Ny rutineret angriber TAK!!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Sylvester

Re: Ny rutineret angriber TAK!!

Indlæg af Sylvester »

974 skrev: Lige nu ligger vi nr. 4 - take it or leave it!!
http://ekstrabladet.dk/sport/resultater ... extraid=12

Jeg er helt med på at vi behøver en rigtig god angriber

Lad nu være med at være så pokkers sortseende Sylvester :oops:
Måske du skulle prøve at vågne lidt op i stedet? Ja vi ligger nummer 4 pga resultaterne i efteråret, men siden vi skildte os med vores 2 mest scorede angribere og Baba + Priske, så siger resultaterne altså at vi har præsteret som nummer ét fra bunden og det er altså det hold vi skal spille næste sæson med.

Med det nuværende hold og måske med fravær af profiler som Thyge, hvad får dig så til at tro at vi kan hæve niveauet over den masse af midterhold som er herhjemme og som allesammen er involveret i nedrykningskampen? Vi spiller i forvejen med det yngste hold i ligaen og det mener man altså skal forynges endnu mere og det er ganske enkelt ikke holdbart. Jeg frygter at så ungt et hold og en nedrykningskamp kan blive fatalt for FCM, for mange af knægtene er ganske enkelt ikke gode nok endnu og har ikke den nødvendige coolness i de afgørende situationer.

974

Indlæg af 974 »

Sylvester skrev:
974 skrev: Lige nu ligger vi nr. 4 - take it or leave it!!
http://ekstrabladet.dk/sport/resultater ... extraid=12

Jeg er helt med på at vi behøver en rigtig god angriber

Lad nu være med at være så pokkers sortseende Sylvester :oops:
Måske du skulle prøve at vågne lidt op i stedet? Ja vi ligger nummer 4 pga resultaterne i efteråret, men siden vi skildte os med vores 2 mest scorede angribere og Baba + Priske, så siger resultaterne altså at vi har præsteret som nummer ét fra bunden og det er altså det hold vi skal spille næste sæson med.

Med det nuværende hold og måske med fravær af profiler som Thyge, hvad får dig så til at tro at vi kan hæve niveauet over den masse af midterhold som er herhjemme og som allesammen er involveret i nedrykningskampen? Vi spiller i forvejen med det yngste hold i ligaen og det mener man altså skal forynges endnu mere og det er ganske enkelt ikke holdbart. Jeg frygter at så ungt et hold og en nedrykningskamp kan blive fatalt for FCM, for mange af knægtene er ganske enkelt ikke gode nok endnu og har ikke den nødvendige coolness i de afgørende situationer.
Jeg synes at du skal blive ved med at se sort på tingene...
Det er helt klart dit valg, og det skal da respekteres

Jeg deler på ingen måde dit negative sortsyn, og glæder mig til at se disse unge spillere kombineret med de rutinerede gøre en fin figur i resten af sæsonen og i den næste
Klubbens intentioner går i hvert fald den vej - den økonomiske situation byder os det også

I England har man lige kåret årets spiller - han er 21 år!

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

For dem der er så hurtige til at afvise angrebsforstærkninger pga økonomien, så kig lige materialet igennem engang.

Thyge: Omskolet midtbanespiller som aldrig har været garant for en masse mål og som sandsynligvis er væk til sommer.

Sly: Vores førstevalg med masser af evner, bortset fra den vigtigste for en angriber, afslutningerne. Han er simpelthen pivhamrende uskarp og der er vel også derfor Riddersholm tror Slys fremtid er på kanten.

Hvilsom: 18 år og langt fra færdigudviklet som spiller og de få minutters spiltid vidner heller ikke om alverden med tiltro fra trænerne.

Morten Nielsen: Tilliden til den mand må være meget lille siden han ofte ikke engang er i truppen, som om manglen på angribere er udtalt. Han har snart været her en hel sæson, men har ikke engang fået debut. Det lugter af en nitte :(

Fagerberg: Vi venter vel bare på at afskibe ham så snart der er nogen der tilbyder at overtage ham og som vil betale svenskerens løn. Kæmpefiasko og farvel :evil:

Kort og godt, angrebet er simpelthen ikke godt nok til at spille med der hvor vi gerne vil og jeg tror det eksisterende angreb, uden forstærkninger, betyder vi kommer til at kigge nedad i tabellen næste år :cry: Derfor bør man også øremærke de 10 millioner fra salget af Fischer til at finde den rette mand til vores angreb, alt andet er helt og aldeles uholdbart.

Så kan Jude være angrebsforstærkning nummer 2, det vil være fint nok med mig, bare vi finder en som kan gå direkte ind og forstærke holdet på toppen.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

974 skrev:

Jeg deler på ingen måde dit negative sortsyn, og glæder mig til at se disse unge spillere kombineret med de rutinerede gøre en fin figur i resten af sæsonen og i den næste
Klubbens intentioner går i hvert fald den vej - den økonomiske situation byder os det også

Så du kan altså ikke begrunde din optimisme? Så syntes jeg godt nok den er noget svær at købe. Beklager mange gange, men syntes argumenter vægter mere end din jubeloptimisme :roll:

Og ja, Englands bedste spiller var 21 og vi har skam også mange glimrende unge spillere, men vi har altså ikke 10-11 stykker som kan gå ind og gøre en forskel og det er jo reelt der for det kræver p.t.

Kig angrebet igennem og begrund hvorfor du tror det er godt nok til at spille med der hvor vi gerne vil til næste sæson?

974

Indlæg af 974 »

Sylvester skrev:
974 skrev:

Så du kan altså ikke begrunde din optimisme? Så syntes jeg godt nok den er noget svær at købe. Beklager mange gange, men syntes argumenter vægter mere end din jubeloptimisme :roll:

Og ja, Englands bedste spiller var 21 og vi har skam også mange glimrende unge spillere, men vi har altså ikke 10-11 stykker som kan gå ind og gøre en forskel og det er jo reelt der for det kræver p.t.

Kig angrebet igennem og begrund hvorfor du tror det er godt nok til at spille med der hvor vi gerne vil til næste sæson?
Jeg gider kun at skrive følgende, og så orker jeg dig desværre ikke mere... beklager

Vi har en økonomi der fordrer os til at satse på egne talenter primært - det kan vi pt ikke gøre noget ved
Vi har uden tvivl rigtigt mange gode talenter - det vidner diverse salg på samt, at vi de sidste år har siddet endog meget højt på tronen i ungdomsrækkerne
Vi har i dette forår praktiseret et spilsystem, som de fleste af disse unge kender ud og ind - det tager givetvis tid at indføre, men det er gradvist på vej
Jeg synes i hvert fald jeg har set tendenser på ganske fint spil i dette forår, men jeg må indrømme, at jeg også mere har vægtet at kigge på spillet end blodtørstigt gået efter sejren (selv om jeg da helst vil have at vi vinder naturligvis)

Jeg har tidligere indikeret at jeg gerne så at vi fik en god angriber!

Tak for debatten - jeg springer over videre indlæg i den næste tid

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

974 skrev: Jeg gider kun at skrive følgende, og så orker jeg dig desværre ikke mere... beklager

Vi har en økonomi der fordrer os til at satse på egne talenter primært - det kan vi pt ikke gøre noget ved
Vi har uden tvivl rigtigt mange gode talenter - det vidner diverse salg på samt, at vi de sidste år har siddet endog meget højt på tronen i ungdomsrækkerne
Vi har i dette forår praktiseret et spilsystem, som de fleste af disse unge kender ud og ind - det tager givetvis tid at indføre, men det er gradvist på vej
Jeg synes i hvert fald jeg har set tendenser på ganske fint spil i dette forår, men jeg må indrømme, at jeg også mere har vægtet at kigge på spillet end blodtørstigt gået efter sejren (selv om jeg da helst vil have at vi vinder naturligvis)

Jeg har tidligere indikeret at jeg gerne så at vi fik en god angriber!

Tak for debatten - jeg springer over videre indlæg i den næste tid
Det er helt fint du er optimist 974, men syntes nu også du bliver nødt til at tage de realistiske briller på og med dem på næsen så bør man kunne se, at vi meget nemt kan blive en del af næste sæsons nedrykningskamp når vi ikke har nogle angribere med tilstrækkelig kvalitet og det må vi altså være ærlige og erkende, at det har vi bare ikke lige nu.

Ved ikke om du også var en af dem der nærmest ikke så os som svækkede da vi sagde farvel til FF, Ilsø, Priske og Baba og regnede med et hele automastisk gik op i en højere enhed? Det kan vi så konstatere nu, at det var skrupforkert og vinterens vindue i den grad svækkede holdet.

Den svækkelse bliver vi simpelthen nødt til at gøre noget ved hvis ikke vi skal gå ind til næste sæson med overlevelse som målet.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Sylvester skrev:så siger resultaterne altså at vi har præsteret som nummer ét fra bunden og det er altså det hold vi skal spille næste sæson med.
Det er faktisk ikke helt rigtigt. Vi er nr. 9 i forårsstillingen. Brøndby, Lyngby og Nordsjælland har været marginalt ringere end os: http://www.superstats.dk/stilling.php?v ... find=Skift

Det bliver meget afgørende, hvorvidt det bliver to af de store hold, der rykker ned, eller om det bliver et af de hold, hvis setup passer bedre til 1. division (host, Lyngby, host).

Hvis HB Køge rykker op, tror jeg, de ryger ned med et brag igen. Så er det bare om at undgå den anden nedrykningsplads.

I øvrigt vil jeg være skeptisk omkring et køb af Tim Janssen. Han brænder nærmest lige så meget som vores nuværende offensiv, og jeg bryder mig ikke om hans attitude. Jeg synes, han har virket opgivende alt for ofte.

Brugeravatar
pr0j3ct

Indlæg af pr0j3ct »

Acebone skrev:kring et køb af Tim Janssen. Han brænder nærmest lige så meget som vores nuværende offensiv, og jeg bryder mig ikke om hans attitude. Jeg synes, han har virket opgivende alt for ofte.
Fuldstændigt enig. Kan slet ikke se hvad en Tim Jansen kan bringe til FCM. Han har slet ikke det vi mangler og er ikke bedre end dem vi har.

Ja vi mangler en angriber, men syntes godt vi kan tillade os at kræve lidt mere kvalitet i en angriber end en Tim Jansen. Hvis pengene ikke er til en ordentlig kvalitets angriber, så må vi hellere undvære og satse på dem vi har, end bare fylde på med opkøb af svage angribere af vores konkurrenter.

Er sikker på at FCM ledelsen/Ørgaard kigger efter en kvalificeret angriber og når han er fundet og pengene er til det, slår vi til.

Tror også personligt at når Syl for eksempel, får gang i målene, bliver lidt mere skarp og kynisk, bliver en ganske farlig angriber.

Brugeravatar
Kent

Indlæg af Kent »

Jeg er enig i, at vi mangler en angriber og forhåbentlig sker der en investering på det område til sommer. Men hvem er de rimelige realistiske emner, som vi kan være relativ sikre på slår til, så vi undgår lottokuponer.

Pt kan jeg se 4 i den danske superliga:

Morten Nordstrand – 27 år – 108 superligakampe – 47 mål. Snit: 0.44 Kontrakt til 30.06.2012.
Tidligere superligatopscorer og dansk landsholdsspiller, der er blevet i overskud i FCK. Har været lejet ud det sidste år, i første omgang til Holland, hvilket ikke gav en permanent kontrakt, og nu til FCN. Jeg ved ikke om han er realistisk at hente, da FCK nok ikke vil afhænde ham for småpenge. Men da han til sommer kun har 1 år tilbage af sin kontrakt, og ikke ligner en spiller, som FCK vil satse på, så er han med på listen. Muligvis har han større ambitioner end FCM, og sigter sandsynligvis mod udlandet. Et skifte til os vil nok også betyde en lønnedgang. Men hvis han kunne landes, ville det være et scoop, og han har i FCN fungeret fremragende i et system, der minder om vores. Har et imponerende målsnit i superligaen.

Tim Janssen – 25 år – 58 Superligakampe – 22 mål. Snit: 0.38. Kontrakt til 31.12.2012.
Lidt en Frank-klon, hvis det er den type vi leder efter. Han vil kunne give noget tiltrængt tyngde i front. Er ikke pt en del af holdet i Esbjerg, og har ikke scoret så meget i år, hvilket kan vise sig at blive vores held. Han har vist at han har målnæsen, mens han også har en god alder. Blev købt af en investorgruppe i Esbjerg, der nok gerne vil have nogle penge retur – især hvis Esbjerg ender med at rykke ned. Der er efter sigende en dansk klub, der er meget interesseret i ham: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nssen-taet

Gilberto Macena – 27 år – 117 superligakampe – 39 mål. Snit: 0.33. Kontrakt til 30.06.2014
Vores flirt fra sidste sommer, hvor det var tæt på en transfer. Endte dog med at han forlængede kontrakten med Horsens i stedet, og har ikke imponeret så meget i denne sæson, med kun 6 scoringer. I sommers faldt det på økonomi, og med den lange kontrakt er han nok ikke blevet billigere, trods manglende succes og Horsens udmelding om, at de skal sælge spillere. Vil sandsynligvis passe godt ind i vores spillestil, men vil ikke være mit førstevalg, da han som type minder en del om spillerne vi har.

Søren Rieks – 24 år – 120 superligakampe – 24 mål. Snit: 0.20. Kontrakt til 31.12.2012.
Lidt en joker på listen, der er med grundet Esbjergs mulige nedrykning. Hvis de ryger ned, er der vel ingen tvivl om, at Rieks skal videre. Han er ung, hurtig og teknisk dygtig og vil derfor passe godt ind på vores hold. Dog er han ikke angriber, så hans plads skulle være ligesom Thyge, hvor han spiller ’andenangriber’. Ove P udtalte i vinters at det efter hans mening var dårligt agentarbejde der gjorde, at Rieks ikke var solgt for længst. Det kan også være fordi Esbjerg kræver for meget, og min ikke Rieks har mere interessante tilbud end FCM? Så ikke sikker på, at han er realistisk, men han er i hvert fald interessant 

sebastian94
Geografisk sted: Skive

Indlæg af sebastian94 »

pr0j3ct skrev:Tidligere superligatopscorer og dansk landsholdsspiller, der er blevet i overskud i FCK. Har været lejet ud det sidste år, i første omgang til Holland, hvilket ikke gav en permanent kontrakt, og nu til FCN. Jeg ved ikke om han er realistisk at hente, da FCK nok ikke vil afhænde ham for småpenge. Men da han til sommer kun har 1 år tilbage af sin kontrakt, og ikke ligner en spiller, som FCK vil satse på, så er han med på listen. Muligvis har han større ambitioner end FCM, og sigter sandsynligvis mod udlandet. Et skifte til os vil nok også betyde en lønnedgang. Men hvis han kunne landes, ville det være et scoop, og han har i FCN fungeret fremragende i et system, der minder om vores. Har et imponerende målsnit i superligaen.
Tror ikke Morten Nordstrand pt sigter efter noget større succes. Han kan knap nok til kæmpe sig en plads på Fcn's hold. Men jeg ser ham hellere end gerne i Fcm, da han altid er giftig.

Kunne også godt tænke på Søren Rieks da han vel passer perfekt til fcm, hvis altså thyge ikke forlænger.
Petter, Petter, Petter, Petter Andersson

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

sebastian94 skrev:Tror ikke Morten Nordstrand pt sigter efter noget større succes. Han kan knap nok til kæmpe sig en plads på Fcn's hold. Men jeg ser ham hellere end gerne i Fcm, da han altid er giftig.
Arh, det passer nu ikke helt. Nordstrand har spillet i alle de kampe, hvor han ikke har haft karantæne. Det røde kort mod Esbjerg kostede ham to kampe, og så var han igen ude med karantæne mod AaB. Var han på fast kontrakt i FCN, ville han være stamspiller - ingen tvivl.

Jeg kan godt lide Kents liste. Men jeg er tilhænger af, at vi henter en ægte angriber, så selvom Søren Rieks er en god offensivspiller, så tror jeg ikke, han er manden, der skal løse vores problem helt fremme.

Af de fire er Nordstrand i mine øjne den absolut bedste, men han er nok også den, der er sværest at hente. Janssen er ikke min kop te, men jeg vil da støtte ham, hvis han kommer til klubben. Jeg har en fornemmelse, der siger, at AGF også kunne være interesseret i Janssen, hvis Esbjerg rykker ned. Graulund holder ikke for evigt.

Gilberto talte jeg varmt for sidste sommer og vist også sommeren før. Men tiden er efterhånden ved at rinde ud, synes jeg. Horsens vil ikke slippe ham for småpenge, og han må jo næsten være tilfreds med at være, hvor han er. Det kom sgu som lidt af en overraskelse for mig, da han forlængede til 2014. Der er ingen tvivl om, at Ørgaard har forsøgt at hente ham - skiftet var så tæt på, at kanalsport faktisk annnoncerede det som et faktum på deres hjemmeside.

Jeg er stadig skeptisk over for det kommende transfervindue, men meget bliver afgjort, når nedrykkerne er fundet, og de forskellige europæiske billetter er uddelt. En anden markant faktor er aftalen med Dempo.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Kent skrev:Jeg er enig i, at vi mangler en angriber og forhåbentlig sker der en investering på det område til sommer. Men hvem er de rimelige realistiske emner, som vi kan være relativ sikre på slår til, så vi undgår lottokuponer.

Pt kan jeg se 4 i den danske superliga:

Morten Nordstrand – 27 år – 108 superligakampe – 47 mål. Snit: 0.44 Kontrakt til 30.06.2012.
Tidligere superligatopscorer og dansk landsholdsspiller, der er blevet i overskud i FCK. Har været lejet ud det sidste år, i første omgang til Holland, hvilket ikke gav en permanent kontrakt, og nu til FCN. Jeg ved ikke om han er realistisk at hente, da FCK nok ikke vil afhænde ham for småpenge. Men da han til sommer kun har 1 år tilbage af sin kontrakt, og ikke ligner en spiller, som FCK vil satse på, så er han med på listen. Muligvis har han større ambitioner end FCM, og sigter sandsynligvis mod udlandet. Et skifte til os vil nok også betyde en lønnedgang. Men hvis han kunne landes, ville det være et scoop, og han har i FCN fungeret fremragende i et system, der minder om vores. Har et imponerende målsnit i superligaen.

Tim Janssen – 25 år – 58 Superligakampe – 22 mål. Snit: 0.38. Kontrakt til 31.12.2012.
Lidt en Frank-klon, hvis det er den type vi leder efter. Han vil kunne give noget tiltrængt tyngde i front. Er ikke pt en del af holdet i Esbjerg, og har ikke scoret så meget i år, hvilket kan vise sig at blive vores held. Han har vist at han har målnæsen, mens han også har en god alder. Blev købt af en investorgruppe i Esbjerg, der nok gerne vil have nogle penge retur – især hvis Esbjerg ender med at rykke ned. Der er efter sigende en dansk klub, der er meget interesseret i ham: http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nssen-taet

Gilberto Macena – 27 år – 117 superligakampe – 39 mål. Snit: 0.33. Kontrakt til 30.06.2014
Vores flirt fra sidste sommer, hvor det var tæt på en transfer. Endte dog med at han forlængede kontrakten med Horsens i stedet, og har ikke imponeret så meget i denne sæson, med kun 6 scoringer. I sommers faldt det på økonomi, og med den lange kontrakt er han nok ikke blevet billigere, trods manglende succes og Horsens udmelding om, at de skal sælge spillere. Vil sandsynligvis passe godt ind i vores spillestil, men vil ikke være mit førstevalg, da han som type minder en del om spillerne vi har.

Søren Rieks – 24 år – 120 superligakampe – 24 mål. Snit: 0.20. Kontrakt til 31.12.2012.
Lidt en joker på listen, der er med grundet Esbjergs mulige nedrykning. Hvis de ryger ned, er der vel ingen tvivl om, at Rieks skal videre. Han er ung, hurtig og teknisk dygtig og vil derfor passe godt ind på vores hold. Dog er han ikke angriber, så hans plads skulle være ligesom Thyge, hvor han spiller ’andenangriber’. Ove P udtalte i vinters at det efter hans mening var dårligt agentarbejde der gjorde, at Rieks ikke var solgt for længst. Det kan også være fordi Esbjerg kræver for meget, og min ikke Rieks har mere interessante tilbud end FCM? Så ikke sikker på, at han er realistisk, men han er i hvert fald interessant 
FCM mangler ikke een, men to stk. angriber, sly ryger ud på kanten hvor han er farligst, Fagerberg er endegyldig færdig, ja så er der Hvilsom og Morten Nielsen tilbage !!

Hvor mange mål har duoen Sly/Fagerberg/Hvilsom/nielsen scoret her i foråret ?

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

FCMReal skrev: FCM mangler ikke een, men to stk. angriber, sly ryger ud på kanten hvor han er farligst, Fagerberg er endegyldig færdig, ja så er der Hvilsom og Morten Nielsen tilbage !!

Enig i vi mangler 2 angribere da det må forventes at vi nu endeligt siger farvel til Fagerberg, ingen grund til at blive ved med at poste flere lønkroner i ham.

Den ene "nye" er jeg dog overbevist om bliver Jude, som har gjort det fremragende i Fredericia og det lyder til han har flyttet sig meget. Glæder mig til at se ham tilbage i FCM, han har da ihvertfald bevist han kan score mål :)

Den anden har jeg ikke nogen idé om hvem kan være, men håber ikke det er Janssen. Han er ren medgangsspiller med en lortevilje og bruger alt for mange chancer på at score sine mål. Der er bestemt også en grund til at han sidder på bænken i Esbjerg lige nu. :(

Reiks syntes jeg er spændende, men han skal mere hentes som en afløser fra Danny eller Thyge og er bestemt ikke den topscorertype vi skriger efter

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

FCMReal skrev:FCM mangler ikke een, men to stk. angriber, sly ryger ud på kanten hvor han er farligst, Fagerberg er endegyldig færdig, ja så er der Hvilsom og Morten Nielsen tilbage !!

En firemandsduo. Så har man hørt det med. ;)

Sly og Fagerberg har scoret én hver. Hvilsom har ikke spillet vildt meget, og Morten Nielsen har endnu sin debut til gode. Så svaret er to, og det er for lidt. Dog har Thyge scoret nogle kasser i rollen som angriber, hvilket trækker statistikken lidt op, hvis vi tænker på angribermål.

Det er meget muligt, at vi kortsigtet kan bruge to angribere, men vi må også huske på klubbens strategi. Det er ikke fordi, jeg vil dunke dig oven i hovedet med det, men de unge skal stadig have spilletid - også selvom vi spiller om medaljer. En dygtig angriber, de unge kan læne sig op ad, vil selvfølgelig være at foretrække.

Sly kan godt veksle lidt og være kantspiller, men som jeg ser det, er vi i forvejen alt for godt besat med fløjspillere, vi nærmest ikke bruger. Vi har spillet meget 4-1-3-2 uden deciderede fløje. Sly trænger til et skud selvtillid og noget seriøs skudtræning. Ting ta'r tid.

En enkelt god angriber vil forhåbentlig gøre Sly og Hvilsom bedre. Så kan man altid rotere i tilfælde af skader, karantæner og dårlig form. Mr. X-Sylvester, Mr. X-Hvilsom eller Sylvester-Hvilsom alt afhængig af situationen. Morten Nielsen må stadig anses som værende noget af en joker. Dertil kommer Jude, der kan vise sig at være lidt af det, vi mangler.

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Jeg har tidligere argumenteret for at Jude skulle hjem igen og give os lidt målfarlighed, men han kom jo desværre ikke i vinters.

Om Jude er at finde i klubben næste år ved jeg ikke rigtigt - der er både fordele og ulemper.

Som jeg ser det må FCM finde ud af om vi vil spille efter konceptetet eller spillermaterialet. Jeg synes vi har for mange deciderede fløje til at spille 4-1-3-2 lige nu, men på den anden side har vi også for mange midt-midt til at lade være.

Én angriber til sommer er nok det maksimale vi kan håbe på - men der er jo tid at løbe på endnu for Hvilsom, Sly, Fagerberg og Nielsen. Måske bryder én af dem igennem i de sidste kampe og så kan vi måske klare os uden en ny fyr.

Det værste der kan ske er vel en moldoviansk lykke-ridder ala Dadu til en fyrstelig hyrer(plus en hund) som ikke slår til. Men mon ikke Ørgaard og co. har lært lektien? Ellers må vi håbe de læser med her.

Besvar