Ny rutineret angriber TAK!!
-
JensMikkelsen
Ny rutineret angriber TAK!!
Hejsa, lad os håbe at nedenstående kroner bruges til at købe Franks afløser, når han nu skulle smides ud!!
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 538341.ece
Gode forslag tak og jeg gider ikke høre Gilberto, vi skal have en Boks angriber!!
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 538341.ece
Gode forslag tak og jeg gider ikke høre Gilberto, vi skal have en Boks angriber!!
Re: Ny rutineret angriber TAK!!
Jeg må indrømme at jeg håber det er en udmelding, hvis formål det er at presse prisen op. FCM bør i denne situation have is i maven og vente til minimum efter slutrunden.
10 mio. er - trods eventuelle procenter af næste salg mv. - ikke meget for 'et af de hotteste navne i Europa'.
Angående angriber, så billiger jeg ligeså tanken om at klubben får 'en angriber' - dvs. en person der befinder sig i angrebet og udmærker sig ved evnen til at lave mål
10 mio. er - trods eventuelle procenter af næste salg mv. - ikke meget for 'et af de hotteste navne i Europa'.
Angående angriber, så billiger jeg ligeså tanken om at klubben får 'en angriber' - dvs. en person der befinder sig i angrebet og udmærker sig ved evnen til at lave mål
-
JensMikkelsen
Da jeg var angribe... altså for 100 år siden i serie 6
Da stod man ikke mange meter fra modstanderens boks, man kom ikke længere tilbage end midtercirklen.... driblinger var bandlyst, kun skud 
Det er bare så forbasket. Vi havde en god angriber i Frank, som jeg troede ville ende sin karriere her. Der er langt mellem de kontinuerligt scorende angribere i dansk fodbold, og at hente fra udlandet er altid en Lotto kupon, om de nu kan falde til på alle måder.
Rutinerede angribere, som kontinuerligt scorer, de er en eftertragtet vare. Jeg tvivler på at 10 mio kr fra Ajax rækker særlig langt. For de penge, ender vi enten med en mellemklasse angriber, som Gilberto, en ukendt som Dadu, eller et ungt talent a la Morten Nielsen.
Hvilke emner er der egentlig?
Djiby Fall (ja..)
Peter Utaka (urealistisk pris.. så nej)
Kim Aabech (nej tak, er for stort et ego)
Rade Prica (kunne være et emne)
Søren Larsen (nu i Feyenoord stadig uden succes, han bliver billigere..)
Flere?
Rutinerede angribere, som kontinuerligt scorer, de er en eftertragtet vare. Jeg tvivler på at 10 mio kr fra Ajax rækker særlig langt. For de penge, ender vi enten med en mellemklasse angriber, som Gilberto, en ukendt som Dadu, eller et ungt talent a la Morten Nielsen.
Hvilke emner er der egentlig?
Djiby Fall (ja..)
Peter Utaka (urealistisk pris.. så nej)
Kim Aabech (nej tak, er for stort et ego)
Rade Prica (kunne være et emne)
Søren Larsen (nu i Feyenoord stadig uden succes, han bliver billigere..)
Flere?
Morten Skoubo (transferfri)
Mohamed Zidan (bliver måske frosset ud i Dortmund)
Duncan ( Vender jo tilbage til Celtic)
Mohamed Zidan (bliver måske frosset ud i Dortmund)
Duncan ( Vender jo tilbage til Celtic)
Tror nu godt man kan komme rigtigt langt for 10 milioner på markedet idag.
FCK hentede jo N'Doye for 15, og vi kan måske godt klare os med en der er fra en hylde lidt længere nede.
Kunne selv godt se lidt fidus i at hente en spiller som Tim Jansen. Han har en god fysik og virker altid farlig. Han har lidt svært ved at få bolden ind somme tider, men mon ikke det kan kan komme hvis han får lige så mange bolde at arbejde med som Sly gør.
Han har scoret 7 mål denne sæson ind til videre selv om Esbjerg jo som bekendt ligger helt i bunden. Tror han vil kunne score mange mål for et hold som har bolden meget som vi jo isærdeleshed har imod de små hold. (Han scorede også 14 mål i sidste sæson).
Han har 1.5 år tilbage af sin kontrakt til sommer. Hvad tror I han kunne koste? Ville selv skyde på imellem 5-7 milioner, og det synes jeg ville være en rigtig god pris.
Hvad mener I andre om den ide? Og vil Esbjerg overhovedet sælge til os?
FCK hentede jo N'Doye for 15, og vi kan måske godt klare os med en der er fra en hylde lidt længere nede.
Kunne selv godt se lidt fidus i at hente en spiller som Tim Jansen. Han har en god fysik og virker altid farlig. Han har lidt svært ved at få bolden ind somme tider, men mon ikke det kan kan komme hvis han får lige så mange bolde at arbejde med som Sly gør.
Han har scoret 7 mål denne sæson ind til videre selv om Esbjerg jo som bekendt ligger helt i bunden. Tror han vil kunne score mange mål for et hold som har bolden meget som vi jo isærdeleshed har imod de små hold. (Han scorede også 14 mål i sidste sæson).
Han har 1.5 år tilbage af sin kontrakt til sommer. Hvad tror I han kunne koste? Ville selv skyde på imellem 5-7 milioner, og det synes jeg ville være en rigtig god pris.
Hvad mener I andre om den ide? Og vil Esbjerg overhovedet sælge til os?
Utaka og Prica vil jeg i hvert fald gerne skyde ned allerede nu. De er alt for dyre, og hvad skulle de også i en pt. dårligere klub, når de spiller fast og scorer regelmæssigt?
Fall, Duncan og Zidan har det til fælles, at deres fremtid ser meget usikker ud. Der er linet op til salg. Men de vil også være svinedyre at hente (de har kostet knaster, der skal tjenes ind igen). Så her er vi afhængige af, at Hessel, Olesen og hvad de ellers hedder laver en Jakob Poulsen. Jeg tvivler stærkt.
Jeg er hooked på Skoubo, som kan hentes på fri transfer til sommer, men jeg er allermest hooked på, at forretningen løber rundt. Hvis dét betyder Hvilsom, then so be it.
Fall, Duncan og Zidan har det til fælles, at deres fremtid ser meget usikker ud. Der er linet op til salg. Men de vil også være svinedyre at hente (de har kostet knaster, der skal tjenes ind igen). Så her er vi afhængige af, at Hessel, Olesen og hvad de ellers hedder laver en Jakob Poulsen. Jeg tvivler stærkt.
Jeg er hooked på Skoubo, som kan hentes på fri transfer til sommer, men jeg er allermest hooked på, at forretningen løber rundt. Hvis dét betyder Hvilsom, then so be it.
Skoubo skal det ikke være. Han har for mange skader over en sæson. Hvis vi vil hente en gammel angriber hjem fra udlandet, så kunne vi da ligeså godt have beholdt Frank. Hvis vi endelig skulle købe en angriber, hvorfor så ikke Nordstrand, der trods alt er angriber i ordets bedste forstand og har nogle år i sig endnu.
Jeg kan sgu også godt lide Nordstrand, og der er lidt mere fremtid i ham i forhold til Skoubo. Men Nordstrand er igen en af dem, jeg simpelthen ikke tror, vi har råd til. Han skal nok have et rimelig godt tilbud for at rykke pløkkerne til Jylland. For slet ikke at tale om den overgangssum, FCK skal have for ham.
Skal vi have en angriber, skal det være discount- eller sponsorvarer.
Skal vi have en angriber, skal det være discount- eller sponsorvarer.
Nordstrand er faktisk en god mulighed, han er vel ejet af FCN nu, og dem har vi jo før kunne handle med.
Nej, han er blot lejet ud til FCN, fordi han skulle i form oven på sin skade. Han returnerer til FCK efter sæsonen.Ravnen skrev:Nordstrand er faktisk en god mulighed, han er vel ejet af FCN nu, og dem har vi jo før kunne handle med.
http://www.bold.dk/nyt/Nordstrand-skal- ... Farum-Park
Jeg tror ikke, det er realistisk, desværre.
Enig. Han ryger tilbage til FCK, når nu det rygtes mere eller mindre at begge frontløbere i FCK, Damen og Santin skal afsted, ryger Nordstrand direkte ind som den ene frontløber i FCK, er ihvertfald mit bud.Acebone skrev:Nej, han er blot lejet ud til FCN, fordi han skulle i form oven på sin skade. Han returnerer til FCK efter sæsonen.Ravnen skrev:Nordstrand er faktisk en god mulighed, han er vel ejet af FCN nu, og dem har vi jo før kunne handle med.
http://www.bold.dk/nyt/Nordstrand-skal- ... Farum-Park
Jeg tror ikke, det er realistisk, desværre.
Så ja nok ret urealistisk.
Dog kunne en Nordstrand passe perfekt ind i vores trup og ville ikke være dårligt at få en Nordstrand eller lign type i front for ulvene, til at score de manglende kasser. Men ja vi mangler så afgjort en Rigtig angriber, hvis ikke 2, til vores offensive nye system og spillestil. Da der dog godt nok satses på Syl og han dog også har en god portion kvaliteter, så er Syl nu engang mere wing end angriber.
Jeg tror og håber på at vi om et års tid sidder og glæder os over at vi har en af de mest scorende angribere, nemlig Sylvester Igboun
Lige nu ser vi antydningerne til det, men desværre heller ikke mere
Jeg håber dog at der snart kommer rigtigt hul på bylden, og når så målene begynder at kommer så stiger både selv- og træfsikkerheden også
Når målene så kommer giver det også endnu mere fokus fra modstanderne på ham som angriber, og så bliver der åbnet mere op for skud fra midtbanen.
Det ville jo være rart hvis Jakob Poulsen kom igang med nogle mål, og lige pludselig ser vi også vores midtbanenigerianere med skud der er marginalt hårdere end en drengespillers
Jeg ser dog også som mange gange tidligere nævnt, at vi får en rigtig boks-spiller til at give mulighed for variationer
Lige nu ser vi antydningerne til det, men desværre heller ikke mere
Jeg håber dog at der snart kommer rigtigt hul på bylden, og når så målene begynder at kommer så stiger både selv- og træfsikkerheden også
Når målene så kommer giver det også endnu mere fokus fra modstanderne på ham som angriber, og så bliver der åbnet mere op for skud fra midtbanen.
Det ville jo være rart hvis Jakob Poulsen kom igang med nogle mål, og lige pludselig ser vi også vores midtbanenigerianere med skud der er marginalt hårdere end en drengespillers
Jeg ser dog også som mange gange tidligere nævnt, at vi får en rigtig boks-spiller til at give mulighed for variationer
Jeg synes faktisk, Izunna har et ganske fint skud.974 skrev:Det ville jo være rart hvis Jakob Poulsen kom igang med nogle mål, og lige pludselig ser vi også vores midtbanenigerianere med skud der er marginalt hårdere end en drengespillers
Men det ville være lækkert med en klinisk afslutter, der kunne supplere Sylvesters fine driblinger. Jeg siger ikke, vi skal have en tro kopi af Farlige Frank, men det ville være rart med en angriber, der ved hvor målet står.
Jeg tror Morten Nordstrand er færdig i FCK efter denne sæson. Han har ikke det niveau som FCK søger mht. europæisk deltagelse. I så fald han skal erstatte en af de nævnte, så bliver det i den hjemlige liga, eller som indskiftningsspiller i de europæiske kampe. Derimod kunne en Zidan godt blive en ny del af FCK's hold, hvis han skal væk fra Dortmund og i øvrigt vil acceptere den løn han kan hæve derinde. De har jo signaleret store investeringer, så lad dem endelig købe sig ihjel - Randers stylepr0j3ct skrev: Enig. Han ryger tilbage til FCK, når nu det rygtes mere eller mindre at begge frontløbere i FCK, Damen og Santin skal afsted, ryger Nordstrand direkte ind som den ene frontløber i FCK, er ihvertfald mit bud.
Så ja nok ret urealistisk.
Dog kunne en Nordstrand passe perfekt ind i vores trup og ville ikke være dårligt at få en Nordstrand eller lign type i front for ulvene, til at score de manglende kasser. Men ja vi mangler så afgjort en Rigtig angriber, hvis ikke 2, til vores offensive nye system og spillestil. Da der dog godt nok satses på Syl og han dog også har en god portion kvaliteter, så er Syl nu engang mere wing end angriber.
Om han er god nok til FCM vil klart afhænge af hvordan han bruges i spilsystemet - som jeg ser det er han i den rette formation en habil måltyv, som sandsynligvis ikke har fået sit fulde potentiale udnyttet. Jeg tror han kunne blive en gevinst idet han også har en til tider utraditionel tilgang til tingene. Der samme kan i øvrigt siges om Martin Bernburg, der desværre i stil med mange andre lider af problemer med tilbagevendende skader.
Angrebstypemæssigt så jeg helst en fysisk stærk og stor angriber som kan vinde nærkampe, heade og holde på bolden. Det er dyrt, men det ville fandme pynte blandt hurtigløerne og driblerne. Det kunne give et mere facetteret touch til det offensive spil. Men spørgsmålet er om der findes danske spillere af den kaliber eller om det svenske eller norske marked, eller fx 2. Bundesligaen kunne være et sted at lede.