6 kampe på 16 dage !

Om FC Midtjylland og Black Wolves
974

Re: 6 kampe på 16 dage !

Indlæg af 974 »

Andersbknudsen skrev:men der skal handling til. Det skal spredes og planlægges! Nogen som virkelig skal gå foran med dette projekt for at det kan blive til noget.
Godt drenge - I har fuldstændig ret

Det er nu og her Klubbens unge fodboldsspillere trænger til opbakning !

Det er ikke til næste kamp, eller næste sæson

DET ER PÅ LØRDAG TIL TRÆNINGEN!

Lad os lige lægge hovederne i blød. hurtigt...

Mit hoved er lidt ør af at stå på et koldt Lyngby Stadion, men er klar til at sætte noget i værk

Andersbknudsen

Indlæg af Andersbknudsen »

udfra træningsskemaet så er der vist fridag lørdag. Så må være søndag at det skal være. dagen inden kamp mod OB.
Ville passe perfekt.

974

Indlæg af 974 »

Andersbknudsen skrev:udfra træningsskemaet så er der vist fridag lørdag. Så må være søndag at det skal være. dagen inden kamp mod OB.
Ville passe perfekt.
ja for pokker - det giver også en dag mere at arrangere på..

Ved ikke om BW-bestyrelse vil være med til at arrangere noget, men så må vi andre jo se hvad vi kan få op at stå

Dele af UBM er sikkert friske vil jeg tro jf. Loofts udmeldinger

BWEast havde iøvrigt en 15-16 mand stående ude ved bussen efter kampen i Lyngby, og selv om det ikke var de vilde jubelscener, så blev det da til lidt opmuntrende ord på vejen :-)

Jeg tror i den grad at spillerne kunne bruge noget mere opbakning af os fans

Midtjylland

Indlæg af Midtjylland »

Skal det allerede være søndag, skal der meget snart lægges noget fast.

Hvornår? Starter vi nogen steder? Hvad skal der ske?

Skal vi være mange, skal det ud hurtigt..

Synes næsten ikke så få dage er nok, til at få noget alvorligt på benene, men det er selvfølgelig ikke optimalt i hverdagene, så fremt de ikke træner aften.

Jeg kan ikke arrangere det idag, det kan jeg ikke nå.

Andersbknudsen

Midtjylland skrev:Skal det allerede være søndag, skal der meget snart lægges noget fast.

Synes næsten ikke så få dage er nok, til at få noget alvorligt på benene, men det er selvfølgelig ikke optimalt i hverdagene, så fremt de ikke træner aften.

Præcis! Nogen skal sparke røv og få det igang, men jeg er ikke en af dem som kan.
Skal være nogen fra BW eller UBM som skal gå foran og hvis det allerede skal ske inden OB kampen så skal det gøres hurtigt.

2294

OT Re: 6 kampe på 16 dage !

Indlæg af 2294 »

WBW skrev:Holdet er i krise, og det hjælper ikke vores unge spillere at læse negativ kritik her på graven
Jeg tror ikke længere der er spillere som læser med her på graven.
Der bliver simpelthen lukket alt for meget useriøst lort ud fra forsmåede fans der ikke fatter en bjælde af hvad der foregår i klubben, og hvilke vilkår vi rent faktisk har.
Her skulle der stå noget klogt...

WBW

Indlæg af WBW »

2294 skrev:
WBW skrev:Holdet er i krise, og det hjælper ikke vores unge spillere at læse negativ kritik her på graven
Jeg tror ikke længere der er spillere som læser med her på graven.
Der bliver simpelthen lukket alt for meget useriøst lort ud fra forsmåede fans der ikke fatter en bjælde af hvad der foregår i klubben, og hvilke vilkår vi rent faktisk har.
Jeg har så kendskab til at ihvertfald 2 unge spillere ofte læser med her!
Men min pointe var såmænd også bare at vi skal vise at vi støtter op om vores hold, ligegyldigt hvad!

Noe

Re: OT Re: 6 kampe på 16 dage !

Indlæg af Noe »

2294 skrev:Der bliver simpelthen lukket alt for meget useriøst lort ud fra forsmåede fans der ikke fatter en bjælde af hvad der foregår i klubben, og hvilke vilkår vi rent faktisk har.
Så meget sandhed i en enkelt sætning. Det er spot on, det der!

Lige pt. ligger dette forums pointsnit lavere end ÅBs. Jeg kræver fyringer nu.

Sylvester

Indlæg af Sylvester »

Hvis spillere og trænere er sarte omkring kritik, så bør de nok isoleres helt fra alle medier og lade være med at læse aviser, se sportsnyhederne, eller læse på nettet.

Kritikken er bestemt ikke værre herinde end på FB, Ekstra Bladet, Sporten, AoH, bold osv., tværtimod syntes jeg.

Men det kan da også være det er den strategi man benytter, når spillere og trænere skamroser dem selv for endnu et nederlag :lol: :lol:

WBW

Indlæg af WBW »

Noe skrev:
2294 skrev:Der bliver simpelthen lukket alt for meget useriøst lort ud fra forsmåede fans der ikke fatter en bjælde af hvad der foregår i klubben, og hvilke vilkår vi rent faktisk har.
Så meget sandhed i en enkelt sætning. Det er spot on, det der!

Lige pt. ligger dette forums pointsnit lavere end ÅBs. Jeg kræver fyringer nu.
Og jeg kræver støtte fra fansene NU!

974

Indlæg af 974 »

Andersbknudsen skrev:
Midtjylland skrev:Skal det allerede være søndag, skal der meget snart lægges noget fast.

Præcis! Nogen skal sparke røv og få det igang, men jeg er ikke en af dem som kan.
Skal være nogen fra BW eller UBM som skal gå foran og hvis det allerede skal ske inden OB kampen så skal det gøres hurtigt.
Jeg har tjekket med FCM, som synes at det er en mægtig fin ide, og vil glæde sig til at se en masse fans
Jeg har desuden skrevet til Hekler som jo er til de fleste træninger før kampene - han kan forhåbentligt komme med inputs

Jeg synes at det bedste ville være hvis BW lavede et oplæg på deres hjemmeside, som så kunne sættes på facebook, og derfra videreformidles ud til alle de FCM-fans vi kan få fat på
Evt kunne man oprette det som begivenhed, hvor folk kunne tilkendegive hvis de dukker op
Træningen starter kl. 10.15 så det må være noget der skal starte kl 10

mvh
Jan

Andersbknudsen

En begivenhed på facebook vil være en god måde at få spredt! men mange metoder, indlæg her på bw, UBM vil sikkert også, sms osv! glæder om at få det spredt.

pedersen7500
Site Admin
Geografisk sted: Holstebro

Indlæg af pedersen7500 »

Jeg er måske klar.
Det kommer lidt an på om en anden aftale ryger i vasken.
!

Brugeravatar
Lupus1999
Kontakt:

Indlæg af Lupus1999 »

Kan jeg låne en bil, tager jeg gerne turen til træning fra Esbjerg på søndag!

BAK drengene op! Allesammen!

RL/UBM

Indlæg af RL/UBM »

....
Vi kommer kun for roulade!

Besvar