Allan Kuhn stopper!
-
Andersbknudsen
Allan Kuhn stopper!
Lige modtaget en sms fra EB hvor der står at: " Allan Kuhn stopper i FC Midtjylland"
følges lige op...
følges lige op...
Re: Allan Kuhn stopper!
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 538640.ece
Wow
Manglende sammenhæng mellem trænerfilosofi og spillestil?? Jeg tror det.
Wow
Kuhn var heller ikke en del af træningen i dag.
Det er nok noget om det, spillestilen er jo nærmest dikteret fra direktionsgangen. Men hvis han selv er stoppet, synes jeg han stikker halen lidt mellem benene.Sylvester skrev: Wow![]()
![]()
![]()
Hvor er det kujonagtigt! Han burde sgu vise sig som en mand...
Vi kommer kun for roulade!
Jeg synes det er fint. Citatet jeg smed for kort tid siden, hvor vores anfører Kristian Bak udtalte at der skulle ske "noget", tyder også på at spillerne havde mistet troen på Allan Kuhn.
Men jeg tror også han er træt af forholdende, to stjerneangribere bliver afhændet og han bliver dikteret en spillestil fra sportsdirektøren, en spillestil som ligger fjernt fra det som har været Kuhns varemærke.
Erik Rasmussen eller Ove Pedersen?
Men jeg tror også han er træt af forholdende, to stjerneangribere bliver afhændet og han bliver dikteret en spillestil fra sportsdirektøren, en spillestil som ligger fjernt fra det som har været Kuhns varemærke.
Erik Rasmussen eller Ove Pedersen?
Mon ikke det er her, hunden ligger begravet? Øv, siger jeg. Tror det kunne være blevet fint på sigt.Ravnen skrev:Men jeg tror også han er træt af forholdende, to stjerneangribere bliver afhændet og han bliver dikteret en spillestil fra sportsdirektøren, en spillestil som ligger fjernt fra det som har været Kuhns varemærke.
Så meget for at glæde sig over at vi var den eneste klub med ro på bagsmækken..
Forstår ham da godt.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... spillestil
måske man kan finde en ny træner i lilleput rækkerne, der plejer man at praktisere hovedløs indianerbold i stor stil.
http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/fc ... spillestil
måske man kan finde en ny træner i lilleput rækkerne, der plejer man at praktisere hovedløs indianerbold i stor stil.
Senest rettet af b 15. apr 2011, 14:20, rettet i alt 1 gang.
Erik skal ikke tilbage!
Kunne godt være Ove P... Han er i forvejen inde og se alle kampe
Det bliver ikke Ove P, det vil jeg godt garantere.. En træner som om nogen praktiserer kedeligt fodbold med lange bolde, så er det Ove P.Fyrsten skrev:Erik skal ikke tilbage!
Næhh, tror nærmere vi skal finde en offensiv træner..
Kunne godt forestille mig at Troels Bech kunne få en ny chance i FCM!
trist at manden stopper så ham gerne være her i mange år endnu, mit bud på ræner fra sommer er Michael Hansen og Glenn som forsætter som en duo.
Tipsbladet bekræfter det igennem kilder i truppen så den er stensikker god nok:
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland
Riddersholm overtager sæsonen ud og så må vi se hvad der skal ske.
Troels Bech syntes jeg kunne været helt fantastisk, er stor fan
, men ellers ville Bordinggaard eller Erik Rasmussen være oplagte bud. Erik må være færdig med sit sabbatår og han kalder klubben og kulturen fuldt ud.
Jokeren er Michael Hansen fra Skive, men tvivler på han har erfaring nok..
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... idtjylland
Riddersholm overtager sæsonen ud og så må vi se hvad der skal ske.
Troels Bech syntes jeg kunne været helt fantastisk, er stor fan
Jokeren er Michael Hansen fra Skive, men tvivler på han har erfaring nok..
Marionetdukke søges.
Erfaring og selvstændighed ikke nødvendig, da du vil blive udstyret med headset og direkte forbindelse til direktionen under træningen.
Gør du som der bliver sagt, vil det blive værdsat væsentlig højere end en pokalsemifinale og 2. plads efter første halvsæson.
Derudover vil flot, frisk og offensiv bold blive vægtet højere end resultater.
Erfaring og selvstændighed ikke nødvendig, da du vil blive udstyret med headset og direkte forbindelse til direktionen under træningen.
Gør du som der bliver sagt, vil det blive værdsat væsentlig højere end en pokalsemifinale og 2. plads efter første halvsæson.
Inden vi helt giver ledelsen skylden, så skal vi dog huske at Allan Kuhn også sagde det her:
Men okay, Erik Rasmussen praktiserede jo offensiv champagnebold med held, så han er da oplagt hvis ledelsen holder fast på det.
Men jeg tror også det er lidt naivt at ville praktisere sådan en spillestil her i landet. Holdene er så lige, og enhver blottelse bagud bliver straffet. Selv FCK spiller det tætte defensive system.FCM-træneren understreger, at han bakker op om stilændringen, som han og trænerne i FCM har implementeret i praksis uden indblanding fra Jens Ørgaard, Steinlein eller andre i FC Midtjyllands ledelse, og at han havde taget konsekvensen, hvis han havde været uenig i ledelsens forslag.
- Jeg føler, at de er kommet med en god ide, og så har jeg været omstillingsparat. Ellers skulle jeg have taget mit gode tøj og være gået. Hvis jeg ikke syntes, det var en god ide. Der var ikke så mange muligheder. Enten syntes du, at det var en god ide, ellers var du der ikke mere, siger Allan Kuhn.
Men okay, Erik Rasmussen praktiserede jo offensiv champagnebold med held, så han er da oplagt hvis ledelsen holder fast på det.
Sandt og sørgeligt..........b skrev:Marionetdukke søges.