FCM - AC Horsens 21 april 2011
Re: FCM - AC Horsens 21 april 2011
gal igboun irriterer mig.. han laver hele tiden fejl, og er totalt uskarp!
-
sebastian94
- Geografisk sted: Skive
Det er sindsygt så uskrap Sly er?!?! Synes virkelig Fagerberg har gjort det godt! Kæmpe fejl at lade Hvilsom begynde inde..
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson
Vi fik da vores sejr og det er vel snart også det eneste positive vi kan tage med fra denne kamp. Men paradoksal nok, som fodbold nu engang er, henter vi 3 point i vores nok dårligst spillede kamp i længe. Men kan være at det er vejen frem for resten af sæsonen. Spil ringe som OB og hent de nødvendige point.
Igen laver vi nogle store forsvars fejl, simpelthen utroligt at det efterhånden skal være standart og ventet i hver kamp. Ipsa med klart straffe, hvor Hermandsen redder os og så igen en kæmpe blunder af Siv, hvor Lössl redder os.
Ken laver et godt indhop og derud over er der vel ikke meget godt at sige omkring vores indsats, udover at vi fik de 3 meget vigtige point og lidt medgang i nogle situationer og med lidt held (hvis også Brøndby smider point) kan det ende med at være en nærmest perfekt runde for os.
Igen laver vi nogle store forsvars fejl, simpelthen utroligt at det efterhånden skal være standart og ventet i hver kamp. Ipsa med klart straffe, hvor Hermandsen redder os og så igen en kæmpe blunder af Siv, hvor Lössl redder os.
Ken laver et godt indhop og derud over er der vel ikke meget godt at sige omkring vores indsats, udover at vi fik de 3 meget vigtige point og lidt medgang i nogle situationer og med lidt held (hvis også Brøndby smider point) kan det ende med at være en nærmest perfekt runde for os.
Det er helt rigtigt, at Sly er uskarp - 74 afslutninger i løbet af sæsonen og kun 4 kasser, blev der sagt på TV2 Sport under kampen. Men han er der altså - og det er hele tiden. Er overbevist om, at det kun er et spørgsmål om tid, inden han får hul på bylden. Og så vil han buldre derudaf!!
Den næststørste katastrofe i dag er da helt klart Siv i det defensive arbejde og pasningsspillet. I dag kunne han ikke ramme en ladeport på en meters afstand.
Den største katastrofe er den totalt ugidelige holdning, der blev vist i størstedelen af kampen.
Den næststørste katastrofe i dag er da helt klart Siv i det defensive arbejde og pasningsspillet. I dag kunne han ikke ramme en ladeport på en meters afstand.
Den største katastrofe er den totalt ugidelige holdning, der blev vist i størstedelen af kampen.
Ja så tippede marginalerne da vist, hvad Riddersholm
Utrolig svag kamp, vel forårets svageste, men alligevel vinder vi den altså, fodbold er noget underligt noget
Dog vil vi hellere spille skidt og vinde, og hold fast hvor var det da lækkert med en sejr igen!!!
Men sløj kamp over næsten hele linien og syntes kun Lössl, Bak, Juelsgaard og Izunna kunne være indsatsen bekendt. Resten løb nærmest ikke efter bolden og investerede overhovedet ikke nok i kampen
Siv bliver ved med at lave fejl som ikke er lilleput værdig, men får da heldigvis skovlet bolden i mål. Meget heldig med ikke at blive matchvinder for modstanderen, igen.
Jacob Poulsen syntes jeg var en omvandrende katastrofe og han lavede ikke andet end at smide bolden væk og servere elendige dødbolde og har slet ikke nok drive til at spille på kanten. Det samme kan siges om Albæk, helt anonym indsats af ham og uforståeligt han holdt Rilwan og Thyge ude. Danny fik chancen og greb den slet ikke og man kan undre sig over hvorfor han helt tiden vil spille hæl og tå, når han ikke engang kan få simple pasninger til at fungere?
På toppen var angrebsproblemet igen udtalt. Sly var som vi kender ham, pivhamrende uskarp på de afslutninger som han som sædvanligt kom til og Hvilsom var igen helt væk og rørte vel knapt nok bolden i lange perioder. Nærmest komisk blev det da Fagerberg kom ind og stod i vejen for Slys helt frie afslutning, men den havde han vel også sendt ud over baglinien
Men sløj kamp over næsten hele linien og syntes kun Lössl, Bak, Juelsgaard og Izunna kunne være indsatsen bekendt. Resten løb nærmest ikke efter bolden og investerede overhovedet ikke nok i kampen
Siv bliver ved med at lave fejl som ikke er lilleput værdig, men får da heldigvis skovlet bolden i mål. Meget heldig med ikke at blive matchvinder for modstanderen, igen.
Jacob Poulsen syntes jeg var en omvandrende katastrofe og han lavede ikke andet end at smide bolden væk og servere elendige dødbolde og har slet ikke nok drive til at spille på kanten. Det samme kan siges om Albæk, helt anonym indsats af ham og uforståeligt han holdt Rilwan og Thyge ude. Danny fik chancen og greb den slet ikke og man kan undre sig over hvorfor han helt tiden vil spille hæl og tå, når han ikke engang kan få simple pasninger til at fungere?
På toppen var angrebsproblemet igen udtalt. Sly var som vi kender ham, pivhamrende uskarp på de afslutninger som han som sædvanligt kom til og Hvilsom var igen helt væk og rørte vel knapt nok bolden i lange perioder. Nærmest komisk blev det da Fagerberg kom ind og stod i vejen for Slys helt frie afslutning, men den havde han vel også sendt ud over baglinien
Med fare for at træde Hekler over tæerne, det kan godt være det er hans drømmehold der starter. Men jeg kan simpelthen ikke se hvad Albæk og Poulsen laver i startopstillingen, Albæk præsterer godt nok et kæmpe løbe arbejde i dag, men nogen farlig mand er han ikke. Jakob Poulsen har ikke stemplet ind siden FCK kampen, i dag kan han knap ramme sine medspillere, og sparketeknikken er da helt til serie 5. Han bør tage en tur på bænken. Jeg syntes de gange vi har set Borring komme ind, har han vist sult efter at spille, og sådan som vi spiller i øjeblikket, kan jeg ikke forstå at han ikke skal have chancen. Polle og Albæk på bænken, og ind med Borring og Thyge på midtbanen, lad bare Hvilsom få et par kampe mere på toppen, Sly er uskarp, ja, men alternativet Fagerberg, laver frispark hver gang han modtager bolden på modstanderens halvdel.
Desværre tror jeg ikke vi kommer til at se Poulsen og Albæk starte på bænken, der er en eller anden længere oppe i hierakiet i FCM der diktere at de skal spille, de skal jo profileres, så de kan sælges. Tror dog Poulsen er langt fra både salg og landshold pt.
Desværre tror jeg ikke vi kommer til at se Poulsen og Albæk starte på bænken, der er en eller anden længere oppe i hierakiet i FCM der diktere at de skal spille, de skal jo profileres, så de kan sælges. Tror dog Poulsen er langt fra både salg og landshold pt.
-
Thomas Lund
Steinlein kom med nogle interessante betragtninger efter kampen i vores fanlounge.
Lund
Lund
-
Jesper BW1100
Og det var?Thomas Lund skrev:Steinlein kom med nogle interessante betragtninger efter kampen i vores fanlounge.
Lund
Ok! Er det noget du vil dele eller var ovenstående referatet i sig selv?! I så fald super spændende at vide steinlein kom forbi.Thomas Lund skrev:Steinlein kom med nogle interessante betragtninger efter kampen i vores fanlounge.
Lund
Mike (Kbh)
Mike80
Everybody hates us we don't care...
Everybody hates us we don't care...
Vi skal være glade for sejren og de 3 point. Når man har været i krise, og ikke vundet 6 kampe i træk, så er der kun en ting der tæller, og det er at vinde igen. Så kan det polerede spil komme senere, når gutterne har tiltro til at det kan lade sig gøre.
Jeg tror vi startede en god periode mod sidste øjebliks udligningen mod OB, og nu denne sejr
Jeg tror vi startede en god periode mod sidste øjebliks udligningen mod OB, og nu denne sejr
Simpelthen fedt med de tre points:-). Trods det dårlige spil, er der dog trods alt et par spillere, der kæmper fornuftigt. (Julle, Lössl, Isunna, Bak)...
Men der er altså nogle der leverer helt katastrofalt... Her taler jeg om Sly, Danny O. Ipsa, Hvilsom og Jakob Poulsen. Hvad har de gang i???
Det der skuffer mest, er da Poulsens totalt manglende boldføling. Han kan ikke engang ramme en medspiller på dødbolde.. Og det var egentlig ham, der skulle løfte os teknisk... NOT!!! Desværre synes jeg heller ikke han arbejder særlig meget for det... Han bør virkelig en tur på bænken...
Mht. Sly, hvorfor er der ikke nogen, der træner skud med ham???? Jeg tror simpelthen ikke på, at der trænes skudtræning, sådan som han afslutter og har afsluttet hele sæsonen... Håber at Riddersholm også læser denne tråd!!!!
Men der er altså nogle der leverer helt katastrofalt... Her taler jeg om Sly, Danny O. Ipsa, Hvilsom og Jakob Poulsen. Hvad har de gang i???
Det der skuffer mest, er da Poulsens totalt manglende boldføling. Han kan ikke engang ramme en medspiller på dødbolde.. Og det var egentlig ham, der skulle løfte os teknisk... NOT!!! Desværre synes jeg heller ikke han arbejder særlig meget for det... Han bør virkelig en tur på bænken...
Mht. Sly, hvorfor er der ikke nogen, der træner skud med ham???? Jeg tror simpelthen ikke på, at der trænes skudtræning, sådan som han afslutter og har afsluttet hele sæsonen... Håber at Riddersholm også læser denne tråd!!!!
Jeg savner lidt glæde herinde, når nu vi vinder. Havde vi tabt var der kommet 30 indlæg... Come on folkens, nyd det, vi vandt! 
-
Jesper BW1100
At du mener Ipsa præsterer dårligt i dag kan jeg slet slet ikke forstå. Sammen med KBN og Lössl er han da tvært imod blandt vores bedste i dag.HKP skrev:Men der er altså nogle der leverer helt katastrofalt... Her taler jeg om Sly, Danny O. Ipsa, Hvilsom og Jakob Poulsen. Hvad har de gang i???
Ja siger vel heller ikke så meget eftersom Ipsa lavede et klokkeklart straffespark, mod Gil. hvor vi dog en sjældent gang havde heldet med os og det ikke blev dømt.Jesper BW1100 skrev:At du mener Ipsa præsterer dårligt i dag kan jeg slet slet ikke forstå. Sammen med KBN og Lössl er han da tvært imod blandt vores bedste i dag.
Men ellers ja, ud over det gjorde Ipsa det ganske fornuftigt i dag.
Det vigtigste var dog de 3 point i dag, uanset hvor godt eller skidt vi spillede. Et nederlag igen i dag, kunne bringe os godt på vej ind i en krise og et hul, som kunne være svært at komme ud af. Så de 3 point er det der tæller og vi kan nu selv være med til at afgøre, sølv, bronze og europæisk, kvalifikation.
Hvad havde du troet Palle ?Ravnen skrev:Jeg savner lidt glæde herinde, når nu vi vinder. Havde vi tabt var der kommet 30 indlæg... Come on folkens, nyd det, vi vandt!
det idag var nok den fedeste sejr, ,men det fatter folk bare ikke,,,