært ved at se hvad han vil i Brøndby, det kan kun være hvis klubhjertet, gud forbyde det, banker gul og blå.

Låst