Drop den med at borring og danny olsen skal ind og have emre spilletid. De præsterer stort set aldrig, på det niveau der må forventes af dem med deres "rutine". Sivebæk og juelsgaard spiller faktisk en god kamp igår, det samme med rilwan og izunna. Den enste unge der ikke spillede godt igår var efter min mening Albæk, som ikke kunne spille på den bane. Målet kommer efter et koks med centerforsvaret, og det er altså de "erfarne" der spiller derinde. Jakob Poulsen, A-landsholdsspiller, løber rundt som en hovedløs kylling og laver ikek dagens gode gerning.
Så drop den emd at de unge ikke er klar!!
Den udatte kamp, Lyngby-FCM
Re: Den udatte kamp, Lyngby-FCM
Rilwan og Izunna er to talenter, FCM nok skal få en masse gavn af i fremtiden. Men det dur ikke, at de hver eneste gang de modtager bolden skal have en 5 - 6 boldberøringer inden de spiller den videre. Modstanderne når jo at komme på plads inden de slipper bolden. Jacob P skal også til at sætte sig noget mere på kampen, men måske var det en ide at prøve en central midtbane med Jakob P og Thygesen. Ét er i hvert fald helt sikkert. FCM får ikke det optimale ud af en udemærket trup, der dog lider af at mangle boksspillere og fødte målscorere.Young Wolf skrev:Drop den med at borring og danny olsen skal ind og have emre spilletid. De præsterer stort set aldrig, på det niveau der må forventes af dem med deres "rutine". Sivebæk og juelsgaard spiller faktisk en god kamp igår, det samme med rilwan og izunna. Den enste unge der ikke spillede godt igår var efter min mening Albæk, som ikke kunne spille på den bane. Målet kommer efter et koks med centerforsvaret, og det er altså de "erfarne" der spiller derinde. Jakob Poulsen, A-landsholdsspiller, løber rundt som en hovedløs kylling og laver ikek dagens gode gerning.
-
Young Wolf
Det er korretkt at de bruger fo rmange berøringer. Det jeg skrev var egentlig bare at jeg syntes de spillede godt igår. Men det er også set ud fra det barometer at jeg er vant til deres berøringer. Det skal de helt klart forbedre. Desuden virker de til nogle gange kun at have øje for hinanden, hvilket heller ikke dur.Gubbi77 skrev:Rilwan og Izunna er to talenter, FCM nok skal få en masse gavn af i fremtiden. Men det dur ikke, at de hver eneste gang de modtager bolden skal have en 5 - 6 boldberøringer inden de spiller den videre. Modstanderne når jo at komme på plads inden de slipper bolden. Jacob P skal også til at sætte sig noget mere på kampen, men måske var det en ide at prøve en central midtbane med Jakob P og Thygesen. Ét er i hvert fald helt sikkert. FCM får ikke det optimale ud af en udemærket trup, der dog lider af at mangle boksspillere og fødte målscorere.Young Wolf skrev:Drop den med at borring og danny olsen skal ind og have emre spilletid. De præsterer stort set aldrig, på det niveau der må forventes af dem med deres "rutine". Sivebæk og juelsgaard spiller faktisk en god kamp igår, det samme med rilwan og izunna. Den enste unge der ikke spillede godt igår var efter min mening Albæk, som ikke kunne spille på den bane. Målet kommer efter et koks med centerforsvaret, og det er altså de "erfarne" der spiller derinde. Jakob Poulsen, A-landsholdsspiller, løber rundt som en hovedløs kylling og laver ikek dagens gode gerning.
Tror ikke løsningen er Jakob P og Thyge på midtbanen. Specielt ikke hvis det betyder at izunna ikke spiller. Jeg kan kun se det ske hvis thyge agerer endnu mindre 2. angriber, og så mangler han til at støtte op om Sly, som ikke kan klare det hele selv. Jeg syntes heller ikke problemet er mangel på boksspillere. Hvis vi virkelig får det til at fungere med at spille bolden, og være spilstyrende, ja så burde det ikke være nødvendigt, kun at smide indlæg i hovederne på de andres forsvarer, men spille gennem midten.
Stor uenighed om kampen: http://www.sporten.dk/superligaen/fcm-t ... ybt-uenige
Den mest interessante kommentar er dog Baks
Kristian Bak: - Jeg er meget, meget skuffet. Jeg troede, vi havde lært af kampen mod Silkeborg, men det havde vi åbenbart ikke. Jeg kan ikke stå og sige, at vi bare skal fortsætte og tro på det, for der skal jo ske noget, sagde kaptajnen Kristian Bak Nielsen og tygger lidt på ordet "krise".
Spørgsmålet er hvad der skal ske?
Den mest interessante kommentar er dog Baks
Kristian Bak: - Jeg er meget, meget skuffet. Jeg troede, vi havde lært af kampen mod Silkeborg, men det havde vi åbenbart ikke. Jeg kan ikke stå og sige, at vi bare skal fortsætte og tro på det, for der skal jo ske noget, sagde kaptajnen Kristian Bak Nielsen og tygger lidt på ordet "krise".
Spørgsmålet er hvad der skal ske?