Ny rutineret angriber TAK!!

Om FC Midtjylland og Black Wolves
Jesper BW1100

Re: Ny rutineret angriber TAK!!

Indlæg af Jesper BW1100 »

Jeg fatter vitterligt ikke at folk gider diskutere og forklare ting så pædagogisk for FCMReal. Han er da så spejlblank og virkelighedsfjern at det halve kunne være nok...
Så lad os prøve kort og kontant:
DER ER INGEN PENGE FORHELVEDE. SÅ FAT DET DOG!

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Jesper BW1100 skrev:Jeg fatter vitterligt ikke at folk gider diskutere og forklare ting så pædagogisk for FCMReal. Han er da så spejlblank og virkelighedsfjern at det halve kunne være nok...
Så lad os prøve kort og kontant:
DER ER INGEN PENGE FORHELVEDE. SÅ FAT DET DOG!
Det er da dig der en fjern fra virkeligheden, du tror de 100 mill er hjemme, men det er de juridisk ikke p.t., derfor hvis de kommer så er der flere penge end hvis de ikke kommer, det er da logik for selv en hedebonde.

Brugeravatar
Acebone
Geografisk sted: Viborg

Indlæg af Acebone »

Jeg kan se, du har sprunget mit indlæg over. Det plejer du jo også, når det bliver svært.

http://www.bold.dk/nyt/FCM-Vil-satse-me ... tudvikling

Kom i gang.

Hvasser

Re: Et Kongerige for en angriber

Indlæg af Hvasser »

FCMReal skrev:
Men hvad så hvis indermillionerne slet ikke kommer :lol:

Nej jeg er ikke FCM jubelnisse, men det er naivt at tro, at man kan skole alle spillerne selv.

Det der gik galt var en Ørgaard der købte spillere for 50-60 mill kr. som han vel knap fik
15 - 20 mill kr. for da de blev solgt, - det beløb Califf fik.
Hvis millioner ikke kommer fra Indien så bliver vi nød til at skærer endnu mere ned. Så bliver der tale om endnu flere fritstillinger alá Farlige Frank, og besparelser på Akademiet.

På sigt skulle vi gerne kunne skole alle vores spillere selv. Med den tilføjelse at vi på skal kunne hente vores tidligere spillere som Bak og Thyge hjem for at tilføje erfaring.

Som jeg tidligere har sagt så hører dine konstante angreb på Ørgaard enten til i den tråd du selv har oprettet om emnet, og eller vil jeg igen anbefale dig bold.dk's forum.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Acebone skrev:Jeg kan se, du har sprunget mit indlæg over. Det plejer du jo også, når det bliver svært.

Kom i gang.
Jeg springer konsekvent over dine indlæg, de siger mig intet, og ja jeg har også andre links hvor Ørgaard står anført for at skal finde Franks afløser.

http://aoh.dk/artikler/franks-afloeser-jagtes

Ja men hvis de ikke kan scorer, så er man nød til at ændre indkøbspolitiken.

FCMReal

Re: Et Kongerige for en angriber

Indlæg af FCMReal »

Hvasser skrev:
FCMReal skrev:
Men hvad så hvis indermillionerne slet ikke kommer :lol:

Nej jeg er ikke FCM jubelnisse, men det er naivt at tro, at man kan skole alle spillerne selv.

Det der gik galt var en Ørgaard der købte spillere for 50-60 mill kr. som han vel knap fik
15 - 20 mill kr. for da de blev solgt, - det beløb Califf fik.
Hvis millioner ikke kommer fra Indien så bliver vi nød til at skærer endnu mere ned. Så bliver der tale om endnu flere fritstillinger alá Farlige Frank, og besparelser på Akademiet.

På sigt skulle vi gerne kunne skole alle vores spillere selv. Med den tilføjelse at vi på skal kunne hente vores tidligere spillere som Bak og Thyge hjem for at tilføje erfaring.

Som jeg tidligere har sagt så hører dine konstante angreb på Ørgaard enten til i den tråd du selv har oprettet om emnet, og eller vil jeg igen anbefale dig bold.dk's forum.
Du lever i en fantasiverden, mig bekendt har FCM en tre års plan, de faktisk er forud for, men så begynder du at digte noget op igen igen.

Ja Ørgaard har sgu sin andel i de problemer FCM har økonomisk, alle hans indkøb fra 2008 fejlede. Fagerberg, Borring, Califf, Futherseth, Ganau, Dadu, fluresco, Klimpl, Raska de komme alle til at spille for andet holdet.
Senest rettet af FCMReal 19. apr 2011, 23:17, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

FCMReal skrev:Jeg springer konsekvent over dine indlæg, de siger mig intet, og ja jeg har også andre links hvor Ørgaard står anført for at skal finde Franks afløser.
Det gør du jo så åbenbart ikke, for du svarede da på mit indlæg til Gubbi. Du springer over dem, der er for svære at argumentere imod.

Jeg citerer gerne:
- Vi vil ikke bruge pengene på dyre nyindkøb, men satse endnu mere på talentudvikling. Eksempelvis vil vi gerne holde lidt længere på talenterne, end vi gør i dag, siger direktør Søren Bach til Herning Folkeblad.
Det kan godt være, vi jagter Franks afløser, men han bliver ikke skaffet med de indiske rupees.

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Acebone skrev:
FCMReal skrev:Jeg springer konsekvent over dine indlæg, de siger mig intet, og ja jeg har også andre links hvor Ørgaard står anført for at skal finde Franks afløser.
Det gør du jo så åbenbart ikke, for du svarede da på mit indlæg til Gubbi. Du springer over dem, der er for svære at argumentere imod.

Jeg citerer gerne:
- Vi vil ikke bruge pengene på dyre nyindkøb, men satse endnu mere på talentudvikling. Eksempelvis vil vi gerne holde lidt længere på talenterne, end vi gør i dag, siger direktør Søren Bach til Herning Folkeblad.
Det kan godt være, vi jagter Franks afløser, men han bliver ikke skaffet med de indiske rupees.
Okay mr. FCM du tror fandme du sidder som bestyrelsesformand :lol:

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

FCMReal skrev:
Acebone skrev:Jeg kan se, du har sprunget mit indlæg over. Det plejer du jo også, når det bliver svært.

Kom i gang.
Jeg springer konsekvent over dine indlæg, de siger mig intet, og ja jeg har også andre links hvor Ørgaard står anført for at skal finde Franks afløser.

Dét er simpelthen respektløst. - Du bliver sgu nød til at svare når folk skriver som direkte svar på dine indlæg.

Herudover er din egen argumentation elendig.

Dit link er snart ét år gammelt, og der har været ændringer i klubben siden dengang.
Herudover siger Ørgaard faktisk i dit link:

Men Ørgaard slår også fast, at der hverken bliver brugt 20 eller 30 millioner kroner på en angriber.

- Det har vi ikke penge til, og det kommer vi aldrig til, siger Jens Ørgaard.

Brugeravatar
Acebone

Indlæg af Acebone »

FCMReal skrev:Okay mr. FCM du tror fandme du sidder som bestyrelsesformand :lol:
Udenomssnak igen. Kommer du til sagen?

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Hvasser skrev:
FCMReal skrev:

Kom i gang.

Dét er simpelthen respektløst. - Du bliver sgu nød til at svare når folk skriver som direkte svar på dine indlæg.

Dit link er snart ét år gammelt, og der har været ændringer i klubben siden dengang.

Men Ørgaard slår også fast, at der hverken bliver brugt 20 eller 30 millioner kroner på en angriber.

Nu har jeg hørt andre argumentere for at Ørgaard ikke har nogen magt i FCM :lol:
Nu har jeg aldrig sagt at FCM skal købe for 20-30 kr. angriber mindre kan gøre det,
MEN FORSTÅR godt Ørgaard her er hans liste: Fagerberg, Borring, Califf, Futherseth, Ganau, Dadu, fluresco, Klimpl, Raska de komme alle til at spille for andet holdet. :lol:

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

FCMReal skrev:
Hvasser skrev:Dét er simpelthen respektløst. - Du bliver sgu nød til at svare når folk skriver som direkte svar på dine indlæg.

Nu har jeg hørt andre argumentere for at Ørgaard ikke har nogen magt i FCM :lol:
Nu har jeg aldrig sagt at FCM skal købe for 20-30 kr. angriber mindre kan gøre det,
MEN FORSTÅR godt Ørgaard her er hans liste: Fagerberg, Borring, Califf, Futherseth, Ganau, Dadu, fluresco, Klimpl, Raska de komme alle til at spille for andet holdet. :lol:
Kan da kun være Serie-6 angribere der er så meget værd;)
!

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

Det begynder at virke som en farce. Niveauet i denne debat begynder at give mig mindelser om debatsiden.dk, og det er sgu skidt!

FCMReal:
Nu prøver jeg én sidste gang at tale til din logiske sans, og jeg stoler på at du denne gang vil tænke bare en lille smule over dit svar inden du skriver det.

Søren Bach, koncerndirektør siger at pengene ikke skal bruges på ny-indkøb.
Jens Ørgaard, siger at pengene ikke skal bruges på ny-indkøb.

ALT der er meldt ud omkring vores økonomi er at den er sløj, og at vi skal ændre noget for at få det hele til at løbe rundt.

Kan du ikke se, at der ikke er penge til bare at købe en ny angriber hvis det går skidt?

FCMReal

Indlæg af FCMReal »

Hvasser skrev:Det begynder at virke som en farce. Niveauet i denne debat begynder at give mig mindelser om debatsiden.dk, og det er sgu skidt!

FCMReal:
Nu prøver jeg én sidste gang at tale til din logiske sans, og jeg stoler på at du denne gang vil tænke bare en lille smule over dit svar inden du skriver det.

Søren Bach, koncerndirektør siger at pengene ikke skal bruges på ny-indkøb.
Jens Ørgaard, siger at pengene ikke skal bruges på ny-indkøb.

ALT der er meldt ud omkring vores økonomi er at den er sløj, og at vi skal ændre noget for at få det hele til at løbe rundt.

Kan du ikke se, at der ikke er penge til bare at købe en ny angriber hvis det går skidt?
Før du spiller klog:

http://spn.dk/fodbold/superliga/fcm/article2390982.ece

Kun køb efter salg

- Lige nu holder vi os til, at den sportslige afdeling siger, at de har en god trup at arbejde med. De vil gerne arbejde med den samme flok, så vi vil ikke købe spillere, medmindre vi sælger, siger han.

Hvad nu hvis den sportslige sektor siger her til sommer, vi mangler en klasseangriber ?

Ud af vagten; fagerberg, borring m.fl. Thygesen rejser nok selv, >Ilsø sælges.

Og ja hvad nu hvis træneren hedder Bordinggaard ?

Hvasser

Indlæg af Hvasser »

FCMReal skrev:
Før du spiller klog:

http://spn.dk/fodbold/superliga/fcm/article2390982.ece

Kun køb efter salg

- Lige nu holder vi os til, at den sportslige afdeling siger, at de har en god trup at arbejde med. De vil gerne arbejde med den samme flok, så vi vil ikke købe spillere, medmindre vi sælger, siger han.

Ud af vagten; fagerberg, borring m.fl. Thygesen rejser nok selv, >Ilsø sælges.
Åh, gud.

Som du kan se, så er der mange som har været inde på at vi skal sælge hvis vi skal købe. Det har jeg endda selv argumenteret for i denne tråd.

Det har ikke noget med de millioner som vi evt. kan få ind fra Indien. Hvis du læser den artikel du selv giver et link til så understreger de flere gange at de penge er til akademiet.

Jeg kan forstå at du ikke læser hvad Acebone skriver, hvor mange andre herinde ignorere du bare? For hvis du letter lidt på skyklapperne så vil du faktisk se at jeg er mere end fair overfor dig i forhold til rigtigt mange andre brugere.

Hvis du er en rigtig mand så tag og læs hvad alle skriver herinde, svar på det sagligt, uden dumme kommentarer og så vil det blive meget nemmere for dig at færdes i vores forum.

Besvar