Ørgaard bør stoppe eller omplaceres
Ørgaard bør stoppe eller omplaceres
Manden må tage sin del af ansvaret.
-
Jesper - BW415
- Geografisk sted: Sunds
Re: Ørgaard bør stoppe eller omplaceres
Du har muligvis ret, men slap nu lige lidt af! Vi får ikke noget ud af at lave en OB og fyre alt, hvad der fyres kan!Ørgaard bør stoppe eller omplaceres
Der må komme nogle meldinger fra FCM, og lad os så se, hvad der sker!
De manglende resultater i ihvertfald ikke Kuhns ansvar alene og når man fjerner trænerne bedste angribere i Baba, Ilsø & Frank (Skal heller ikke glemme Jude som storbomber i FCF) vælger ikke at forlænge med Priske + indfører et spilsystem som garanteret ligger fjernt fra Kuhn, så skal det blive svært.
Kuhn er bestemt ikke den eneste der har fejlet her og det er sgu svært at forvente at en mand kan svømme når man lige brækker begge arme på ham inden man skubber ham ud i det dybe
Men Ørgaard er vel fredet, sådan plejer det jo at være..
Kuhn er bestemt ikke den eneste der har fejlet her og det er sgu svært at forvente at en mand kan svømme når man lige brækker begge arme på ham inden man skubber ham ud i det dybe
Men Ørgaard er vel fredet, sådan plejer det jo at være..
At Jude scorer pænt mange mål i første division, betyder jo ikke at han ville have gjort det hos os i Superligaen, det er lidt for nemt at påstå. Jude var slet ikke superligaklar da han var her, måske er han blevet det nu, det må fremtiden vise.
Ørgaard skal selvfølgelig ikke stoppe. Han har trods alt fået os hertil. Det er ikke et nemt job han har, og som os andre kommer han selvfølgelig også til at træffe forkerte beslutninger undervejs.
Ørgaard skal selvfølgelig ikke stoppe. Han har trods alt fået os hertil. Det er ikke et nemt job han har, og som os andre kommer han selvfølgelig også til at træffe forkerte beslutninger undervejs.
Kan kun sige ud med Kaiser Ørgåård
Det kan og skal ikke forsvares med at han også kan fejle......er total ligeglad med hvad han har gjort for fcm han tid er over helt over er super skuffet.....og chokket
Helt til grin, man kan ikke kører en børsnoteret virksomhed på de premisser, du angiver vedr. Ørgaard, helt ude i skoven !Ravnen skrev:At Jude scorer pænt mange mål i første division, betyder jo ikke at han ville have gjort det hos os i Superligaen, det er lidt for nemt at påstå. Jude var slet ikke superligaklar da han var her, måske er han blevet det nu, det må fremtiden vise.
Det er sgu ikke ørgaard alene der har banket FCM op, det er først og fremmest de leder der stod bag Ikast FS i siden tid, som startede bl.a. ungdomsudviklingen, med spillere som f.eks. skoubo, bak >Nielsen, allan bak, Søren barslund, frank kristensen, den nuværende målmandstræner i FCM som gav 5 mill i kassen via ikast FS. fodboldkulturen i området er skabt af Ikast ledere og sponsorer.
Ørgaard bør holde sig langt væk fra træning og spillestil, det har han ikke en fis forstand på, hans opgave er at sørge for de spillere som er nødvendig for at indfri de forventninger og målsætninger FCM har, hans indblanding er ødelæggende for trænernes arbejde. Så Hr.Ørgaard hver bord passer sit, eller fis af til BIF.
Da jeg gik ind i tråden her, håbede jeg at se en masse der argumenterede imod trådens overskrift. Det er så ikke sket. Egentlig burde jeg kaste mig ud i en diskussion med jer der har skrevet og bakket op om forslaget, men helt ærligt, vil det nytte noget? Forstår i noget? Eller var det også jer der var ligeglade da vi for andet år i streg vandt sølv, og var sure over at det ikke blev til guld? Fucking hell....
-
pedersen7500
- Site Admin
- Geografisk sted: Holstebro
Ørgaard skal ikke væk.
Han tænker fremadrettet og økonomisk, der vil altid være op og nedture men derfor skal folk ikke sparkes fra deres poster.
Han tænker fremadrettet og økonomisk, der vil altid være op og nedture men derfor skal folk ikke sparkes fra deres poster.
!
Jeg er sgu ikke tilfreds med, hvordan Ørgaard forvaltede pengene for tre-fire år siden, men hvis han røg ud nu, så ville vi da først være på røven.
Hvis vi forestiller os, at vi hentede en ny sportsdirektør udefra, ville vi igen begynde at se underlige signings og lottokuponer, fordi en ny mand har nye idéer. Det ville smadre hele konceptet i klubben og være ultraskadeligt for det eneste, der kører for os - akademiet. Vi bliver for helvede nødt til at tro på det, vi selv har banket op. Jeg gider ikke have klubben fyldt med lejesvende igen; det har vi prøvet! Kontinuitet, anyone?
Ørgaard solgte af nød i vinter. Klubben kører stadig med massivt underskud på driften, og det sidste vi har brug for, er en ny lønpost. Ikke flere fyringer, tak.
Når det brænder i et hus, skal det slukkes med vand - ikke benzin.
Hvis vi forestiller os, at vi hentede en ny sportsdirektør udefra, ville vi igen begynde at se underlige signings og lottokuponer, fordi en ny mand har nye idéer. Det ville smadre hele konceptet i klubben og være ultraskadeligt for det eneste, der kører for os - akademiet. Vi bliver for helvede nødt til at tro på det, vi selv har banket op. Jeg gider ikke have klubben fyldt med lejesvende igen; det har vi prøvet! Kontinuitet, anyone?
Ørgaard solgte af nød i vinter. Klubben kører stadig med massivt underskud på driften, og det sidste vi har brug for, er en ny lønpost. Ikke flere fyringer, tak.
Vi henter ingen ny sportsdirektør udefra. Den dag Ørgaard selv vælger at blive omplaceret, så tror jeg Claus Steinlein er vores nye sportsdirektør. Men der er længe til endnu.
Vi må heller ikke glemme, at Ørgaard midt i alt det her, har solgt en 16 årig for 10 millioner kroner. Winston Reid er vel heller ikke helt glemt endnu. Ørgaard kan virkelig sit job når det gælder spillersalg, og med akademiet er det jo vores levevej.
Vi må heller ikke glemme, at Ørgaard midt i alt det her, har solgt en 16 årig for 10 millioner kroner. Winston Reid er vel heller ikke helt glemt endnu. Ørgaard kan virkelig sit job når det gælder spillersalg, og med akademiet er det jo vores levevej.
Er nemt at give Ørgaard skylden eks den gang vi fik Dadu havede vi valget mellem 2 spillere og det var træneren dengang (Erik) der valgte Dadu og ikke Ørgaard...Acebone skrev:Jeg er sgu ikke tilfreds med, hvordan Ørgaard forvaltede pengene for tre-fire år siden, men hvis han røg ud nu, så ville vi da først være på røven.
In Bak we trust
Det er vel okay at stille sportsdirektøren til ansvar for de indkøb, han har lavet? Uagtet at træneren også har haft noget at sige.LuffenDK skrev:Er nemt at give Ørgaard skylden eks den gang vi fik Dadu havede vi valget mellem 2 spillere og det var træneren dengang (Erik) der valgte Dadu og ikke Ørgaard...
Nu var Dadu heller ikke ham, jeg hovedsageligt tænkte på. Han var i hvert fald langt fra den dyreste. Men jeg gider ikke til at lave en liste - dem har vi vist haft rigeligt af.
Læs nu lige mit indlæg igen. Jeg taler jo netop for, at Ørgaard må og skal blive.
Jeg tror folk overvurderer Ørgaards magt helt vildt. Jens har ikke særligt meget at have sagt hvis man skal tro det man hører. Det har før været fremme at vende fra tidligere spillere blandt andet Davis Nielsen.
For mig at sig er der ingen tvivl om at der er Bo Olesen der sidder at trækker i alle trådene når vi snakker 1 holdet. Det er Bo der 100% sidder på pengetanken og bestemmer hvem der skal ud og ind. Derfor kan Jens godt have en mening, men jeg tror at det er langt fra altid at det er Jens der har det sidste ord.
Efter min mening har Kuhn hele tiden været et forkert/farligt valg. Man havde nok regnet med at havde kunne forme ham lidt mere end man egentligt kunne. Jeg tror at Kuhn ville bestemme for meget i forhold til hvad bestyrelsen gerne vil have ham til. Kuhn er ikke manden bag den nye spillestil og at han så åbent meldte det ud er også et tegn på at han ikke var enig.
Jeg håber og tror på at Glen er den rigtige og at han på sigt kan se sig selv som nr1. Der er ingen tvivl om at vi vil se en helt anden træner end Kuhn de næste par uger. Glen lever med FCM hjertet ude på trøjen og han er helt sikkert den type jeg gerne ser på posten, også i fremtiden.
Men jeg kan absolut ikke se nogen idé i at sige farvel til Jens. Jens er til for at være en hård hund der kan forhandle nogle gode aftaler hjem og det er han verdensklasse til. Jeg kan ikke forstille mig et FCM uden Jens. Og slet slet ikke i den situation vi står i lige nu, med 50-100 mil på vej ind af døren. Den er Jens den helt rigtige til at lukke og jeg tror og håber jens i mange år fremover vil vise sit store talent når det gælder om at få de rigtige priser for vores unge drenge. Men behøver ikke være fan af Jens, men man skal godt nok vende det blinde øje til hvis man skal syntes at det bedste for FCM vil være at smide Jens på porten lige nu.
For mig at sig er der ingen tvivl om at der er Bo Olesen der sidder at trækker i alle trådene når vi snakker 1 holdet. Det er Bo der 100% sidder på pengetanken og bestemmer hvem der skal ud og ind. Derfor kan Jens godt have en mening, men jeg tror at det er langt fra altid at det er Jens der har det sidste ord.
Efter min mening har Kuhn hele tiden været et forkert/farligt valg. Man havde nok regnet med at havde kunne forme ham lidt mere end man egentligt kunne. Jeg tror at Kuhn ville bestemme for meget i forhold til hvad bestyrelsen gerne vil have ham til. Kuhn er ikke manden bag den nye spillestil og at han så åbent meldte det ud er også et tegn på at han ikke var enig.
Jeg håber og tror på at Glen er den rigtige og at han på sigt kan se sig selv som nr1. Der er ingen tvivl om at vi vil se en helt anden træner end Kuhn de næste par uger. Glen lever med FCM hjertet ude på trøjen og han er helt sikkert den type jeg gerne ser på posten, også i fremtiden.
Men jeg kan absolut ikke se nogen idé i at sige farvel til Jens. Jens er til for at være en hård hund der kan forhandle nogle gode aftaler hjem og det er han verdensklasse til. Jeg kan ikke forstille mig et FCM uden Jens. Og slet slet ikke i den situation vi står i lige nu, med 50-100 mil på vej ind af døren. Den er Jens den helt rigtige til at lukke og jeg tror og håber jens i mange år fremover vil vise sit store talent når det gælder om at få de rigtige priser for vores unge drenge. Men behøver ikke være fan af Jens, men man skal godt nok vende det blinde øje til hvis man skal syntes at det bedste for FCM vil være at smide Jens på porten lige nu.
Enig Dennis.
Ørgaard er jo i bund og grund bare frontkage figur, manden ud ad til, af en styrende gruppe i FCM. Han har på ingen måde ene styre og magt, til at gøre lige hvad der passer ham.
Men ligesom med en træner når holdet ikke spiller så godt, så er det klart nemmere at bebrejde en enkelt person, eks Ørgaard, frem for en gruppe, bestyrelse bag, eller en træner frem for et hold, der ikke gider og eller præsterer.
Så i stedet for at bebrejde enkelt personer for det ene og eller det andet, burde vi alle som der bla. er lagt op til i en anden tråd http://www.black-wolves.com/b/1/96213.html støtte op om holdet i en svær tid, hvor der sker så meget nu og i fremtiden, med manglende point fra kampene, Kuhn der holder, en mulig indisk stor investor på vej ind i klubben, et nyt spil system under opbygning osv. osv.
Ja selvfølgeligt er vi alle trætte af at se vores hold tabe og smide point på point, da vi selvfølgeligt hellere vil se den ene stor sejr efter den anden, metal om halsen og i skabet og ikke mindst europæisk. Men klubben skal dog lige have lidt tid og ikke mindst spil systemet. Det er ikke noget der ændrer sig over en weekend.
Ørgaard er jo i bund og grund bare frontkage figur, manden ud ad til, af en styrende gruppe i FCM. Han har på ingen måde ene styre og magt, til at gøre lige hvad der passer ham.
Men ligesom med en træner når holdet ikke spiller så godt, så er det klart nemmere at bebrejde en enkelt person, eks Ørgaard, frem for en gruppe, bestyrelse bag, eller en træner frem for et hold, der ikke gider og eller præsterer.
Så i stedet for at bebrejde enkelt personer for det ene og eller det andet, burde vi alle som der bla. er lagt op til i en anden tråd http://www.black-wolves.com/b/1/96213.html støtte op om holdet i en svær tid, hvor der sker så meget nu og i fremtiden, med manglende point fra kampene, Kuhn der holder, en mulig indisk stor investor på vej ind i klubben, et nyt spil system under opbygning osv. osv.
Ja selvfølgeligt er vi alle trætte af at se vores hold tabe og smide point på point, da vi selvfølgeligt hellere vil se den ene stor sejr efter den anden, metal om halsen og i skabet og ikke mindst europæisk. Men klubben skal dog lige have lidt tid og ikke mindst spil systemet. Det er ikke noget der ændrer sig over en weekend.