Far er ikke skuffet, Far er vred!
Far er ikke skuffet, Far er vred!
For en i helvede en omgang klamphuggeri!!!
Lyngby kom ikke med en eneste overraskelse i deres spil, og alligevel formåede vi ikke at være farlige. Hvis vi er så tandløse at det eneste man behøver at gøre at at stille sig ned foran feltet, og forsvare sig og så er vi tømt for ideer så ser det sort ud.
For mig er det nu et MEGET stort spørgsmålstegn, om vi overhovedet kommer i nærheden af europæiske pladser. Hvor vi i vinterpausen snakkede om 2. pladsen, så ser det for mig ud som om det bliver et spørgsmål om 65 pladsen...
Silkeborg har da i det mindste et koncept de kan finde ud af og, som giver dem muligheder. FCM spiller med hovedet under armen. Høje indlæg ind i feltet til Jacob Poulsen var det farligste????
Så længe FCM defensiven ikke kan hvile med bolden og spille den rundt til man er klar eller ser en åbning, så er og bliver det rent tilfældighed hvordan det går i kampene.
Indtil FCM indser kampe skal afgøres i det første kvarter, og ikke det sidste eller får spillet til at køre optimalt, så bliver det en ørkenvandring.
I det mindste fik vi set Hvilsom, der kom ind og lignede en der ville være der, en som ville noget!!!
Jeg kan så personligt stadig ikke forstå hvorfor Thyge skal blive ved med at optage en plads, når han ikke kan finde ud af at lave pres spil??
(Ja jeg er skuffet lige efter kampen)
Lyngby kom ikke med en eneste overraskelse i deres spil, og alligevel formåede vi ikke at være farlige. Hvis vi er så tandløse at det eneste man behøver at gøre at at stille sig ned foran feltet, og forsvare sig og så er vi tømt for ideer så ser det sort ud.
For mig er det nu et MEGET stort spørgsmålstegn, om vi overhovedet kommer i nærheden af europæiske pladser. Hvor vi i vinterpausen snakkede om 2. pladsen, så ser det for mig ud som om det bliver et spørgsmål om 65 pladsen...
Silkeborg har da i det mindste et koncept de kan finde ud af og, som giver dem muligheder. FCM spiller med hovedet under armen. Høje indlæg ind i feltet til Jacob Poulsen var det farligste????
Så længe FCM defensiven ikke kan hvile med bolden og spille den rundt til man er klar eller ser en åbning, så er og bliver det rent tilfældighed hvordan det går i kampene.
Indtil FCM indser kampe skal afgøres i det første kvarter, og ikke det sidste eller får spillet til at køre optimalt, så bliver det en ørkenvandring.
I det mindste fik vi set Hvilsom, der kom ind og lignede en der ville være der, en som ville noget!!!
Jeg kan så personligt stadig ikke forstå hvorfor Thyge skal blive ved med at optage en plads, når han ikke kan finde ud af at lave pres spil??
(Ja jeg er skuffet lige efter kampen)
Nogen kaster med brosten, andre kaster håndtegn.
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Jeg nøjes bare med at kaste skygge.
/Hekler
Re: Far er ikke skuffet, Far er vred!
Jeg forstår godt din skuffelse, og jeg er mindst lige så skuffet.
Se bare formbarometeret...
1 FC København 6 4 1 1 11-6 5 13
2 OB 6 3 2 1 12-4 8 11
3 Silkeborg 6 2 4 0 9-7 2 10
4 Randers FC 6 2 3 1 9-5 4 9
5 FC Nordsjælland 6 2 2 2 7-9 -2 8
5 SønderjyskE 6 2 2 2 4-6 -2 8
7 Esbjerg fB 6 2 1 3 7-10 -3 7
7 Brøndby IF 6 1 4 1 9-9 0 7
9 AC Horsens 6 1 3 2 4-5 -1 6
10 FC Midtjylland 6 1 2 3 9-10 -1 5
10 Lyngby 6 1 2 3 8-11 -3 5
10 AaB 6 1 2 3 3-10 -7 5
Noget skal der ske inden længe, hvis vi skal gøre håb om Europa, som efterhånden virker rigtig langt væk.
Vinding
Se bare formbarometeret...
1 FC København 6 4 1 1 11-6 5 13
2 OB 6 3 2 1 12-4 8 11
3 Silkeborg 6 2 4 0 9-7 2 10
4 Randers FC 6 2 3 1 9-5 4 9
5 FC Nordsjælland 6 2 2 2 7-9 -2 8
5 SønderjyskE 6 2 2 2 4-6 -2 8
7 Esbjerg fB 6 2 1 3 7-10 -3 7
7 Brøndby IF 6 1 4 1 9-9 0 7
9 AC Horsens 6 1 3 2 4-5 -1 6
10 FC Midtjylland 6 1 2 3 9-10 -1 5
10 Lyngby 6 1 2 3 8-11 -3 5
10 AaB 6 1 2 3 3-10 -7 5
Noget skal der ske inden længe, hvis vi skal gøre håb om Europa, som efterhånden virker rigtig langt væk.
Vinding
Far er ikke vred, Far er rasende!!
Det her er simpelthen for pinligt.
Jeg taler i ophidselse, men hold kæft hvor er det forkasteligt, at man ikke formår at skabe en rygende forpulet skid på 90 minutter! Jeg fatter simpelthen ikke, at man konsekvens spiller konservative lange bolde op i hovedet på dværghøjde-Sly og "hovedet-under-armen-Thygesen".
For mig at se, ligner Kuhn efterhånden en Kent Nielsen, der ikke formår at tilføre holdet det mindste offensivt. Desværre kan Kuhn i fællesskab med forsvaret ikke engang holde tæt bagude, mod en yngling!
Den eneste med vilje var Hvilsom - Giv ham chancen resten af foråret, og send Fagerberg på 3 års ferie på den fjerneste Ø, og lad ham invitere 3 fra startopstillingen med!
Vi fortjener ikke Europa - Vi fortjener at blive ydmyget.
Det her er simpelthen for pinligt.
Jeg taler i ophidselse, men hold kæft hvor er det forkasteligt, at man ikke formår at skabe en rygende forpulet skid på 90 minutter! Jeg fatter simpelthen ikke, at man konsekvens spiller konservative lange bolde op i hovedet på dværghøjde-Sly og "hovedet-under-armen-Thygesen".
For mig at se, ligner Kuhn efterhånden en Kent Nielsen, der ikke formår at tilføre holdet det mindste offensivt. Desværre kan Kuhn i fællesskab med forsvaret ikke engang holde tæt bagude, mod en yngling!
Den eneste med vilje var Hvilsom - Giv ham chancen resten af foråret, og send Fagerberg på 3 års ferie på den fjerneste Ø, og lad ham invitere 3 fra startopstillingen med!
Vi fortjener ikke Europa - Vi fortjener at blive ydmyget.
Det er skuffende resultater, vi startede fantastisk, nu har vi tabt to kampe helt ufortjent.
Det er vigtigt at vi stadigvæk viser holdet at vi støtter dem. Jeg synes det er synd for Allan at tingene ikke lykkes. Han har et stærkt reduceret hold, han har fået dem til at spille godt, men alligevel taber vi på nogle dumme forsvars blundere (som jeg ser det).
Nu kommer OB kampen snart og dem plejer vi at have et godt tag på. Så håber jeg forøvrigt at man snart tør forsøge sig med Fagerberg og Hvilsom på toppen og sender Sly ud på kanten. Han er simpelthen for ufarlig pt til at ligge på kanten.
Vi lider alle med holdet, men det hjælper ikke at vi er med til at trække dem længere ned.
Det er vigtigt at vi stadigvæk viser holdet at vi støtter dem. Jeg synes det er synd for Allan at tingene ikke lykkes. Han har et stærkt reduceret hold, han har fået dem til at spille godt, men alligevel taber vi på nogle dumme forsvars blundere (som jeg ser det).
Nu kommer OB kampen snart og dem plejer vi at have et godt tag på. Så håber jeg forøvrigt at man snart tør forsøge sig med Fagerberg og Hvilsom på toppen og sender Sly ud på kanten. Han er simpelthen for ufarlig pt til at ligge på kanten.
Vi lider alle med holdet, men det hjælper ikke at vi er med til at trække dem længere ned.
Kuhns resultater er en kæmpeskandale og formkurven lyver ikke, vi leverer ren nedrykningsform og det må være på tide at scoute markedet for en ny træner
1 point i 3 kampe mod Lyngby!!!! Hold da fast hvor man græmmes og hvor er det bare ikke godt nok og ud over en god start på efterårssæsonen, hvor vi havde heldet og kynismen, så har Kuhn simpelthen ikke leveret godt nok og TT blev sgu fyret for mindre
Farvel og tag gerne de ansvarlige med for salget af Frank, Ilsø, Baba og Priske!!!!
1 point i 3 kampe mod Lyngby!!!! Hold da fast hvor man græmmes og hvor er det bare ikke godt nok og ud over en god start på efterårssæsonen, hvor vi havde heldet og kynismen, så har Kuhn simpelthen ikke leveret godt nok og TT blev sgu fyret for mindre
Farvel og tag gerne de ansvarlige med for salget af Frank, Ilsø, Baba og Priske!!!!
I en kamp hvor vi har over 20 afslutninger skal vi få mere ud af tingene, men vi mangler generelt en ordentlig gameplan til hvordan vi får modstandernes forsvar dirket op. Når det så er sagt, så må Kuhn til at vise noget format og prøve noget nyt. Sly har simpelthen ikke formatet til at spille på toppen og det er snart på tide at få Thygesen ned på midtbanen igen. Men så er spørgsmålet: Hvem skal så i angrebet og der er jeg svar skyldig, men måske er tiden kommet til at give Hvilsom tillid og lade ham spille foråret færdig, uanset hvordan det går. Desuden så må Kuhn få styr på det forsvar, det er direkte pinligt, den måde der bliver dækket op på. Men måske skulle FCM have tænkt på om klubben overhovedet har mandskabet til at spille det nye system, inden de lavede det om og gik ud og forklarede hele omverden, at FCM skulle være super offensive og have et højt pres. Systemet virker helt a h....... til og det var direkte tåbeligt at sælge både Illsø og Frank på samme tid, fordi de unge skulle have chancen...... Den har de ikke grebet...
Kan læse at lalleglade Kuhn nok engang har skamrost spillerne for præstationen og J. Poulsen (som vel har været forårets ringste mand og burde sømmes fast til bænken) er super godt tilfreds med indsatsen.
http://www.sporten.dk/superligaen/j.-po ... degod-kamp
Undskyld mig hr.landsholdsspiller, men bortset fra et hovedstød af Sivebæk har vi vel ikke en eneste kvalificeret afslutning i hele kampen, hvordan kan du stille dig tilfreds med det??
På stående fod kan jeg da huske 4 kæmpechancer til Lyngby (Madsen hovedstød i første, målet, reddet på stregen på hjørne og AC friløber), så man kan vel ikke engang brokke sig over resultatet, Lyngby var jo klart farligst!!! Pinligt er hvad der er
Bak siger det i det mindste som det er, sgu rart at høre at der er nogen i FCM som ikke er jubellykkelige over endnu et nederlag til Lyngby
http://www.sporten.dk/superligaen/j.-po ... degod-kamp
Undskyld mig hr.landsholdsspiller, men bortset fra et hovedstød af Sivebæk har vi vel ikke en eneste kvalificeret afslutning i hele kampen, hvordan kan du stille dig tilfreds med det??
På stående fod kan jeg da huske 4 kæmpechancer til Lyngby (Madsen hovedstød i første, målet, reddet på stregen på hjørne og AC friløber), så man kan vel ikke engang brokke sig over resultatet, Lyngby var jo klart farligst!!! Pinligt er hvad der er
Bak siger det i det mindste som det er, sgu rart at høre at der er nogen i FCM som ikke er jubellykkelige over endnu et nederlag til Lyngby
- FCM Fan nr. 1
Mangler ideer og koncept!
Kuhn og Riddersholm mangler i den grad et SPILKONCEPT som spillerne skal følge. At belave sig udelukkende på standardsituationer er direkte IDIOTISK!
Desværre lader det ikke til at Kuhn kan frembringe noget som helst kreativt i taktikken omkring det fremadrettede spil, og dertil kommer at forsvaret også laver meget dyre blundere.
Forårssæsonen er godt igang med at blive smadret til atomer. Det er også på tide at de rutinerede kræfter (KBN og THYGE) træder i karaktér og begynder at gå forrest i kampene. Det er en skændsel at se på som holdet pt. spiller.
Tag jer NU sammen!!!! (Denne er til HELE HOLDET OG STAB!)
Desværre lader det ikke til at Kuhn kan frembringe noget som helst kreativt i taktikken omkring det fremadrettede spil, og dertil kommer at forsvaret også laver meget dyre blundere.
Forårssæsonen er godt igang med at blive smadret til atomer. Det er også på tide at de rutinerede kræfter (KBN og THYGE) træder i karaktér og begynder at gå forrest i kampene. Det er en skændsel at se på som holdet pt. spiller.
Tag jer NU sammen!!!! (Denne er til HELE HOLDET OG STAB!)
Fcm - Historiens bedste mestre!!!
Det handlede vel også om at vi skal have en defensivt tænkende træner til at spille offensivt og hvis hele ens tilgang til fodbold siger det modsatte, så må det være svært og så bliver det sådan engang slattent mellemvej i begge feltet.
Nej lad os får Tryllerik tilbage, det nye offensive koncept med unge spillere, passer fantastisk til ham!!
Nej lad os får Tryllerik tilbage, det nye offensive koncept med unge spillere, passer fantastisk til ham!!
Ja, spilkoncept og standardsituationerne, det er ubegribeligt at man ikke har nogle mekanismer at falde tilbage på, når intet andet virker. Vi har intet at komme med, andet end tilfældigheder og løse chancer.
HALLO....
Lad nu være med at skyld al skylden på Kuhn!
Han er mere eller mindre blevet dikteret at spille med end en anden spillestil end han har haft som primære koncept
hvis folk som sylvester ovenfor fatter så lidt, så tror jeg at det er bedre at vente med at skrive til man er mere inde i tingene
Tag så at det er bestemt ovenfra at der skal spilles med en masse unge spillere, og at flere af dem med rutine er forsvundet i sidste vindue
Lad heller ikke bare skylden gå over på de rutinerede, som vi har pt.
De skal også spille med en flok "knægte" som måske agerer anderledes på banen, end en mere rutineret ville gøre
De yngste kan man under ingen omstændigheder kritisere - de kæmper super fint, men mangler naturligvis ovennævnte rutine, som i høj grad kan hjælpe holdet igennem en hel kamp og på sigt en hel sæson..
Thygesen har netop nævnt at han tror at hvis dette hold af unge spillere kan holdes i Klubben de næste par år - så topper vi først der
PEACE...
Han er mere eller mindre blevet dikteret at spille med end en anden spillestil end han har haft som primære koncept
hvis folk som sylvester ovenfor fatter så lidt, så tror jeg at det er bedre at vente med at skrive til man er mere inde i tingene
Tag så at det er bestemt ovenfra at der skal spilles med en masse unge spillere, og at flere af dem med rutine er forsvundet i sidste vindue
De skal også spille med en flok "knægte" som måske agerer anderledes på banen, end en mere rutineret ville gøre
De yngste kan man under ingen omstændigheder kritisere - de kæmper super fint, men mangler naturligvis ovennævnte rutine, som i høj grad kan hjælpe holdet igennem en hel kamp og på sigt en hel sæson..
Thygesen har netop nævnt at han tror at hvis dette hold af unge spillere kan holdes i Klubben de næste par år - så topper vi først der
PEACE...
Når jeg fatter så lidt, er det da helt fantastisk du fatter det hele og ifølge det du fortæller, så kan vi jo faktisk ikke engang tillade os at brokke os over vi er forårets svageste hold, vi har pisset en unik chance for C.L ud af vinduet og vi blot har hentet 1 point i 3 kampe mod uduelige Lyngby974 skrev:HALLO....
PEACE...
Jeg kan love dig for der ikke er mange der er tilfredse med det der bliver leveret for tiden, heller ikke i FCM, men det er da godt dit ambitionsniveau er så lavt, kan næsten regne ud du havde regnet med vi var en stensikker nedrykker
Hvis Kuhn ikke magter at spille det system som åbenbart er blevet dikteret oppefra, ja så må han vige pladsen og lade en offensiv orienteret træner træde til. Lige nu lige Kuhn og den nye tilgang til fodbolden et stensikkert mismatch. Desuden er det sgu Kuhn der stiller holdet og hvis han vil have mere rutine ind, står det ham jo frit for at spille med Borring, Danny og dem med flere kampe på C.Vet. Du tror vil ikke seriøst at Ørgaard stiller holdet for ham??
Vi har en plan, men der er ikke noget der tyder på vi har den rette mand til at udføre den
Det hjælper bare ikke et hak at skylde skylden på træneren allerede -Sylvester skrev:Når jeg fatter så lidt, er det da helt fantastisk du fatter det hele og ifølge det du fortæller, så kan vi jo faktisk ikke engang tillade os at brokke os over vi er forårets svageste hold, vi har pisset en unik chance for C.L ud af vinduet og vi blot har hentet 1 point i 3 kampe mod uduelige Lyngby974 skrev:HALLO....
PEACE...![]()
Jeg kan love dig for der ikke er mange der er tilfredse med det der bliver leveret for tiden, heller ikke i FCM, men det er da godt dit ambitionsniveau er så lavt, kan næsten regne ud du havde regnet med vi var en stensikker nedrykker![]()
Hvis Kuhn ikke magter at spille det system som åbenbart er blevet dikteret oppefra, ja så må han vige pladsen og lade en offensiv orienteret træner træde til. Lige nu lige Kuhn og den nye tilgang til fodbolden et stensikkert mismatch. Desuden er det sgu Kuhn der stiller holdet og hvis han vil have mere rutine ind, står det ham jo frit for at spille med Borring, Danny og dem med flere kampe på C.Vet. Du tror vil ikke seriøst at Ørgaard stiller holdet for ham??
Vi har en plan, men der er ikke noget der tyder på vi har den rette mand til at udføre den
så lang tid har de altså ikke haft til det!
For mig lyder det som om at du har valgt den indstilling at træneren bare skal fyres uanset hvad - og det synes jeg er for unuanceret...
Jeg så også både Kuhn, Ørgaard og flere af spillerne her til aften - og du har ret; ingen er tilfredse med det der sker!
Jeg ser bare ikke at det vil give nogen effekt at lave mere ravage ved at fyre træneren efter så kort til med det nye system, som jo skal indføres
Man må i hvert fald sige, at i de næste kampe, skal der kunne ses en udvikling. På den måde er Kuhns stol blevet varm. Det er jo dybt foruroligende at de fem kampe ude sejre, er spillet mod Sønderjyske, Lyngby, Silkeborg og FCN.
Spørgsmålet er hvad der sker i næste runde, når OB gæster Herning. Vinder vi, så får Kuhn fred, men skulle vi rende ind i en rundbarbering, hvad der absolut ikke er utænkelig med vores nuværende spil..., så tror jeg bestyrelsen snart føler at de skal handle. Om det så er rigtigt eller ej, er så spørgsmålet.
Men Kuhn virker ikke som den optimale træner til den spillestil Ørgaard, Steinlein & co har besluttet at vi skal praktisere. Det er lidt synd, for det gik jo faktisk meget godt i efteråret, da Kuhn fik lov at spille sin "Aab-opstilling".
Og det er bare en skandale at både Frank og Ilsø blev solgt på en gang, den falder tilbage på Ørgaard.
Spørgsmålet er hvad der sker i næste runde, når OB gæster Herning. Vinder vi, så får Kuhn fred, men skulle vi rende ind i en rundbarbering, hvad der absolut ikke er utænkelig med vores nuværende spil..., så tror jeg bestyrelsen snart føler at de skal handle. Om det så er rigtigt eller ej, er så spørgsmålet.
Men Kuhn virker ikke som den optimale træner til den spillestil Ørgaard, Steinlein & co har besluttet at vi skal praktisere. Det er lidt synd, for det gik jo faktisk meget godt i efteråret, da Kuhn fik lov at spille sin "Aab-opstilling".
Og det er bare en skandale at både Frank og Ilsø blev solgt på en gang, den falder tilbage på Ørgaard.
-
Midtjylland
Han kan starte med at lukke røven, med sit lalleglade lort, og indse at problemerne er store nu.974: HALLO....
Jeg er rasende!
Vi har ikke fortjent noget som helst. Det sejler.
Jeg kan ikke bruge til noget, at vi har solgt ud i offensiven. Vi viste imod Lyngby hjemme, at vi godt kan score mål. Der var vi bare presset, og der var en helt anden indstilling fremad.
Vi skaber egentlig chancer til at lave mål, så jeg kan ikke bruge til noget, at vi har solgt ud. Det er en skandale.
Jeg er bare rasende.. Helt væk..